Reggel
----------Ismételten rosszúl keltem mivel a telefonom megzavarta e idil pillanatomat Noahával.
-MI A FASZ VAN?-Üvöltöttem bele a telefonba magyarul.
-Neked is szia drága barátnőm !-Köszönt bele a telefonba drága Jázminom.
-Basszus tudod te hány óra van Amerikába? 7:00 van bolond-Nevetek fel.
Közben Noah is ébredezett viszont Jázmin drága nem vette észre hogy egy angyal alszik a vállamon.(Face timeoltunk)
-Mmm-morgott Noah.
-Jó reggelt álomszuszék !-puszilom meg a homlokát.
-Ki az ott a válladon?-észre veszi .
-El sem tudod hinni hogy kivel aludtam egy ágyban .Noah Schnappel.-Újjongtam mint egy óvis.
-Na jó ne kamuz már -nevetett fel.
-Nem kamuzok nézd !-fordítom oda a kamerát.
-JÉZUS ÚRISTEN TE NOAHÁVAL ALUDTÁL EGY ÁGYBAAAN !-Sikítozik a telefonba mire Noah felébred.
-Mi a fasz történt?-kérdezi a reggeli rekettes hangján.
-Hi Noah!- Köszön a barátnőm mire kedves Noah kikapja a telefont a kezemből és csak bambán néz bele.
-Oh szia !-köszön vissza.
-Noah ő itt az eggyik magyarországi barátnőm Jázmin , Jázmin ő itt Noah a barátom.-Mutatom be egymásnak őket.
-Mi ti jártok?-kérdezi.
-Igen !-vágjuk rá egyszerre.Egy kis ideig még beszélgettünk aztán felöltöztünk persze külön,külön aztán lementünk reggelizni.
-Reggelt !-köszöntünk a srácoknak.
Csilla Jaeden ölében fogyasztotta el a reggeliét miközben apró puszikat kapott barátjától amitől csak kuncogott párat.
-Jól aludtatok ?-Kérdezi Finn rám sem nézve.
-Jól nagyon jól !-Válaszoltük egyszerre.
Megettük a reggelinket .
-Finn...beszélhetnénk ?-kérdezem mert tudom hogy haragszik rám.
-Persze .-Vágja rá unottan.
Adtam egy gyors csókot Noahának jelezve hogy nem lesz semmi baj ,elengedett és mi félre vonultunk Finnel.
-Tehát akkor mit szeretnél?-
-Sajnálom a tegnapit...tudod én...-nem tudtam befejezni mert befogta a számat.
-Figyelj haragszom rád de nagyon!Én próbáltam mutatni amit érzek de te figyelembe se vetted .Tudod mennyire fáj ?-mondta.
Mire megrásztam a fejem.
-Szóval te érzel valamit irántam?-szegezem neki a kérdést.
-Még jó hogy észre veszed !KIBASZOTTUL SZERELMES VAGYOK BELÉD.-Kiabál le mire én hátra hökköltem a kijelentésén.
-Finn nyugodj le !Sajnálom oké ?Én tényleg sajnálom de nem szeretlek viszont !-Ezzel a mondattal őt otthagyva mentem vissza a kis társasághoz.
Mindenki engem néztett mivel hallhatták Finn kiabálását.
-Minden rendben?-Súgja a fülembe Noah.
-Persze csak összevesztünk Finnel-Sóhajtottam.
-Gyere menjünk fel.-Mire mondhattam volna valamit felkapott és felvitt a szobába.
Bedőltünk az ágyba .Mindketten telefonoztunk Noah editteket nézet magáról én pedig a Tik tokot néztem.
-Noahhhh.-húzom el a h betűt mintha szeretnék valamit.
Ő egyből vette a lapot mire megcsókolt és csókcsatába keztünk.
-KHM...-Köhintett valaki mire elugrottunk egymás mellől.
-Sajnálom hogy megzavarom ezt az idil pillanatot de nekünk haza kéne menni!-Szólt Csilla.
-Már most ?-kérdezem.
-Igen már most !-
-Sajnálom hogy el kell mennem majd hívj jó ?-Csókolóm meg.
-Rendben .-Csókol vissza.
-Hé jöhetnétek a szombati buliba!.-szólt utánunk.
-Rendben !-Szóltunk vissza mire már a taxiban ültünk.
Egész úton be sem állt a szánk.Mindeggyikünk elmesélte milyen volt az estéje a fiúkkal stb.. stb.
-Megérkeztünk !-Szól a sofőr.
Kifizettük a taxit és már rohantunk is be.
Filmeztünk meg stb stb.
-Nem akarsz találizni az IT-esek kell?-Kérdezi.
-De !-vágomra mire ő jót virul rajtam.
-Jaedennel megbeszéltem hogy jöjjenel el hozzánk a fiúk szóval .-Kuncogott.
-Jézus ezt el se hiszem.Eggyik napról a másikra az ST-ekel vagyunk aztán mire észbe kapunk már az IT-ek kell -Fogom a fejem mintha most készülnék megörülni.
-Nyugi van csak holnap jönnek!-nevett fel.
-Oké !-válaszolom.Ezek után még filmeztünk , sorozatoztunk egy kicsit, és már mentünk is aludni.
CITEȘTI
A felejthetetlen nyár /Noah Schnapp
DragosteEz a történet csak fantázia nem igaz ! Lesznek benne trágár szavak . Minden kedves rajóngónak