1.rész

2.1K 41 3
                                    

Június 6. Szombat
----------------------------

Ma van az a nap amikor betöltöm a 15-öt, igen ma van a szülinapom és hát hogy is mondjam nem nagyon érdekelt mert ugyan olyan mint a többi .Egyhangú.
Na de térjünk a lényegre .
Ébredeztem de nem akartam felkelni ,meg néztem a telefonom és kereken 12:00 óra volt azaz dél.
Kikászálódtam az ágyamból és indultam mosakodni mikor végeztem le ültem az ágyamra és telóztam egy kicsit de valaki benyitott a szobámba.
-Luca kérlek gyere ebédelni !-szólt be anya és már indultam is .

Végeztünk az ebéddel gyorsan felöltöztem és már mentem is ki mivel vártak a vendégek.Mikor kiléptem a szobámból megpillantottam valakit és röktön bőgni kezdtem.Az internetes barátnőm volt az akivel még nem tudtunk találkozni soha.
-SZIAAAA!-futottam oda és jól megölelgettem.
-Sziaaa ! Luca mingyárt megfulladok.-nevetett fel mire elengedtem és le ültem mellé.
Tortáztunk aztán mindenki oda adta az ajándékát.
Anyukám a kezembe nyomott egy borítékott .Néztem rá hogy mi ez de mikor kibontottam már értettem .
Kettő VIP jegy a mostani Stranger Things találkozóra, nekem és Csillának .
Oda nyomtam a képébe és csak sírtunk mint az óvodások .
-Úristen nagyon köszönjük !-Mondtuk egyszerre és erre elnevettük magunkat.
-Kedden indul a gép NYC.-szólt apukám de mi csak ugráltunk össze vissza .

Miután vége lett a kis partynak nevezhető dolognak elköszöntem Csilláéktól és megbeszéltük hogy kedden a reptéren találkozunk.
-Akkor kedden!-mondta Csilla aki szorosan megölelt.
-Akkor kedden!-utánoztam őt,és vissza öleltem .
Elhajtott a kocsi és hatalmas újjongásba tőrtem ki.
Felhívtam az összes barátomat már akik felvették, és elmondtam hogy hova megyek .
Mindenki nagyon örült neki szóval már csak egy dolog maradt!
Alvás.(😂)Elmendtem lefürdeni, aztán tettem fel egy arcmaszkot, közben olvastam egy kicsit,míg meg nem száradt.Mikor megszáradt leszettem és elmentem aludni.Nagyon fáradt voltam de még így is alig tudtam elaludni, mikor már kezdett az álom a szememre jönni elaludtam végre.

A felejthetetlen nyár /Noah SchnappWhere stories live. Discover now