6.rész

783 19 2
                                    

Szombat
-------------

Ma van a buli napja és nincsen ruhánk ezért délelőtt elmentünk vásárólni és miután végeztünk, haza jöttünk kb 13:00 azaz vilt még 7 óránk a buliig.
-Éhes vagyok!-nyöszörgőtt Csilla.
-Jó akkor rendelünk kaját!-vágom rá.
Pizzát rendelüt és amíg nem jött a futár filmet néztünk.

16:00
--------

Igazából miután filmeztünk semmi extra nem történt megettük a kajánkat és telóztunk.
-Én mentem készülődni !-jelentem ki.
-Oké szerintem én is !-mondja.
Megtámadtuk mindketten a saját fürdőnket és lefürödtünk utána pedig hajat mostunk.
Megszárítottuk a hajunkat.
-Gyere begöndörítem addig sminkeld ki magad!-Adta ki a parancsot.
-Igen is kapitány !-nevettem fel mire belőle is kitört a nevetés.
Miután végzet a hajammal és én is a sminkeléssel ,én kivasaltam Csilla haját ő addig ugyan úgy sminkelt mint én az előbb.
-Kész!-jelentem ki.
-Akkor vegyük fel a ruhákat!-Visítozzuk egyszerre.
Felvettük a ruhákat és mikor hívni akartunk egy taxit csöngettek.
Összenéztünk nem tudtuk ki lehet az.
-Kinyitom!-Mondja.
-Oh... Szia Jaeden!-ugrik a nyakába Csilla.
-Luca gyere Jaedenék elvisznek minket!-kiabál oda nekem .
Lesiettem és megöleltük egymást Jaedennel (baráti ölelés) és rohantunk a kocsihoz.
Mikor beültünk azt hittem sírva fakadok.
Ott volt az összes IT szereplő.
-Sziasztok !-Köszöntem bátortalanul nekik.
-Szia!-köszönnek egyszerre.
-Csilla nem mondtad hogy ilyen szép barátnőd van !-Mondja Jack egy kaján mosollyan az arcán,mire én csak elpirulok.
-Nos most akartam kedves Jack -Morogja.
-És van barátod?-kérdezik egyszerre (Jaedenen kívül) mire elvörösödnek.
-Igen van!-jelentem ki büszkén.
-Oooo.-"O"-nak.
Megismerkedtem a fiúkkal  tök jó fejek.
Megérkeztünk.
Kiszálltunk és már indultunk is be.
-Megkeresem Noahát.-Jelentem ki.
Csilla csak bólintott mire én otthagytam a gerlepárt.
Talán nem kellett volna mivel Noahát rajta kaptam egy lánnyal csókolózni.
Oda mentem és félre löktem a lányt.
-Noah te mit csinálsz ?-Rivallok rá.
-Te mit csinálsz ?-kiabál velem mire megérzem rajta az alkohol szagot.
-Full részeg vagy és erre megcsalsz !-Kiabálok vele.
-Ez nem ...-kezdi el.
-Tudod mit ?Mindegy -Ott hagytam.
Érdekes volt nem sírtam inkább el mentem valamit inni.
Bementem a konyhába ahol egy csomó egymásban nyálatszó ember volt.
Fúj.
Köztük ott volt Finn is valami csajjal.
Öntöttem valamit magamnak de két kart éreztem ahogy a derekamhog simul.
-Noah montam hogy menj és hagyjál béken-Fordulok meg és leüvöltöm a fejét.
De ő nem Noah volt hanem Finn.
-Mi van cica a kandúrod elhagyott ?-Kérdezi egy perverz mosoly kiséretében.
-Finn te részeg vagy!-Undorodó arcot vágik.
De mire bármit is mondhatnék a számat betapasztotta méghozzá az ő szájával.Visszacsókoltam mivel úgy éreztem ennyi jár nekem hogy vissza adjam Noahának azt amit ő csinált velem.
Finn jól csókolt az tény és való de az hogy meg élveztem is na ez már baj volt.
Megfogta a derekam és felrakott a pultra e közben egy pillanatra sem hagyta el a szája az enyémet.
Csókcsatába kezdtünk de egy idő után levegő hiány miatt elváltunk egymástól.
-Jó voltál Cica-Vigyorog a képembe.
-Te se voltál rossz.-Próbálok egy mosolyt erőltetni magamra ami sikerül is.
-Megnézem Csillát majd még találkozunk-Biccentettem arébb mire ő levett a pultról.
Meg is találtam Csillát de nem akartam zavarni.
Éppen Jaedennel egymás szájában turkáltak így nem zavartam az idill pillanatukat.
-HÉ HAGYJÁTOK ABBA!-Sikítozik egy lány a nappaliból.
Oda rohanok de mire oda érek teljesen lefagyok.
Az a látvány ami elém tárult attól teljesen lefagytam .Szó szerint !!!

A felejthetetlen nyár /Noah SchnappDonde viven las historias. Descúbrelo ahora