TELJESEN ÚJ ÉLET |15|

1K 58 4
                                    

2 sarok után elértem a szobánkhoz, amibe végre csak Wanda volt.

-Waaaan'! -öleltem át végre rendesen barátnőmet.

-Laauuu'! -karolt át ő is.

-Mr. Stark mindenkit a nappaliba hívat! -hallottam meg Péntek hangját.

Gyorsan kifutottunk, a nappaliba, ahol már mindenki ott volt.

-Üdvözlök Mindenkit! -szólt Vasember -A helyzet a következő... Bartonnak, és Langnak 3 évi házi őrizet. Rogerset...őt -biccentett Barnes felé- és Wilsont körözik. Ugyanúgy, ahogy az ikreket is, de nekik biztosítottam búvó helyet. Wanda és Pietro mennek Skóciába. Víziónak van egy lakása Parkerékkel szemben. Natasha, Rhodey, Peter, Lauren és T'Challa azt csinálnak, amit akarnak. De az biztos, hogy holnap mindenki elmegy innen! Nem marad itt senki! Nem akarok több galibát! -csapott az asztalra és kiviharzott.

Mindenki megrökönyödve ült és nézett ki a kis buksikájából.
Először én álltam fel és sétáltam a kijárat felé, majd utamat a szobánk felé vettem. Mindent bedobáltam a bőröndömbe, és arra gondoltam még egyszer utoljára megnézem az edző termet.
[...]
Sokat ütögettem, rúgdalóztam és mindent kiadtam. Kiadtam minden felgyülemlett bánatot, és érzelmet.

-Lau'... -lépett be Pietro.

Oda sétáltam hozzá.

-Én nagyon... -kezdte el.

De belé folytottam a szót. Megcsókoltam. És utána homlokom az övének döntöttem.

~6 hónap múlva~

Na vázolom mi történt fél évvel később.
Vízió kiköltözött Wandával Skóciába. És szinte minden nap beszélünk velük. Pietro, pedig maradt itthon velem, és mi is összeköltöztünk. Még Peter meg May is velünk szembe lakik.
Hát, May... Ő azóta randizgat Happyvel.
Peter dobta a pók csajt, és figyelme újra MJ felé terelődött.
A Bosszúállók azóta nem hívtak bevetésre, de Mr. Stark házi bulijain 2 hetente összefutunk. Peter viszont hűségesen kitart Queens mellett.
Magántanuló lettem, a sok "rajongó" miatt.
Valahogy így telt el ez az időszak.

~

Ma egy pénteki nap van. És kb olyan 10 óra körül jár az idő, de Pi' még mindig alszik.

-Jó reggelt! Hasadra süt a nap! -húztam fel a redőnyt.

-Megvakítasz! -nyöszörögte.

-Azért csak nem! -ültem le mellé,és ujjaimat végighúztam hasán(, ami amúgy, nagyon ahw 🥴🤤)-Na megyek csinálok egy kávét, hogy felébredj a futáshoz.-álltam fel.

De ő a csípőmnél fogva visszarántott.

-Ne menj el!-temette fejét a nyakamba.

-ÉN VELED -hangsúlyoztam ki- ellentétben nem alszom estig!-löktem el magamtól.

És végre elmentem reggelit csinálni.
[...]

-Pí'! -kiabáltam a szoba felé- Gyere enni!

Amíg ő kifáradt, én bekapcsoltam a TV-t, ahol éppen a hírek mentek.

-New Yorkot ismét megtámadta valami féle ellenséges fél.-mutattak egy óriási forgó, lebegő gépet- De, ahogy látjuk Vasember és Pókember már a helyszínen vannak. -nagyítottak rá két kis pontra.

-Úristen! -kaptam kezem a szám elé.

-Mi a baj, Angyalom? -ölelt át hátulról Pietro.

-Peter már megint hősködik! Ez lesz a veszte!

És visszaültem félig megevett reggelim mellé.

Megjegyzés: Köszönöm hogy elolvastad visszajelzést szívesen fogadok. Bocsánat a helyesírási hibákért 😖 .
Nekem túl gyors váltás ez, de nincs ihletem. Remélem elnézitek, és tetszik nektek.☺️

2020.03.13.
469 words.

𝐏𝐨𝐤𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐇𝐮𝐠𝐚 (Javítás Alatt)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant