13-son geldi

1.4K 176 188
                                    

yorumları okumak deli gibi zevk veriyor(du) :D

ipucu "Katil, Yerim'e çok yakın" olacaktı.

*******************

Tarih: 02.11.2018

"Merhaba." Genç kız kameranın karşısına oturduğunda polisler gördüğü kişiyle şok içerisindeydi. 9 kız da ölmüştü fakat aralarından birisi intihardı. Ok yönü sonunda kendisine dönmüş ve o da bunu anlamıştı.

"Şaşkın bakışlarınızı üzerimizde hissedebiliyoruz." Kız, arkasına dönüp 8 cesede baktığında konuşmaya başladı. "Lisa Manoban, ilk cinayetim Özür dilerim Lisa ama seninle başlamamın nedeni çok basitti.  Polisler size de açıklayayım, o zaten duygusuzun tekiydi ve onun ölürken bile korktuğunu sanmıyorum." Yanındaki boş sandalyeye döndüğünde gülümsemişti. Çünkü beynindeki zarar görmüş sinirler ne yazık ki görevlerini düzgün yapamıyor ve şizofreniye neden oluyordu. Abisi Taehyung'a gülümsediğinde o da gülümsemişti.

"Kime gülümsüyor bu?" Mark mırıldandığında Jackson da dikkatle kameraya bakmaya devam ediyordu. "Hiç kimse yok. Sadece cesetler ve o."

"Jennie, sen fazla masum bir kızdın. Üzgünüm ama sana da zarar vermek zorundaydım yoksa hepimiz öldükten sonra sadece sen kalacaktın ve suçlu olarak seni seçeceklerdi. Taehyung'la seni böyle kurtarabileceğimizi düşündük."

"Abisi. Taehyung onun üvey abisi." Mark çaresizce Jackson'a baktığında Jackson kafa salladı. "Seulgi, üzgünüm ama seni çok fazla sevmiyordum. Sana "yarın görüşürüz seulgi" dediğim günleri hatırlıyor olmalısın. Yalan söylüyordum, seninle görüşmeyi hiç sevmiyordum." Kahverengi saçlı kız omuz silkti ve bakışlarını Seulgi'nin yanında yatan Sooyoung'a çevirdi. "Joy, sana ilk ben böyle seslenmiştim değil mi? Senin için hiç üzgün değilim. Üvey kardeşime bu kadar pislikçe davranman affedilemezdi. Bu yüzden her yakınımda olduğunda senden daha fazla nefret ettim." Gülmesi duyulduğunda gülüşünün dahi normal olmaması polisleri büyük bir yanılgıya uğratmıştı. Katil bu kadar yakınlarındaydı. "Chaeyoung, 'seni seviyorum, beni seviyorsun.' tarzı bir konuşmanın umarım romantik olmadığını biliyorsundur. Bunu ilk duyduğumda bile yüzümü buruşturmuştum. Üzgünüm ama seni seven kişiye o kadar süre berbat davrandıktan sonra umarım seni sevdiğini falan düşünmemişsindir umarım." Tekrardan güldüğünde bakışlarının diğer cesede dönmesiyle anında bakışları sertleşmiş ve sinirli bir hal almıştı. "Senden nefret ediyorum Bae Joohyun!" Soğuk morgda genç kızın bağırması duyulduğunda polisler izlemeye devam ediyordu. "Sen pisliğin tekisin! Şu an yaşıyor olsan seni ellerimle boğarım, seni öldüren kişinin Junmyeon olması pişmanlığıyla öleceğim! Pişmanlık duymazdım belki de, tabi öldürdüğüm kişi Joohyun değilse." Mark yutkunduğunda genç kız ekrana yeniden dönmüş ve dolu gözleriyle kameraya bakmıştı. "Seungwan, ona çok fazla nefret beslemiyordum. Ama öldürmek zorundaydım, her şeyi bunları birisinin onlara yaptığının ve birisinin ben olduğumun farkındaydı. Yanmaya devam eden sigara gibi diğer aynı şeyler, bunların katilin ipuçları olduğunu biliyordu." Cümlesi bittikten sonra ani ruh hali değişimlerini umursamadan gülümsemeye başladı. "Son geldi, son zaten çok yakın demiştik değil mi?"

Yanındaki sadece kendisinin gördüğü Taehyung'a baktığında kafa sallayarak konuştu. "Her şeyin suçlusu o 8 kız. Bunun suçlusu o 8 kız." Taehyung ile aynı anda konuştuklarında ikisi de gülmüşlerdi. Abi, kardeş olarak uzun zaman sonra bu kadar gülüyorlardı. "Jisoo sana ne demiştim?" Yerim, Jisoo'nun cesedine döndü ve konuşmasına devam etti. "Ay bitti, oyun da bitti."  Yerim eline silahı aldığında kolunun ilk defa tamamen kameraya gözükmesiyle yaralar belli olmuştu. "Kollarda açılmış yaralar." Jackson mırıldandığında Mark stresle kameraya bakmaya devam ediyordu. "Son geldi."

Mırıldandığında beynindeki sesin ona "şimdi" demesini beklemiş ve tetiği kavramıştı.

"Şimdi kardeşim."

Birkaç saniye sonraysa Kim Yerim'in de işlediği 9 cinayetle beraber intiharı yaşanmış ve polisler için olay çözülmüştü.

Belki de Yerim mutlu bir hayat yaşayacaktı, abisi, abisinin sevgilisi ve arkadaşlarıyla beraber. Fakat arkadaşlarının davranışları ve Jungkook'un intiharından sonra hayallerinin yavaş yavaş yıkılışını izlemişti Yerim. Bunu hak etmediğini düşünüyordu, bu yüzden asıl isteği aslında onlara da hak etmedikleri kadar ağır ölümler yaşatmaktı ama Taehyung'un intihar videosu buna engel olmuştu. Kesinlikle Taehyung'u nasıl öldürdülerse öyle ölmeleri gerekiyordu Yerim'e göre.

Ve bunu başarıp kendisi de kardeşinin yanına gitmişti.

*******************

BİTTİ ÇOK MUTLUYUM HAHA

sorunuz falan varsa sorabilirsiniz

ipucuna değinmek istiyorum. ipucu "katil, yerim'e çok yakın"dı.

anladığınız üzere yerim yani katil abisinin ölümünden sonra yaşadığı travmatik şeyler yüzünden beyin sinirleri zarar görüyor. bu onda bir tür kişilik bozukluğu sayılabilecek şizofreniye yol açıyor ve ani duygu değişimleri, zeka artışı gibi şeyler yaşanıyor.

her aynaya baktığında katil olduğunu kabul etmemek isteyecekti ama katil kendisiydi ve aynaya ne kadar yaklaşırsa katil ona daha yakın olacaktı. yeri psikolojisinden uzak ama kendine ve yaşadıklarına yakın olduğu için katil ona yakındı. yani katil kişiliği onun peşini bırakmıyordu.

yine de dediğim gibi sorularınız varsa sorabilirsiniz.

ayrıca belirtmiştim, en başından beri planlı bir kitap ve hiçbir yoruma göre değişmedi

bundan kastım, mesela katili jisoo olarak seçmişimdir ama insanlar jisoo katil demeye başlamışlardır çabucak çözmüşlerdir ve ben de yerim yapmışımıdır

hayır, en başından beri katil yerim olarak karar vermiştim

sizi seviyorum, diğer kitaplarımda görüşmek üzere

murder [blackvelvet]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin