(1) korkunç olay

4.8K 157 67
                                    

Ve yine şapşal güneşin işıklarının yüzüme vurmasıyla uyandım.Rutinimi hall edip beni sevmeyen büyüklerimin yanına kahfaltıya indim.Sebebi ise benim kız olmam.Evet bir oğulları olsun istiyorlardı.Ben kız olduğum için babam bana şirketi yönetemeyeceyimi söyledi.Masaya geçip sandalyeye oturacaktımki...
Babam:Hazırlan öylene seni istemeye geliyorlar.
Ben:N...ne.?
Babam:Evet.doğru duydun ihale karşılığı paramı vereceyime seni vermeyi seçtim.
Sinirle sandalyeyi yerine çekip.
Ben:BEN SENİN ŞİRKET İŞLERİN İÇİN KULLANILACAK BİR MAL DEYİLİM ANLADINMI.BİKEREBİLE BENİ SEVMEDİNİZ AMA BEN SİZİN HERDEDİKLERİNİZİ YAPTIM.SİZİNGİBİ BİR AILEMIN OLUCAĞINA KEŞKE YETİM OLSAYDIM.
Babam:SESİNİ YÜKSELTME BANA ALLAHIN CEZASI.NAPAYIM OĞLUM OLSAYDIN ŞİRKETİ SANA EMANET EDERDİM.AMA NEYAZIKKİ APTAL BİR KIZSIN.HEMEN GİT HAZIRLAN YARIMSAATE GELİRLER ANLADINMI.!
Ben:Hazırlanmıyorum napıcaksın babalık.
Tam tokatı yapıştırıyorduki kolunu tutup büktüm.Acıtsamda yinede bırakmadan konuştum.
Ben:Senin önünde malyok anladınmıbeni.?
Babam:Keskehiç doğmasaydın ölseydin. Senin gibi bir çocuğum olmasaydı.Keşke bir oğlum olsaydı.
Annem:Yazıklar olsunsana.Buncayıl sana bakan adama yaptığına bak.Bırak kocamı aptal.
Ben:Ne halinizvarsa görün.
Babam:İstesende-istemesende seni o çocuğa vereceyim.Şirketim senden dahaönemli.
Ben:şirketin batsın lan.
Diyip odama çıkıp herşeyi dağıtmaya başladım.Masa,pencere,yatak hepsini hurdaya çevirmiştim.Hıçkıra-hıçkıra ağlamamla bütün eve yansıyordu sesim.Hemen bir çanta hazırlayıp penceremden kaçmayı planlıyordum.Ama korumaları atlatmam zor olucakdiye akşam olmasını bekledim.Kapı çaldı ve o p*ç babamın açarak nasıl sevinçle karşıladığını duyabiliyordum.Sonra salona geçtiler.Korumalara gidebilirsiniz diye birşeyler söylediyini duydum ve hemen çantamı alıp atlamaya başlıyacaktımki içeriye birisi geldi.
Jk:Kapıya vurdum niyeaçmıyors-
Beni pencerenin kenarından sarktığımı gördüğünde şok geçirdi.Hemen yaklaşıp beni durduracktı ama ben yaklaşmasına izin vermiyordum.
Ben:Yaklaşsanda-yaklaşmasanda atlıycam.Boşuna uğraşma.
Jk:Sakın.!Atlayamazsın çünkü seni istiyorum.Hemde kendimden çok seviyorum.
Ben:N...ne.?
Jk:Evet doğru duydun.Seni birsüredir takip ediyordum ve senin nasıl terbiyeli ve güzel olduğuna inandırdın beni.
Ben:ben seni sevmiyorum.Zorla evlendirecekler beni seninle.KEŞKE HİÇ YAŞAMASAYDIMDA İNTİHAR ETMEYİ DÜŞÜNMESEYDİM.
Jk:Tamam.S...sakin ol.SAKINYAPMA.!
Atlamaya başlamıştımki gelip kolumu havada tutarak kendine çekip sarıldı ve birlikte düştük.

Zoraki EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin