Reggeli nap lágy sugarai keltettek fel. Szépen lassan kinyitottam szemelyimet és körbe néztem. Mikor észre vettem a földön fekvő ruhákat egyből eszembe jutott a tegnap este. Kacéran elvigyorodtam majd megnéztem a mellettem szuszogó Noahát. Irtó aranyosan, és szexyn nézett ki. A takaró mivel csak félig volt rajta ezért láttam a felső testét. Egyből elfogott a vágy. De inkább hagytam aludni. Csak néztem és gondolkoztam. Vissza emlékeztem minden egyes tegnap történő eseményre. A pia, Finnel való beszélgetés, a soha nem véget érő tánc, és a végén... . Őszintén. Semmit sem bántam meg. Örülők neki hogy olyas valakivel történt meg akit szeretek és tisztelek.
-Miért nézel? -Jött a kérdés nekem.
-Csak elbambultam. -Motyogtam.
-Mhmmm kérek egy csókot. -Csücsörített a szájával majd fejét felemelve közeledett hozzám. Lassan oda hajoltam hozzá majd adtam egy cuppanos puszit a szájára. Persze ő ezzel nem elégedett meg ezért vissza rántott és ajkait az az enyémeknek nyomta.
-Öltözzünk fel és nézzük meg milyen a lakás a tegnap történtek után. -Szólaltam meg.
Egy bólintással jelezte hogy neki okés. Ám én nem mertem felkelni hisz meztelen voltam. Ő mit sem törödve felállt és elkezdett ruhát keresni. Szemölödkeim felszaladtak a homlokomra és kigubaztottam a szemeimet.
Ő csak kinevetett. Haha nagyon vicces. Szépen lassan én is felálltam majd ruhát kerestem.
-Csak tudd hogy nagyon imádtam az estének minden pillanatát és remélem te sem bántad meg. -Sutogta a fülembe.
-Én is imádtam és hidd el az elejétől a végéig minden pillanatát élveztem és nem bántam meg. -Sóhajtottam.
Egy csókot hintett a nyakamra majd hagyott felöltözni.
Olyan 10 perc telt el már ki is nyitottam a szoba ajtaját.
-Azt a kurva. -Szólalt meg mögöttem Noah.
Néhány ember a lépcsőn vagy a földön szunyokált, üres vagy éppen még teli műanyag poharak mindenhol.
Körbe néztünk minden helységben és ugyan az fogadott. Én gyorsan elfutottam a gyógyszertárba venni rengeteg fájdalomcsillapítót. Mira vissza értem Noah minden olyan embert elküldött akiknek nem kellett volna itt aludniuk. Persze adtunk nekik fájdalomcsillapítót mivel ezért vettem. Miután elment mindenki hívott Finn.
-Hali öhmm ma hoznám a barátnőmet az esti filmezésre. -Szólalt meg.
-Szia uhmmm úristen. Oké alig várom. -Szólaltam meg.
Mielőtt bármit is mondhattam volna lerakta a kagylót. Persze nem kellett sokáig csüggednem már is hívott valaki más.
-Szia Lucaaaa. -Húzta el az a betűt.
-Szia Jázmiiiiiin. -Köszöntem neki úgy mint ő nekem.
-Kiderült hogy tudok jönni az esti filmezésre, még hozzá nem is egyedül. -Sikítozott.
-OOOOOKE OKE. Csak ne visíts a telefonba kérlek. -Nevettem el magam.
Még kicsit beszélgettünk majd elköszöntem tőle.
-Szerinted ki lehet Finn barátnője? -Ültem bele az ölébe.
-Hát nem tudom, de nagy nőcsábász. Tuti talált magának illő lányt. -Adott egy puszit az orromra.
-Remélem jól kijövök majd vele. -Suttogta majd a vállába furtam a fejem.
Este 8 óra.
-------------
-Megyek kikészítem a nasikat, meg pattogtatok kukoricát. Segítesz? -Néztem fel rá boci szemekkel.
-Igen segítek. -Morogta.
Egy kisgyerekes mosollyal baktattam le a lépcsőn egyenesen a konyhába.
-Oké. Te pattogtass kukoricát én pedig előszedek mindent. -Adtam ki a feladatot.
-Okeee. -Nevetett.
Gyorsan előszedtem a gumicukrokat, a chipseket, csokikat, cukrokat. Majd vettem le tányérokat, poharakat, és tálcákat. Noah is megcsinálta a kukoricákat majd mindent bele tettem egy tányérbe és kitettem őket egy tálcára.
A csengő hangos robaja törte meg a készülődésünket.
-Kinyitom. -Suhant át Noah a bejárati ajtóhoz.
Gyorsan én is kiszaladtam hogy köszönjek nekik.
Jack, Wyatt, Jaeden, Csilla, Millie és Sadie állt az ajtóban. Köszöntem gyorsan nekik majd beengedtük őket.
20 perc elteltével ismét megcsörrent a csengő. Felpattantam a kanapéról és ajtót nyitottam.
-Lucaaa. -Szólt Finn.
-Szia Finn. -Nevettem.
-Na kit hoztál? -Kíváncsiskodtam.
Nem kellett könyörögni félre állt hogy megpillantsam ki az.
-IIIIII JÁZMIN. -Ugrottam a nyakába.
Szorosan megöleltem hogy ő is végre itt van mikor leesett valami.
-Várjunk... TI EGYÜTT VAGYTOK? Ő az a lány akit említettél, te pedig azt a sráct? -Képedtem el.
-Igen. Hát így alakult. Ugye te meséltél Jázminról és kíváncsi lettem rá. Aztán mikor mondtad hogy a városomba jön egyből rá írtam és már találkoztunk is. -Mesélte el Finn.
-Hát én nagyon örülök nektek. -Egyebként volt egy selytésem. -Kacsintottam rájuk.
Be engedtem még őket is aztán már a végére megérkezett Caleb és Gaten is. A lányok segítségével kivittük a sok kaját majd egy vígjáték mellett döntve elkezdtük a filmet nézni.
Rengeteget nevettünk, dobáltuk egymást kukoricával. Tényleg nagyon jól éreztük magunkat.
És itt is van a 40.rész. Remélem tetszik mindenkinek különös képpen a barátnőmnek aki 4-5 hónapja könyörög hogy rakjam bele a könyvbe. Nos drágám bele raktalak legyél boldog❤. És azért vannak ritkán részek mert nincs túl sok kedvem és energiám megírni egy részt. Ezért is már kifogytam az ötletekből. Sajnálattal közlöm de nem sokára elérkezünk ennek a könyvnek a végéhez. Már nincs sok hátra. Ezért is szeretném megköszönni hogy akik az olvasó listájukra tették a könyvemet. Köszönöm hogy ennyien olvassátok és szeretitek amit írok. Ez a könyv csupán egy álmom volt. Egy álmom hogy egyszer Noahával találkozom. De ez az álmom elszállt. Noah és én is változtunk. De attól még szeretem. Remélem mindenki jól van. Sok puszi nektek és jó olvasást!💕
ESTÁS LEYENDO
A felejthetetlen nyár /Noah Schnapp
RomanceEz a történet csak fantázia nem igaz ! Lesznek benne trágár szavak . Minden kedves rajóngónak