Selena:" Ben iyi değilim ama sanırım sen karınla iyisin Justin?"
Justin:" Cidden mi? Yeter ama senin bu beni suçlamanı ve drama kraliçesi tavırları takınmandan bıktım artık."
Justin:" Biz ayrıldık evet ve ben evliyim tamam bunu habire hatırlatmana gerek yok"
Justin:" Hayır , Hayır engellemiş olamazsın.."
(Bu mesaj gönderilemedi..")
Justin:" Cidden bu kadar korktun mu gerçeklerden?"
(Bu mesaj gönderilemedi..")
Justin:" Gönderilemediğini biliyorum siktiğimin engeli"
(Bu mesaj gönderilemedi..)
Justin:" Üzgünüm ben ne yapıyorum böyle "
(Bu mesaj gönderilemedi..")
Justin:" BİLİYORUZ GÖNDERİLEMEDİĞİNİ"
(Bu mesaj gönderilemedi..")
Justin:" SİKTİĞİMİN MESAJI"
(Bu mesaj gönderilemedi..")
Justin:" SANKİ BEN NE YAPTIĞIMI BİLİYOR MUYUM SELENA?"
(Bu mesaj gönderilemedi..")
●●●
Selena elimde olan telefonu fırlattı ve aylarca yaptığı gibi yine koltuğa başını gömüp, göz yaşlarını akıtarak geçmesini bekledi, bu şekilde asla geçmeyeceğini bile bile,
Ama onlar da imkansızdı Selena bir daha kendine bu acıyı, güvensizliği, sadakatsizliği yaşatmak istemiyordu. Belki 5 kez aldatılmıştı, yalan söylenmişti. Ama kalp istediğini isterdi her şeye rağmen bırakamıyordu Justin'in şu anki tipine bakarsak bilr bırakamıyordu. Ama o evliydi,karısıyla saçma sapan şeyler atıyordu ve onu severken beni özlüyordu ne kadar doğruydu bu? Pişman oluyordu her zaman ki gibi sonra ise tahmin edemeyeceğim kadar saćma aramaları ile benim kafamı karıştırıyordu bu 5 yıl önce de böyleydi şu an da böyle.
●●●
Ben bir gerizekalıyım, gerçekten. Selena'ya söylediklerim dengesizce ona yine güven vermiyorum. Onunla neden konuştuğumu amacımın ne olduğunu bilmiyorum ama o bana iyi geliyor, o her zaman bana iyi geldi.
Bu düşüncelerim arasında boğulurken yukardan Hailey'nin tiz çığlığı geldi ve sinirli olduğu anlaşılan adımlarla yanıma geldi.
"Sen ne yapıyorsun, bir açıklaman var mı?" Ağlıyordu ve ben yine ne yaptım diye düşünüyor sonra ise acaba hangisine kızdı diye beynimde tartıyordum.
"Selena ile konuşuyorsun Justin.."
İlk başta Hailey'nin söylediğini idrak edemedim nereden biliyordu bunu."Ve sen benimle evlisin. Hayal kırıklığına uğradım hep o orospu yapıyor sanıyordum ama sen yazmışsın ona sen onu özlüyorsun"
"ONA OROSPU DEMEMEN KONUSUNDA SENİ NE KADAR UYARACAĞIM. O İYİ BİR İNSAN KALBİ ÇOK TEMİZ VE SENİN SÖYLEDİKLERİNİ HAKETMİYOR. O NELER YAŞADI HAİLEY SEN BİLEMEZSİN, ANLAYAMAZSIN. , O ALDATILDI, BIRAKILDI, ACI ÇEKTİ VE BUNLARI BEN YAPTIM VE AYRICA O HASTA..BIRAK ONA DEĞER VEREYİM HAİLEY"
"Benim için Selena'nın hayatımın bir yerlerimde hep yaşayacağını bile bile bunları söylüyorsun"
Artık daha da şiddetli ağlıyordu karşımda gözlerini sildi ve,
"Onu savunuyorsun. Sen kendine gel bebeğim öyle konuşalım seni seviyorum"
Dudağıma doğru yaklaşacakken kafamı çevirdim ve gitmesini izledim. Bazen bende düşünüyordum beni gerçekten kullandığını.
Günün gif'i💛
YENİ BÖLÜM!!
DİĞER JELENA HİKAYEM YAYINDA BAKABİLİRSİNİZ
💚❤💙🧡🖤💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember ♡
FanfictionÇok geç olamaz.. aşk bizi hatırlayacak♡ Belki her şey tekrardan yaşanır. İçimizde umut var ve onu o lanet güne kadar saklamalıyız.