37.rész

540 12 9
                                    

Majd...

-Mindennél jobban kívánlak most, de csak nem rég érkeztetek. -Itt kuncogott egyet majd folytatta.-Szóval majd később folytatjuk. -Az ajkaji  szinte már undorítóan csábos mosolyt váltotak.

-Nos nem tudom hogy mondtam e már de eléggé megváltoztál mióta találkoztunk. -Itt közelebb lépet hozzám és kezeit a csipőmön pihentette.

-Vagy is kurva jól nézel ki... -Kezei a fenekemre csússzantak majd az előbb említett testrészemet erősen megmarkolta. Egy halk nyögésnek mondható hangot adtam ki, amitől kajánúl elmosolyodott.

-Kipakolok... umm addig menj és beszélj a szüleinkel. -Gyűrtem ki a szavakat mert nagyon zavarban voltam.

-Pedig szívesen megnéztem volna hogy milyen ruhákat hoztál. -Nyalta meg a szája szélét. Én csak megforgattam a szemeimet és kituszkoltam az ajtón. Ő csak kinevetett majd csak a távolodó lépteit hallottam lemenni a lépcsőn, majdan ajtó csapódást ami jelezte hogy kiment a kertbe.

Egy sóhaj kiséretében, kinyitottam a bőröndömet és elkezdtem kipakolni a cuccaimat. Vicces mert semmi olyan ruhát nem hoztam ami "felizgatná" Noahát.SŐT.Nem is értem hogy miért gondolja azt hogy kurva jól nézek ki. Szerintem híztam de mindegy.

Olyan 30 perc alatt készen is voltam mindennel mikor láttam hogy beesteledett. Anyukám írt hogy nyugodtan feküdjek le mert már eltelt az idő, és nem muszáj lejönnöm. Persze tudtam hogy mégis csak le kéne mennem de a lustaság győzőtt. Letusoltam majd álmosan dőltem az ágyamba. Nem kellett sok röktön bealudtam.

Reggel.

---------

-Jó reggelt bby... -Dörmögte egy igen csak mély, de aranyos hang, a fülembe. Akaratlanul is elmosolyodtam mire fölém kerekedett.

-Hé... reggel van még szállj le rólam! -Dörzsöltem meg a szemeimet álmosan de ő mit sem törődve rajtam maradt.

Már le akartam dobni magamról mikor megfogta mindkét kezemet majd a fülemmel egyvonalban elhelyezte, és lefogta őket.Diadaliasan elmosolyodott majd egy lassú csókot hintettem az ajkaimra.Elősször igen gyengéd volt, majd egyre vadabb lett.Csak úgy falta az ajkaimat majd hirtelen áttért a nyakamra. Szerencsére nem szívta ki mivel tudja hogy nem a legjobb ötlet. Így csak apró puszikat kaptam, majd leszállt rólam. Magával húzva lementünk reggelizni majd azzal végezve egész nap a szobámban döglöttünk.Semmi érdekes nem történt csak az amit a párok szoktak ilyenkor csinálni. Nem rosszra gondolni te kis perverz!!!

Nem is mondtam. A "bulim" holnap lesz amit Noah és Chloe rendez. Persze csak ismerősök lesznek. Tudtommal. No mindegy annyi a lényeg hogy ezt is tudod.Igen te, kedves olvasó. Igazából nem tudom hogy mire kéne számítanom de Chloeból kinézem hogy valami nagy felhajtás lesz. De egyben biztos leszek. Full részegre iszom magam. Bárki bármit mond. Most már igazán részeg szeretnék lenni. Na és Noah. Szerintem valamire készül. Mármint nem tudom hogy az e de nem hinném. Nem nagyon firtatjuk a témát és ahjjj. Hagyjuk inkább.

Nos szóval lényegében ennyi ami várható lesz a napokban.Remélem semmi más. Milliek nem tudom hogy mikor veszik észre hogy jelenleg itt vagyok de nem is baj. Az elmúlt pár hónapban kibaszottul leszartak. Talán Sadie nem annyira, de Millie? Ő nagyon. Nem is érdekel csináljon azt amit akar, csak engem hagyjon ki a rosszból. Múltkor is csak hagyta hogy minden megtörténjen.

Noahával persze megosztottam az e fajta gondolataimat de ő se tud semmit.Félve de rávettem magam hogy megkérdezzem...

-Tudod... tudom hogy szeretnéd ha szintet lépne a kapcsolatunk. -Kezdtem bele szégyenlősen. -És hidd el hogy én... 

-Figyelj, nincsen semmi gond ha nem akarod megértem a hen állsz készen, hisz ez természetes!Nyugodtan mond el ha nem akarod vagy bármi. Tudod hogy nekem bármit elmondhatsz. -Mondta el higgadtan mire megöleltem. Erősen magához szorított majd megéreztem a kellemes, férfias illatát. De imádom.

Majd másnap...

A felejthetetlen nyár /Noah SchnappDonde viven las historias. Descúbrelo ahora