Selena PowEvde vakit geçmiyor, artık buna eminim. Ayrıca neden olduğu bilinmez ama ben nerdeysem Justin'de ordan olduğu . Su içmeye mutfağa gidiyorum o da su içiyor. Lavaboya gidiyorum o da geliyor. Film izliyorum o da izliyor ve bu beni sinirlendiriyor. Ona yakın olmak istemiyorum, işin aslı ona kendimi kaptırmak istemiyorum.
Aynı evde durmamız benim için bir şey ifade etmemeye başladı. Farkındayım bana yaklaşmaya çalışıyor ve affetmem için çok çabalıyor ama ben yapamam..yapacak kadar iyi değilim. Bunu başarabilecek kadar güçlü değilim.
Bende bipolar bozukluğu çıktı ve bu canımı daha da yakıyor. Albümde dediğim gibi biri değilim nadir değilim, milyonda bir değilim aksine acınacak haldeyim. Güçlü gibi davranmaktan, canımın acıdığını gizlemeye çalışmaktan yoruldum, çok yoruldum. İnsanların aksine prim kasmıyorum sadece olanları anlatıyorum. Yaşadığım şeyler kolay değil ve ben bunu insanlara yansıtmaktan rahatsızlık duymuyorum.
Ne kendim ne de böbreklerim iyi durumda değil. Her şeye rağmen iyiymiş gibi davranmaya çalışıyorum, kendime ara ara kim olduğumu hatırlatmam gerekiyor. Artık kendim olmaya ulaşmaklar olarak buldum kendimi.
Korkuyorum, bu savaşı kaybetmek beni çok korkutuyor.
Bulutların bile su katılmış rakı renginde olduğu bu günden ne bekleyebilirim ki?
Bahçe de oturmuş boş boş etrafımı incelerken yanımdaki sandalyeye biri oturdu.
Kim olduğunu söylemeye gerek yok çünkü herkes biliyor. Sustu, sustum. Kimse..kimse ses çıkartmadı kuşlar bile sustu. Konuşmak istemiyorum, onu dinlemek istemiyorum. Her şeyi tekrardan anlatmak istemiyorum. Ben yine ağlamak istemiyorum ..
Zamanımız sınırsızmış gibi, hayat bizim yanımızda olacakmış gibi. Bilmediğimiz tek şey hayatın bize zaman tanımadığıydı .
~Justin pow~
Aşk nedir?
Aşk oyuncak değildir.
Ne kadar geç de olsa bunu anlayabildim. Kıymetini bilmediğimiz bu dünya da biz hiç kimseyiz. Kimseyi kırmaya hakkımız yok, hiç.. sadece bir hiçiz.
Bunu milyonlarca kez söyledim belki ama yaptığım salaklıktı, aptallıktı. Onun kalbini kırmam sadece bir kaç saat sürmüştü. Bir kaç söz yetmişti.
Onu zorlamayacağım, peşinden koşmayacağım, daha çok yıpranmasına izin vermeyeceğim. Ne zaman isterse istesin hep onu bekliyor olacağım. Ölsem bile onu bekleyeceğim ister gelsin, ister gelmesin.
Selena, onu anlatayım. Verdiğim yaşam mücadelesinde, hayatı çözmeye çalıştığım o masum dönemde neredeyse benim haritam oldu. Kim olduğumu, ne olduğumu, ne olabileceğimi yeni anlıyordum. Aslına bakarsak Justin Bieber ismi Selena Gomez ile varoldu. Hayatı çözemezken, paranın ne olduğunu çözemezken yanımdaydı, destek oldu. Bir sevgili, bir abla, bir kardeş, bir anne, bir baba olarak yanımda oldu.
Kimseye..hiç kimseye vermediğim kadar ona değer verdim ama her ne kadar engellemeye çalışsam da onun yarattığı Justin kayboldu. Yerine para ile yaşayan, kızları harcayan, hic bir şeyi umursamayıp sonra pişman olan bir Justin geldi. Aşk bir oyuncak değil ve ben bunu geç farkettim. Yarınının olup olmayacağını bilmediğimiz bu dünyada insanları harcıyoruz, acımasızca davranıyoruz. Selena benim ona yaptıklarımı haketmedi, doğrusu Selena beni haketmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember ♡
FanfictionÇok geç olamaz.. aşk bizi hatırlayacak♡ Belki her şey tekrardan yaşanır. İçimizde umut var ve onu o lanet güne kadar saklamalıyız.