38.rész

621 15 4
                                    

Másnap.
---------------

Már a bulira készülődtünk, már csak pár simítást kellett elvégeznem és már jöhettek is a vendégek.
Éppen egy vázát tettem a helyére hogy azért ne szedjük szét a szobát, mikor 8-at mutatott az óra.
Már indultam is az előszobába hogy várjam a vendégeket. Hát nem kellett sokat várnom már meg is csörrent a csengő csilingelő hangja.
Szélesre kitártam a bejárati ajtót majd mindenki, egy ölelés után be is ment és várta hogy most mi lesz.
Mikor már az utolsó ember is bejött becsuktam az ajtót magam mögött, mire megfordultam mindenki összeállt. Noah eszméletlenül nagy vigyorral, kezében a tortával nézet rám. Mire oda néztem mindenki elkezdte üvölteni a "Boldog Születésnapot" amitől kicsit meg ugrottam.
Persze mindenki kinevetett, aztán oda lépkedtem lassan a tortámhoz ami amúgy nagyon jól nézett ki.
Egyből megnyaltam a számat mire Noah "valamiért" halkan felnyögött, amit persze csak én hallottam. Hangosan felnevettem.

-Csak fújd már el a gyertyákat jó? -Szólt rám Noah full pirosan.

-Igeeeen! De kívánj valamit előtte. -Sikongatott Chloe.

-Jó csak ne sikíts már. -Nevettem el magam.

Lecsuktam a szemeimet és gyorsan kigondoltam valamit. Mikor megvolt, a tortához hajoltam és lassan elfújtam őket. Mindenki elkezdett kiabálni, fütyülni és elrobbantak a konfetti ágyúk is.

-Na itt az ideje hogy bulizzunk egy k*rva jót!! -Üvöltött Finn miközben egy üveg vodkával a kezében oda jött hozzám.

-A szülinapos iszik először! - Üvölti.

Mire befejezte a mondatát, kikaptam a kezéből az üveget és nagyot húztam belőle. Hirtelen maró érzést éreztem a torkomban de egyre jobb lett.
Noahára néztem aki engem bámult.

-Lányok elmegyek mosdóba. Mingyárt jövök. -Bólintottak majd eltűntem és felmentem az emeleti gardróbba.
Pár perc után már nyílt is az ajtó és Noah lépett be rajta.

Mikor még háttal volt gyorsan mögé lépdestem és hátulról átöleltem.

-Ez de hiányzott. -Szólalok meg.

-Nekem meg ez... -Olyan hirtelen fordult meg és tapadt rá az ajkaimra hogy azt se tudtam hol vagyok.

Megfogta a lábaimat és felemelt. Elindult az egyik szekrény felé aminek erősen neki csapódtam. De nem nagyon érdekelt csak Noah ajkaival voltam elfoglalva.
Olyan szépek és teltek. Jah bocsi.
Nem tudom miért de elég érzepmesek voltunk. Pedig ki tudja hogy még mi lesz az este.
Feltünés mentesen kibattyogtunk a gardróbból és indultunk vissza a tömegbe.

-Hallod csajee. Nem is meséltem de képzeld, megismertem valakit. -Ahogy ezt kimondta a számban lévő whiskyt kiköptem egyenesen a mellettünk állókra.

- Bocsii, na szóval. HOGY MII? MIMDENT MONDJ EL. -Támadtam le Finnt.

-Majd egyszer ide hozom és bemutatom de most nem. Na menj táncizni mert valaki már nagyon vár. -Ezzel be is lökött az óriási tömegbe.

Hirtelen egy kemény, izmos mellkasnak ütköztam.
Lassan felnéztem az illetőre, aki persze Noah volt.
Hatalmas kezeit a csípőmre illesztette és megpörgetett. Hangosan felnevettem és a kezeimet a tarkójára tettem.
Szépen ütemesen  ringatni kezdtem a csípőmet. Noahához simultam és mélyen a szemébe néztem.
Láttam a...










És elérkezett a következő rész! Úristen remélem nagyon vártátok ezt a részt. Tudom hogy tartoztam nektek ezzel. És nagyon sajnálom hogy nem írtam. Sok dolog történt most ami elvette minden energiámat. Remélem nem baj de remélhetőleg jövö héten érkezik 2 rész. És lezártam a szavazást szóval igen. Lesz benne 18+. Ki fogom írni hogy mikor kezdődik és mikor fejeződik be.
Remélem tetszik ez a rész és megvagytok vele elégedve🥰

A felejthetetlen nyár /Noah SchnappDonde viven las historias. Descúbrelo ahora