Bol yorum bekliyorum canlarım. 💋
Keyifli okumalar...💜
(Hera'nın anlatımından...)
Uyandım ve Yoongi'yi uyandırmadan yavaşça arkamı döndüm. Normal hayatındaki sert yüz ifadesinden eser yoktu yanımda uyuyan adamın yüzünde.
Çok masum görünüyordu. Ben onu öyle dalgın bir şekilde seyrederken birden gözlerini açtı.
"Beni izlemen bittiyse kalkalım mı artık?"
--Iı, şey, evet evet kalkalım. Zaten ben seni izlemiyordum ki şimdi uyandım sen de uyandım mı diye bi anlığına bakmıştım.
"Aynen Hera uyanmayayım diye nefes bile almadan arkasını dönüp beş dekikadır hareketsiz bir şekilde bana bakan da bendim zaten."
Bir şey diyemedim çünkü yeterince utandırmıştı. Bana şaka yoluyla sapık muamelesi yapmıştı bildiğin.
Acaba gerçekten sapıklaşıyor muydum? Gece gece adama gel beraber uyuyalım demiştim. Sabah da kalkmış ne güzel kesiyordum öyle.
Ama gece benim odama gelen oydu. Hem kontrol etmeye gelmiyordu belki de.
İçimden geçenlere söverek ayağa kalktım. Adam beni kontrol etmek dışında ne için gelebilirdi ki? Bendeki de kafa.
--Ben duşa gireceğim. Şirketten gelince hazırlanmaktan vaktimiz kalmayabilir.
Bir şey demeden ayağa kalktı ve kapının yanına gelince konuşmaya başladı.
"Aynen duşa gir ama benden sonra."
Dedi ve odadan çıktı. Bir de beyefendiyi bekleyecektim şimdi. Çok güzel.
Yatağıma geri oturdum. Aklımda dün gece vardı. Saatlerce uyumaya çalışmıştım. Yatakta ters takla atmadığım kalmıştı bir. Ve de ne yaparsam yapayım uyuyamamıştım.
Ama Yoongi gelince çabucak uyuyuvermiştim. Ama tabi ki de Yoongi olduğu için değil de yanımda biri ile uyumak huzur verdiği içindi yani o.
Ah, kimi kandırıyorum, o benim olmayan ailem olmuştu. Arkadaşları da olmayan dostlarım olmuştu.
Ama neden?
Neyse, çok sorgulamamak lazım böyle şeyleri. Nasıl ben ona güveniyorsam, o da beni aynı şekilde kabullenmiş olmalıydı sanırım.
Birbirimizin geçmişine dair çok şey biliyorduk. Ben onun, o benim dertlerime ortak olmuştu. Yarım sabah da o ve arkadaşları ile iş gezisi adı altında tatile çıkacaktım. Buna ihtiyacım vardı.
O olmasaydı şuan ne halde olurdum tahmin bile edemiyordum.
Yatağımdan kalktım ve duşa girmek için banyoya doğru ilerledim. Banyonun kapısını açtım ve bir şeyle çapıştım.
Kendimi geri çekip gözlerimi açtığımda karşımda sadece belden altını örten bir havlu ile kaslı Yoongi duruyordu.
Saçları ıslak, kaslı ve mükemmel patronum Yoongi.
Gerçeğin kafama çarpmasıyla kendimi banyonun dışına attım. İçeriden yükselen kahkaha sesleri ile yüzüm gittikçe kızarıyordu.
Benden sonra o da banyodan çıktı. Gözlerimi kapattım ve konuşmaya başladım.
--Ben senin içeride olduğunu unuttum özür dilerim. İşin bitmediyse devam et ben beklerim.
Elleri ile gözlerimi açtı ve kaslarını gözlerimin önüne serdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEESAW | MYG ✔
FanfictionDüşünmeye devam ettikçe bir tahterevalli oyununa benzetiyordum her şeyi. Ama bir sorun vardı. Bu tahterevalli oyununda emin olduğum tek şey, sevgimin ağır basacağıydı, ama sonucu ne olurdu onu kestiremiyordum. Kaybolmuştum. Kendimi sende buldum. Şim...