Justin pow"Çok sevindim sizin adınıza. Hailey hamile"
Doktor'un dedikleriyle kocaman bir kahkaha attım.
"Olamaz" hala gülüyordum ve insanlar bana garip bakıyordu. Hailey ise mutlu olduğumu sanıyordu heralde yazık gerizekalı.
"Babası kimmiş bari?" Doktora alaycı bir tavırla baktım.
"N-nasıl yani siz değilmisiniz?"
"Sanmıyorum, Değil mi Hailey?"
"J-jJustin..bebeğim saçmalama tabii ki sens.."
"YALAN SÖYLEME VE LÜTFEN BANA BEBEĞİM DEME"
Tekrardan doktora bakarak gülümsedim.
"Kaç haftalık bu bebek, ya da aylık?"
"3 haftalık daha"
"Evet Hailey..peki ben 3 hafta önce buradamıydım. New York'da bir ay kalmıştım diye hatırlıyorum.."
"Doktor bey bir şey söylermisiniz o çocuk Justin'in çocuğu" Bu sefer ağlıyordu ve ben bu iğrenç sese dayanamıyordum.
"Sırf hamile hamile rezil olma diye hem de kötü bir dönemde olduğun için çocuğun başkasından olduğunu söylemeyeceğim ama boşanacağız Hailey anlıyormusun hemen yarın boşanacağız."
"Justin lütfen" Bu sefer salya sümük ağlıyordu ve yalvarıyordu ama artık umurumda bile değil. Bir de gidip başkasından çocuk yapmış manyak.
Hızla odadan çıktım ve çıkıştaki gerizekalı paparazilere ve sorularını cevaplamaya mecbur kaldım.
"Justin Hailey'nin kötü olduğunu duyduk neyi var?"
"Arkadaşlar cevaplayacağım teker teker sorun lütfen"
"Hailey'e ne oldu?"
"Sanırım bir mide problemi geçirdi şu an iyi diye düşünüyorum."
"Bu aralar aranız bozuk mu?"
"Fazlasıyla zaten 1-2 güne görürsünüz"
"Ne demek istiyorsunuz?"
"1 gün bekleyin sadece"
"Selena Gomez ile yıllar sonra tekrar beraber görüntülendiniz söylemek istediğiniz bir şey var mı?"
"Şu an mutluyum ve Selena dan yaptıklarım için özür dilemeye çalışıyorum biliyorsunuz benim için her zaman değerli biri oldu"
"Tekrar bir araya gelme gibi bir durum mevcut mu?"
"Zamanla göreceksiniz"
"Yeterli bu kadar arkadaşlar izin verirseniz araca gideceğim"
Ben ilerlerken hala saçma sapan sorular soruyorlardı ama herkes anlayacağını anlamıştır diye düşünerek cevaplar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember ♡
أدب الهواةÇok geç olamaz.. aşk bizi hatırlayacak♡ Belki her şey tekrardan yaşanır. İçimizde umut var ve onu o lanet güne kadar saklamalıyız.