-Hát...ti jártok?-birizgáltam ujjaimat.
-Nem!-rázta a fejét.
-És te szereted?
-Lehet... Igen...-sütötte le a szemét.
-Szerintem ő is szeret téged!-álltam fel az ágyról.
-"Rendben"!-állt fel ő is-Vacsoránál!- biccentett és átlépett a falon.
-Vacsoránál.-vettem utam a fürdőbe.
Negyed órán keresztül áztattam magam, amikor végre sikerült kikászálódnom.
Kidobáltam az egész bőröndöm, mire megtaláltam az egyik kedvenc ruhám.És elégedetten néztem, hogy még van 10 percem.
Gyors feldobtam egy kis szempillaspirált és egy matt rózsaszín rúzst.-Pete'!-kopogtam be bátyámhoz.
Majd amikor nem jött válasz, benyitottam. Egy lánnyal ültek az ágyán (nem MJ volt!!!😭, pedig a bátyám és a legjobb barátnőm fergetegesek lennének!!!!!) és csókolóztak.
-Ohh...Bocs!-kiálltottam fel és bevágtam magam után az ajtót.
Gyorsan bementem a konyhába és helyet foglaltam az egyik bárszéken. Csak T'Challa és Natasha voltak bent. A férfi a vacsorát csinálta és közben beszélgetett a nővel.
-Hello!-dobtam le magam a székre, és két kezemmel megtámasztottam a fejem, majd egy nagy sóhaj hagyta el ajkaim.
-Mi a baj?-fordult felém Natasha.
-Semmi!-pattintottam (🤦) le gyorsan a kérdést-Ééés, én is kaphatok olyat?- húztam mosolyra a számat, és Fekete Özvegy (valószínüleg alkoholos) italára mutattam.
-Csak egyet!-ment el még egy pohárért Natasha.
-Hali!-ugrott be Peter, ingjét gombolgatva.
-Szia!-köszönt a nő, egy pezsgős pohárba töltve az italom.
-Hello!-üdvözölte Fekete Párduc is.
-Tessék!-nyújtotta át nekem a poharat.
Peter helyet foglalt mellettem, de amikor látta kérdő tekintetem inkább elment a tőlem legtávolabbi helyre.
-Na mi van, összezördültek Parkerék.- húzta fel szemöldökét Natasha.
-Sziasztok!-lépett be Rhoodey.
-Hello!-köszönt neki mindenki.
-Akkor már csak Vízió hiányzik.- szedte elő Fekete Özvegy a tányérakat.
-Itt vagyok!-lépett át a falon a férfi, mire (majdnem) mindenki megijedt.
Natasha és én gyorsan megterítettünk és mindenki helyet foglalt. Majd T'Challa felszolgálta az ételt, ami házi gyros volt.
[...]
Miután mindenki jóllakott leültünk a nappaliba, egy-egy pohár ital társaságában. Én Nat' mellett ültem és sokat beszélgettünk (többek között a sokkolóért is bocsánatot kért).
Mikor már mindenki a sokadik innivalóját is eltüntette, a fiúk beindították a diszkó gömböt, és a zenét.-Felkérhetem egy táncra?-nyújtotta kezét T'Challa Nat'nek.
-Persze!-fogadta el a felkérést a nő.
-Ki volt az?-tértem egyből a lényegre a mellettem ülő Peternek.
-Gwen Stacy. A másik pók.
-És mióta vagytok együtt?-hajtottam le az italt.
-Nem vagyunk együtt!!!
-Ha csókolóztak akkor ott azért van valami!-rántottam fel ülőhelyéből.
Mi is oda sétáltunk Fekete Párduc, és Özvegy mellé, és elkezdtünk táncolni.
Egy lassú táncra ringatóztunk amikor Peter és T'Challa párt cseréltek. Vagyis Wakanda királyával táncoltam tovább.-Mennyit ittál?-nézett rám mosolyogva.
-Nem mondom meg!-ingattam meg fejem.
-Büszke lehetsz magadra.-nézett el vállam fölött.
-Miért?
-Mert nem sok mindenkivel olyan kedves, mint veled!-nézett rám elismerően.
-Hmhm.-nevettem fel halkan.
Zajok hallattszódtak a lépcső házból, és mi támadó állásba álltunk.
Ekkor belépett az ajtón Mr. Stark. Megtépázva, és páncélja törötten. Leült az egyik fotelbe és csak nézett maga elé.-Tony...?-lépett oda hozzá az ezredes.
Megjegyzés: Ti partyznátok a Bosszúállókkal? Nekem minden vágyam!!!!!
2020.01.31.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐏𝐨𝐤𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐇𝐮𝐠𝐚 (Javítás Alatt)
FanfictionEz a történet egy szuperhős lányról szól, aki Pókember huga, Lauren Parker. Ő is ember feletti képességekkel rendelkezik, de nem olyanokkal, mint bátyja. Egy nap Vasembernek (kinek másnak) támad egy olyan elhatározása, hogy ő is álljon be a a Bosszú...