"Jeśli kiedykolwiek znajdę Cię po przebudzeniu... '
Oni spędzą wspaniałe wakacje, będą spotykać się jeżdżąc na wrotkach, bo łączy ich wspólna pasja. Lepiej się poznają, ale w ich wspólnej przyszłości nie będzie widać żadnego światła.Pojawi się w jej życiu jak cień i zginie jak mgła, bo był tylko chwilowym przyjacielem, którego ona kochała.
Chłopak chce widzieć jej uśmiech, bo też zmienia się na lepsze gdy przy niej jest. Lecz jeśli odejdzie?
Jeżdżąc będą tworzyć jedność. Uśmiechy, iskry miłości, ale co jeśli on za późno powie, co czuje? Ona mu pomoże zmienić się, a całkiem inaczej zachowuje się przy siostrze niż wśród przyjaciół.
Jest kochany, ma swoją pasję tworzy piosenki i to jest to, co chce robić w życiu, lecz jego ojciec ma na przyszłość syna inne plany.
Wakacje będą jak sen, bo gdy dobiegną końca, dziewczyna obudzi się i już go nie zobaczy obok tak, jak dwa miesięce temu. I choć nie wie czy go kocha, to ona mówi sobie "Nie" a serce mówi "tak.Jak rozwinie się historia tej dwójki?
Ich miłość była jak wiosna, jak jeszcze nie napisany wiersz, ale żyli obok siebie, dopóki plany nie zaczęły się zmieniać.
Przeżyli razem cudowne chwilę i zawdzięczają to też emocjom, które wiele pomogły, miłość dawała mu znaki, dawały mu jasność i zauważył kim jest dla niego ta dziewczyna o zielonych oczach...
"Dniem i nocą myślę o niej,
O jej spojrzeniu
I mówię o miłości.""Słuchaj
i obserwuj swój instynkt.""Twoje spojrzenie
Moja dusza drży
Jesteś dla mnie"Witam, witam i o zdrowie pytam ❤
Tak, jak obiecałam jest dziś premiera tej książeczki. Pracuję nad nią od lutego, a pomysł znalazł się w styczniu. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu.
Za kilka dni dam wam informację na profilu, co do pierwszego rozdziału.Czekam ja wasze opinie i mam nadzieję, że ta historia przypadnie wam do gustu,tak jak mi❤
Miłej Niedzieli i dużo uśmiechu!
XxSoyTinixX
CZYTASZ
Alla Voy - Lutteo
Fanfiction"Pojawił się niespodziewanie, i równie niespodziewanie zniknął ,a ona o nim myślała , już nie tak samo jak wcześniej , kiedy obok był ..." On zjawił się i postawiłaś mu na drodze światło , dzięki czemu wiedział dokąd idzie.Po jakimś czasie dałaś mu...