32.rész

478 10 5
                                    


"Reggel..."

Olyan délután kettő lehetet még mindig az ágyat nyomtam. Mivel este bezártam a szobám ajtaját így senki nem tudott bejönni, és párszor hallottam ahogy Jaeden kérlel hogy nyissam ki az ajtót, de nem volt hozzá energiám.Igen még ehhez sem.Az este folyamán pontosan hajnali 3-kor értem haza így 5-ig a plafont bámulva sírtam.Sok minden jutott eszembe, és sajnos megfordult az is hogy a legközelebbi géppel ami magyarba megy haza is megyek.Nagyon megrázott a tegnap és undorodok még erre is gondolni.

Gondolkozásomből ismételten kopogás szakított félbe de ez inkább dörömbölés volt.

-Luca az istenit már nyisd ki azt a rákos ajtót! -Szitkozódott Jaeden.Biztos megijesztettem ezzel de nem tehetek róla, hogy legszívesebben elásnám magam.

Nagy nehezen de kimásztam a védelmet nyújtó ágyamból ás elsétáltam az ajtóig, elfordítottam a zárban a kulcsot ami egy kattanásal jelzett hogy szabad a bejárás.Jaeden amint meghallotta hogy kattant a zár már ki is csapta az ajtót és tekintetével engem keresett, mikor megtalált szomorú arckifejezéssel rohant oda hozzám és szorosan a karjai közé zárt. Vissza öleltem ám majdnem megfújtottam annyira szorosan bújtam hozzá.

-Akarsz róla beszélni ? -Kérdezi. Én csak megrázom a fejem amit egy bólintással le is rendezett.

Egyszer csak kiszaladt a szobámból ás 5 perc után vissza is tért. A kezében rengeteg de tényleg rengeteg kaja volt.Oldalra biccentett a fejével hogy menjek utána.Követtem nyilván, és a szobájában kötöttünk ki.Én már be is máztam az ágyába és egy fagyi társaságában néztünk minden féle hülyeséget.

Olyan 1 órája nevetgélhettünk mikor meghallottam a telefonom híres csörgését. Jaedenre néztem olyan "hun van ez a ketyere" nézéssel mire a kezembe nyomta a készüléket. Tisztán lehetett látni annak a személynek a nevét a képernyőn. Az arcom eltorzul és mérgesen kinyomtam a hívást.Megynyitottam  telefonom és ami ott várt hihetetlen.

"250 nem fogadott hívás Szerelmem"

"540 olvasatlan üzenet Szerelmem"

"60 nem fogadott hívás Finnie, Wyatt,Jackie"

A szemeim könnybe lábadtak és kitört belőlem a zokogás.Jézusom olyan vagyok mint egy pisis.Jaeden kivette a telefont a kezemből és megnézte az üzeneteket.

-Megyek haza! Nem érdekel! -Álltam fel a könnyeimet törölgetve.

-Azt már nem! Még van 2 heted az biztos hogy nem fogsz elmenni! -Ragadja meg a karomat Jaeden.-El se akarsz menni !Ismerlek és csak azért akarod hogy Noah rosszul érezze magát. -Mondta meg az igazat.Tényleg igazat mondott nem akartam elmenni csak Noahának fájdalmat okozni.

Meg sem szólalta csak vissza hanyatlottam az ágyra és néztem tovább a bekapcsolt videót.És ez így ment 5 napon keresztül. Ki se léptem a házból max a verandára.Azóta igen keresett Noah de ignoráltam, nem voltam felkészülve még erre, ki is jelenthetem hogy nem vagyunk már együtt.

-Na ide figyelj most kifogunk menni megnézni a naplementét szval vedd a cipőd! -Parancsolt rám Jaeden.Nagyot sóhajtottam de inkább engedelmeskedtem, még a végén felvesz és elkezd velem futni.

Noah szemszöge:

----------------------

Nagyon rosszul kelltem ma.Szinte semmit sem aludtam és teljesen kikészített a gondolat hogy majdnem lefeküdtem Rachel.Nagyon aggódom Lucáért szinte ignorál minden honnan, és még most is a szavai csengenek a fülemben.

"Vége! -Üvölti torka szakadtából."

Villámként hasít belém a tudat hogy elvesztettem azt az embert akit mindennél és mindenkinél jobban szeretek.Egyszerűen szükségem van rá, nem tudok nélküle meglenni, ezt a napokban meg is tapasztaltam.A düh ami elöntött mindig azt rombolással vezettem le, drága édesanyámnak összetörtem a tányér készletét amit nagyon szeretett, meg is bántam.Undorodok magamtól.

Tegnap beszéltem Rach-el és véget vetettem a barátságunknak.Egyszerűen nem voltam képes a szemébe nézni azok után amit tett, vagy is tettem?

Finn ma azzal cseszegetett hogy kimegyünk a tengerhez és megnézzük a naplementét, mivel nem tudtam ellenkezni így már vettem is a cipőm.Beszélem Finnhez hogy mekkora egy fasz hogy kirángatott mikor oda értünk a parthoz, vagy is értem mert Finn eltünk.Ekkor megpillantottam egy ismerős alakot...

Luca szemszöge:

Éppen beszéltem Jaedenek hogy amúgy ennek semmi értelme mert fázok és hideg van, ám mikor megkérdeztem hogy hova üljünk le nem válaszolt.Hátra néztem és senki nem volt mögöttem.Vissza fordultam és megpillantottam egy ismerős alakot aki felém közeledik.Hátrálni kezdek mikor meglátom az arcát.Végig ezt tervezték, tudhattam volna.

-Ne gyere közelebb! -Próbálok kemény lenni de a hangom egy pillanatra elcsuklik.Ő ezen csak elmosolyodott utána pedig megrázta a fejét.

-Mielőtt elfutnál kérlek beszéljük meg! -Kérlel.

-Ezen nincs mit megbeszélni! Megcsaltál és pont azzal a ribancal! -Fakadok ki már ingerülten.

-Csak annyit kérek hallgas meg a picsába már! -Csattan ki idegesen.Ám ezt figyelembe se véve megláttam valaki közeledni felénk.Az a ripacs tartott felénk egy gúnyos mosolyal.

-Olalala kit látnak szemeim, talán újra együtt? -Nevet fel. -Mit akarsz Barbie? -Mosolygok vissza én is gúnyosan.

-Mivel hallottam egy s mást gondoltam szólók.Lucácska elmondtad Noahának hogy mitörtént mielőtt a buliba jöttetek? -Köpi a szavakat oda.

Itt tudatosul bennem hogy Jack részegen vele beszélgetett.PICSÁBA.

-Nem tudom miről beszélsz! -Válaszolok vissza. -Ugyan már!Mindketten tudjuk hogy Jackie elmondta a kis titkotokat. -Nevet fel gúnyosan.

-Mi ?Luca mond al miről van szó. -Kérlel Noah. -Igen Luca, miért nem mondod el neki? Vagy talán én mondjam? -

-Luca mond el miről szó baszki! -Kezd ingerült lenni Noah.

-Mindketten megcsaltátok a másikat! Luca ha nem mondod el neki én fogom! -Már vihogy Rachel.

-Oké ! -Sírom. -Szóval mielőtt elmentünk a buliba a fiúk már akkor ittak.Nem is keveset.És rajtam ugye szoknya volt Jack meg felkapott és elkezdett velem a szobámig haladni.Ott ledobott az ágyra és... megcsókolt! -Mondom ki.

-És még én csaltalak meg ?Hát ezt nem hiszem el! Tudod mit? Menjetek mindannyian a fészkes picsába!És én eddig hibáztattam magamat hogy egy fasz vagyok, és kiderül hogy nem csak én vagyok a hibás!Én lépek. -Fakad ki Noah. -Noah várj megtudom magyarázni!Még végig se hallgattál! -Kapok a keze után. -Hagyjál békén! -Húzza ki a kezét és elviharzik.A ribanc már ott se volt hogy szétszedjem a fejét így egyedül maradtam.Leültem a homokba és néztem ahogy a nap lefelé megy.Felhúztam a térdeimet és átkulcsoltam a kezeimmel őket majd a fejemet rajta pihentettem.

Most még rosszabb a helyzet.

Jobb lett volna ha el se jövök.Sőt jobb lett volna ha az első nap után haza megyek, vagy jobb lett volna ha el se jövök.

Mikor erre gondoltam csak jobban sírtam, és most végre nem azt éreztem hogy én vagyok a hibás hanem mindketten.De végig se hallgatott ahogy én se őt.


Sziasztok!💕Itt az új rész és nem sokára hozom a következőt is mert nagy az unalom így lehet hogy még ma (04.26) kaptok még egy részt.De nem igérek semmit!

A felejthetetlen nyár /Noah SchnappWhere stories live. Discover now