~36~

297 28 19
                                    

Yorum yapmayı unutmayın, artık listelerde yükselmemiz lazım.

Keyifli okumalar... 😻

__________________________

(Hera'nın anlatımından)

Evdeydim. Her şey bitmişti. Hastaneden çıkalı iki hafta oluyordu ve artık eskisinden bile iyiydim diyebilirdim.

Yarın işe devam edecektim, aslında geçen hafta da başlayabilirdim ama Yoongi iyileştiğimden emin olmak için izin vermemişti. O günden sonra beni ne kadar sevdiğini tamamen anlamıştım, en az benim onu sevdiğim kadar seviyordu. Kendini her riske atmaya hazırdı.

Bu biraz ürkütücüydü ama artık kendini atması gerekebilecek bir risk kalmadığı için rahattım.

Sabah uyandığımda Yoongi iki haftadır olduğu gibi benden önce uyanmış kahvaltıyı hazırlıyordu. Yanına inip yardım ettim ve beraber hazırladık. Sonra da beraber oturup kahvaltımızı etmeye başladık.

"Biraz önce Jungkook aradı."

--Öyle mi, ne diyormuş? Noonama iyi bak mı diyor yoksa yine?

"Bu sefer daha farklı, akşam ziyarete gelmek istiyormuş tayfasıyla beraber."

--Gelsinler güzel olur. Ben de evde sıkılıyordum zaten.

Yüzündeki ifade birden değişti ve konuşmaya başladı.

"Aslında evde seninle hiç sıkılmaya vakit bulamayacağın şeyler yapabilirdik ama hala emin olamıyorum iyileştiğinden, başka zamana artık."

Beyefendinin kafasındakiler belli oluyordu. Aslında onu zorlayacak şeyler yapmak çok eğlenceli olabilirdi, kim bilir belki de iyileştiğimi kabul etmek zorunda kalırdı. Şuanlık planlarımı sonraya saklayarak konuyu değiştirdim.

--Kim kim o tayfa tam olarak?

"İşte orada işler biraz karışıyor, bizimkilerin kız-erkek hepsi gelir, bir de Baekhyun hyung ve Sora gelecek. Bu ara Jinle takılıyorlar. Kızlar da Sora'yı noonaları olarak kabul ettiler. Akşama baya kalabalığız yani."

--Güzel güzel, uzun süredir hep beraber bir şey yapmıyoruz. Barbekü yapmaya ne dersin? Bahçede yaparız, havalar da güzel.

"Tamam, benim dışarıda biraz işim var, onları hallettikten sonra ne lazımsa alır gelirim tamam mı? Şuraları toplayalım çıkacağım."

Gözleri bana bakarken hep parlıyordu. Nasıl bir aşkın içinde olduğumuzu dışarıdan görenler bile anlıyordu.

Nasıl olmuştu bilmiyordum ama bir şekilde olmuştu ve çok güzeldi.

_________________________________

Bugüne özel giydiğim açık mavi elbiseme uygun hafif bir makyaj yaptıktan sonra saçlarımı salık bıraktım ve aşağı indim. Yoongi ızgaranın üstündeki etleri pişirmekle meşguldü, ben de bahçeye masa hazırlıyordum.

Yemeği yedikten sonra içeri geçip salonda sohbet ederiz diye düşündüğüm için içecek bir şeyler hazırlayıp onları da içeriye koymuştum.

Her şey hazırdı, etler pişmek üzereydi derken kapının önüne birkaç araba ard arda durmuştu. Birinden Baekhyun, Taehyung ve Sora inmişti. Öbür ikisinden de kalan tayfa inmiş ve hepimiz tamamlanmıştık.

Bahçeye geçtiklerinde hepsiyle teker teker sarıldım ve nasıl olduğumu sordular. Böyle arkadaşlara sahip olduğum için gerçekten çok şanslıydım. Yoongi ayrı, onlar ayrı beni benden çok düşünüyorlardı.

SEESAW | MYG ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin