Selena powNE DEMEK SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI VAR? Biz 4 'ümüz haftalarca aynı evde mi yaşayacağız daha neler. Hayır bak Taylor ve Joe'yu anlarım ama Justin..ben onunla ev arkadaşlığı kesinlikle kesinlikle hazır değilim ve delireceğim. Bu yasak 2 ay bile sürebilir ve biz baya baya sıçarız.
Bir tek ben üzgünüm herkes ne hikmetse sevindi. Ben yine şanssızım hayır yarın yasak gelse nolurdu ki hepimiz Kendi evlerimizdeyken gerçi ben yine Taylor'da olacaktım ama salak Justin olmayacaktı.
Artık Justin ile ev arkadaşıyız bu mükemmel!. Mutsuzluktan ağlayacağım benim kafam karışıkken her gün onunla aynı evde yatar kalkarsam her şey iyiye gider.
4 hafta sonra
' SAÇMA SAPAN EV ARKADAŞLARI'
Selena~ Justin lanet olası götünü kaldır ve kahvaltı hazırlamamıza yardım et.
Justin~ Uyuyorum Sel
Selena~ O yüzden mi bir saattir çevrim içisin?
Justin~ Pekala geliyorum.
Selena~ Lütfen Joe yu da uyandır.
Taylor~ Justin 4 gündür aradığım tavşanlı tulumumun sende ne işi var söylermisin?
Justin ~ Selena temizlik yaparken koymuş olmalı
Selena~ Tulumla değişik fanteziler deniyorum demiyor da bana suç atıyor aa
Justin~ Tamam susup masaya gelin sizi beklemekten götüm kurudu
Justin 20/03/2020
Aslına bakarsanız hepimiz birbirimize alıştık okey oynuyoruz, ben Joe ile maç izliyorum Selena ile Taylor yemek yapmaya çalışıyor. Sonra arada Selena'ya yavşıyorum ama arkadaştan öte davranmıyor bana zaten o günden beri de hiç konuşmadık o konuları anlayacağınız bir şekilde yaşayıp gitmeye çalışıyoruz.
Justin 22/03/2020
Bugün Selena merdivenden düştü ve bacağını sakatladı sanırsam ciddi bir şey yok. Onu odasına kadar kucağımda taşıdım ve rahatsız edici bir şekilde onu gıcık ettim.
"Selena sana masal anlatayım mı?"
"Justin siktir git!"
"Lütfen Sel"
"Anlat beyinsiz, anlat"
"Bir gün birbirini çok seven ilk gördükleri andan beri birbirlerinden etkilenen 2 genç varmış. İsimlerini tahmin etmek istermisin Selena?"
"Oh tabii ki Justin. Umm..isimleri kesinlikle Hailey ile Justinmiş"
"Selena saçmalamayı kes masalıma geri dönüyorum. Birbirlerini çok severlermiş, birbirleri için yaratıldıklarına inanırlarmış. Yıllarca mutlu, güzel, aşk dolu bir ilişki yaşamışlar. Bir gün çocuk kızı üzmüş ve 1 yıl kadar ayrı kalmışlar. O süre boyunca çocuk çok pişman olmuş, ben ne yaptım diye düşünüp ağlamış yakınmış sonra ise gidip kıza yalvarmış. Kız ise onu çok sevdiği için kabul etmiş barışmayı, çocuk bir daha asla onu üzmeyeceğine dair söz vermiş."
"Sözünü tutmuş mu bari"
Selena'nın gözlerine baktım ve olumsuz anlamda başımı salladım.
"Yine mutlularmış, 1,5 yıl ayrılmadan güzel bir ilişkileri olmuş ama kavga etmeye başlamışlar kız yine çocuğun onu üzdüğünü anlamış, ona kızmış çocuk ne kadar özür dilese de yine ayrılmışlar. Bir yıl kadar ayrı kalmışlar o sürede çocuk yeni bir kızı sevmiş her ne kadar sevgisi gerçek olmasa da, herkes onların ayrılmasına karşı çıkmış. Aradan bir süre geçikten sonra çocuk yine pişman olmuş, hatasını anlamış kızı özlemiş ve gidip özür dilemiş. Kızın ona ihtiyacı varmış ve yine özürünü kabul etmiş. Çocuk onu aldatmayacağına söz vermiş."
"Sözünü tutmuş mu?"
Kafamı yine olumsuz anlamda salladım.
"Ama bu sefer ilişkileri sadece bir kaç ay sürmüş kız ve çocuk çok kavga etmişler, aileleri ilişkilerini onaylamamış çocuk bunalmış ve yine kızı aldatmış. "
"Sözünü tutmamış yani.."
"Çocuk 2 ay sonra nişanlanmış ve 1,5 yıl evli kalmış başka biriyle sonra yine pişman olmuş, üzülmüş, ağlamış ama bu sefer kız affetmemiş çok yıpranmış, çok kırılmış ama affetmemiş."
"Hala özür diliyormuş ama kız cevap vermiyormuş"
"Selena bu sefer gerçekten seni üzmeyeceğim, kırmayacak, ağlatmayacağım. Seni seviyorum lütfen"
Bana baktı ve buruk bir şekilde gülümsedi,
"Ben bunları kaç defa duydum Justin. Sonuç yine aynı oldu, bir gün mutlu olabiliriz belki ama o gün bu gün değil"
"Peki Selena. İyi geceler"
Ayağa kalktım ve odadan çıktım o da arkamdan iyi geceler diye mırıldandı
Senin yokluğundan beri iyi falan geçmiyor geceler.
SON KARARIM 30. BÖLÜM FİNAL ARADA ÖZEL BÖLÜMLER ATARIM KİMSE KARARIMDAN DÖNDÜREMEZ.
7 bölüm kaldı tadını çıkartın..
Jelena ile kalın❤🧡💚💛🖤💫🐾🌑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember ♡
FanfictionÇok geç olamaz.. aşk bizi hatırlayacak♡ Belki her şey tekrardan yaşanır. İçimizde umut var ve onu o lanet güne kadar saklamalıyız.