35.rész

468 13 0
                                    

Figyelem!!! Hatalmas nagy időugrások várhatóak !!! Remélem senkit sem fog zavarni.🤍

December 20.
--------------------

Már javában zajlott a szünetünk így a szüleinket megkérve elmentünk a barátnőimmel vásárolni.
Semmi ötletem nem volt kinek mit vegyek.
Mikor beértünk a plázába szétváltunk csoportokra és mindenki ment a dolgára.
Én Jázminnal voltam, és érdekes módon hamar készen is lettünk.
Anyukámnak fűszertartót vettem amit le fogok majd festeni.
Apukámnak pedig egy vezeték nélküli fülhallgatót mivel üzletember és egy ilyen rá férne.
Mammámnak és papámnak gyertyát vettem és nekik is szinten fűszertartót amit ki fogok dekorálni.
Nővéremnek csokit, gyertyát, és egy fekete bordázott felsőt vettem.
Noahának képeket küldtem és Riley és Spagetthiről készült karkötőt csináltattam.
Chloenak ugyan ez.
Millieknek és Jaedenéknek pedig édességeket és pulcsikat vettem.
Huh meg is vagyok.
Na ez nehezen de 2 óra alatt össze is hoztam.
Még a lányokkal beültünk mekizni és aztán haza is mentem.
Otthon gondosan megcsináltam mindent.Becsomagoltam, megfestettem amit kellett és ünnepre készen állva álltam és néztem a színes  külön féle, formájú, dobozokat.
Elgondolkoztam egy kicsit hogy most vajon hogy lesz ez.Nos mondanám hogy nem Noahával töltöm a karácsonyomat.
Nem tud magyarba jönni és én sem mehetek megint Amerikába.
Így postán küldjük az ajándékokat.
Holnap reggel apa úgy is megy majd ő feladja a csomagokat.
Olyan sűrű ez az év. Alig várom hogy vége legyen.
Gondolataimból a telefonom csörgése szakított félbe.
Noah hívott Face-Timeon. Szóval miután felvettem magam elé fordítottam a telefont és bele nevettem.
Éppem Riley támadta le majd nyalta végig a fiú arcát.Mikor végre leharcolta magáról a kutyust morgott egyet majd elkezdtünk beszélgetni.
Elmesélte milyen volt a napja majd felőlem kérdezett.Boldogan mondtam neki hogy meg van minden és ennyi.

Június 15. VAKÁCIÓ
-----------------------------

Huh nem is tudom mikor jelentkeztem utoljára.
Nos minden szépen eltelt ahogy kellett.
Igen most már 16 éves vagyok.
Nos hogy is mondjam már alig várom hogy lássam Noahát.
Eszméletlenül hiányzik már.Igen ilyen sokáig bírtuk.Csoda hihi.
-Figyeeelj!-Integett Noah a kamerába.
-Na szóval anyuék megszeretnének hívni titeket hozzánk.Viszont te ha jöttök maradhatsz egész végig.-Hadarja el.
-Megyünk!!-Üvölti oda a nővérem.
-Nos akkor megyünk.-Nevettem el magam.
Az este folyamán megbeszéltük anyáékkal hogy mi lesz és fura de nagyon örültek neki.
Noahának meg is írtam, majd kicsattant az örömtől mikor megtudta hogy megyek.
Azt tervezik hogy egy hatalmas nagy bulit rendeznek NEKEM mivel nem lett megtartva a 16. Születésnapom.Huh most boldog vagyok :).
Minden esetere alig várom.Már nehéz várni ennyi idő után.
Június 18.-án fogunk menni anyaék pedig Július 15.-én mennek is haza, míg én ott fogok maradni.








Sziasztok!🥺 Nagyon sajnálom hogy most az előző és ez is összecsapott rész lett.Sajnálom.Most jutott eszembe írni 1:21 kor.Nagyon fáradt vagyok így csak ennyit tudtam írni de 2 rész lett! Máskor meg nem akartam.Azért lett ilyen kevés mert nem szeretek telefonon írni de most muszáj volt.
Elnézéseteket kérem!🙏😔
Igérem pótolni fogom egy hosszabb résszel legközelebb💗 Nem is zavarlak már titeket remélem azért nem lett olyan rossz ez a 2 rész🙄
Vigyázzatok magatokra!🤍😗✌

A felejthetetlen nyár /Noah SchnappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin