Szomorúan ballagtam vissza Jaedenék házához, miközben gondolkodtam hogy most mi legyen.Hisz ez így nem folytatodhat tovább.Bárki bármit mond én még mindig szeretem, de valahogy elkéne felejteni.
Már a cipőmet vettem le mikor Jaeden szaladt hozzám egy nagy mosollyan.Ám mikor meglátott le is hervadt az arcáról a mosoly.Nem akartam elmondani hogy mi történt inkább csak éreztettem vele hogy: -Igen megtudta, igen összevesztünk,igen elcsesztük,igen nem sikerült amit kitaláltatok,ige ez szar volt.- Ő csak bólintott és már el is tűnt az emeleten.
Én is felmentem és kb úgy dobtam le magamat az ágyra mint aki halálos beteg.Szépen lassan kezdtem álomba merülni majd el is aludtam.
Reggel.
---------
Kiabálásra ébredtem ami igazából hidegen hagyott de amikor meghallottam hogy miről van szó kipattantak a szemeim.
-DE MI A FASZOMÉRT HAGYTAD OTT? MI VAN HA BÁNTOTTA MAGÁT? ÚRISTEN MEG SEM NÉZTEM HOGY JÓL VAN E -Kiabálta a hang tulajdonosa.Hallottam hogy nagyon kivan és aggódik is valamiért.-Mindegy !Ha valami baja esett kinyírlak Schnapp .Értettük egymást?......Akkor menj a picsába!-A mondat után nagy csattanást hallottam.Gondolom földhöz vágta a telefonját.
Gyorsan kimentem megnézni hogy minden rendben e,de semmit és senkit nem találtam.
-Jaeden?-Kérdeztem kicsit ijedten.
-S.. nyugi itt vagyok!-Lihegett a lépcső egyik fokáról.-Vele beszéltem ha érdekel, ülj le.-Paskolta meg maga mellett a helyet, és én szépen komótosan le is ültem mellé.Megfogta a kezeimet és felhúzta rajta a pizsomám újját.Nagy sóhaj hagyta el a száját mikor meglátta hogy nem tettem semmi rosszat magammal.Ám nem könnyebűlt meg.Tekintetét levezette a combomra és kérlelni kezdett .Bíztatóan megráztam a fejem hogy nyugodjon meg ott sincs semmi.Bólintott majd a fejét a vállamra hajtotta a fejét és így beszélgettünk.Miről?Őszintén?Mindenről.Tényleg amit csak kitaláltunk arról csacsogtunk legalább 3 órát.
Mire feleszéltünk hogy amúgy már délután 4 óra ezért fájadalmasan feláltunk.Eléggé elzsibadtam így vissza is mentem az átmeneti szobámba és megcsináltam a háziaimat.
fél 6-ra végeztem így a netflixet bújtam egészen fél 10-ig mikor valaki benyitott.
-Mizu csajszii?-Mondta az ismeretlen.Észre se vettem de miközben sorozatot néztem a házban dübörgött a zene.Az ismeretlen férfi volt és már látszott rajta hogy full részeg.Szerencsémre Jack benyitott és kihívta a barátját, ha lehet annak nevezni.Mindegy.
-Bocs csak sokat ivott!-Ezzel be is csukta az ajtót.
Pár perc múlva valaki ismételten megzavart ám ez már Millie volt.
-Jaeden küldött.Azt mondta sajnálja hogy nem szólt de bulit rendeztek ma.Szóval most vegyél fel valami csinit és gyere le.Az ajtó előtt várlak, ja és 10 perced van vagy a fiúk jönnek segíteni!-Vihogta.Én is kinevettem de mikor feleszméltem hogy nem viccel felkaptam egy feszülős bordó felsőt és egy fekete szaggatott nadrágot.A hajamat kiengedtem és kiléptem az ajtón.
-Pont lejárt az időd!-Karolt belém és már húzott is a tömegbe.Erre már csak megforgadtam a szemem és mikor szólhattam volna hogy kapja be már egy kisebb-nagyobb táraságban vettem észre magunkat.
Körbe néztem és megpillantottam egy személyt.Itt volt.Találkozott a tekintetünk de gyorsan le is vettem róla.Lehajtott fejjel ültem le egy babzsákba és néztem a többieket.Noah nem nagyon unatkozott együtt nevetett a többiekel.
Olyan 1 óra után úgy döntöttem elmegyek.
-Elmegyek wc-re mingyárt jövök.-Sugtam Millienek aki csak bólintott és már vissza is fordult a társasághoz.
ESTÁS LEYENDO
A felejthetetlen nyár /Noah Schnapp
RomanceEz a történet csak fantázia nem igaz ! Lesznek benne trágár szavak . Minden kedves rajóngónak