4-yarın görüşürüz seulgi

1.1K 184 155
                                    

Saat: 22.57

Tarih: 13.10.2017

Yer: Kang Seulgi'nin evi

"Üzgünüm ama Joohyun ile aynı ortamda kalmak istemiyordum Jisoo."

Seulgi'nin konuşmasından sonra Jisoo kafa sallamış ve telefonunu eline almıştı. "Sana hak veriyorum. Bu günkü kavga için üzgünüm."

"Bende öyle. Seni kırdıysam özür dilerim." Seulgi suçluluğun okunduğu ses tonuyla konuştuktan sonra Jisoo ayağa kalkmış ve ona sarılmıştı.

"Eve gitmeliyim."

"Dikkatli ol tamam mı? Etrafta bizi takip eden bir katil var." Seulgi'nin uyarısından sonra Jisoo kafa sallamış ve çantasını da eline almıştı.

"Yarın görüşürüz Seulgi."

"Kendine dikkat et Jisoo.

----------------------------------------------

Saat: 13.45

Tarih: 14.10.2018

Yer: Kang Seulgi'nin evi

Mark odaya girdiğinde yeniden beklediği bir manzara ile karşılaşmıştı.

Islak saç, nemli ten, kolda açılmış yaralar, elde sönmemiş bir sigara, kırık ayna ve yerde yatan bir ceset.

Kang Seulgi'nin cesedi.

"Jackson, katil gittikçe hızlanıyor."

"Sayılır. Bir şey buldum gibi." Mark, Jackson'a döndüğünde anlamadığı belliydi. Jackson açıklamak amacıyla cümlesine devam etti. "İlk cinayet 9.10.2018 tarihinde işlendi Lalisa Manoban. Sonraki 2 gün sonra yani 11.10.2018 tarihinde işlendi. Jennie Kim öldürüldü. Şimdi ise 14.10.2018 yani 3 gün sonra Kang Seulgi'yi öldürdü."

"4 gün sonra mı diyorsun?"

"Belki de sadece bir yanıltmadır, ama 6 kızı koruma altına almalıyız." Mark, Jackson'a hak vermek amacıyla kafa salladı ve banyodan çıktı. Daha diğerlerine haber verilmemişti olay. Mark, diğer polislerden birisinin yanına geldi ve konuştu.

"Park Sooyoung, Park Chaeyoung, Son Seungwan, Kim Yerim, Kim Jisoo ve Bae Joohyun'u sorguya alın. Ayrıca salınmalarına izin vermeyin. Onların iyiliği için."

Polis kafa sallayarak evden çıkmıştı.

------------------------------------------------

Sorgu 1: Park Chaeyoung

"Ben Mark Tuan, cinayet dosyası ile ilgilenen kişiyim."

"Sizi zaten tanıyorum."

"Güzel, öyleyse sorularıma dürüstçe cevap ver." Chaeyoung kafasını iki yana sırayla yatırdı ve kafa sallayarak masaya doğru eğildi.

"Lalisa Manoban, Kim Jennie ve Kang Seulgi ile bir problemin var mıydı?"

"Hayır." Mark kaşlarını kaldırıp "inanmıyorum" dercesine baktığında Chaeyoung omuz silkmişti.

"Lisa, Jennie'yi kullanacaktı ama Jennie onu seviyordu. Ben de Jennie'yi seviyordum ama o asla bana bakmadı."

"Bu yüzden sinirle ikisini öldürdün?" Chaeyoung'ın yüksek sesli kahkahası sorgu odasını doldurmuştu. Yaslandığı masadan vücudunu ayırdı ve yayılarak sandalyeye oturdu. Sarı saçları aralarındaki pembeler ile beyaz ışık altında parlarken onun duygusuz bir yüzü vardı. "Ben kimseyi öldürmedim."

murder [blackvelvet]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin