Selena Pow
Son günlerde, aylarda hatta yıllarda olanın aksine bugün ağlayarak, acı çekerek uyanmadım. Gayet enerjik ve mutlu bir şekilde her şeyi unutarak güne başlamak istiyorum, beni kıran şeylerin olmadığı bir gün olmasını yeğliyorum.
Uyanıp müziğimi açtım ve yüzüme maskemi yaptıktan sonra bugün gezinirken ne giyinmem gerektiğini düşünsüm. Hazırlanıp hafif bir makyaj yaptıktan sonra kulaklıklarımı takıp arabama doğru yürüdüm tek istediğim kendime vakit ayırdığım doya doya gezebileceğim bir gün olması.
Arabamı L.A'nın sokaklarından birine çekip indim hava gerçekten de güzeldi sanki bütün pozitifliğini üzerime salıyordu kendimi havanın, bu güzel sokakların içine teslim edip bir kaç saatliğine eski Selena olmak istiyorum. Şu anda paparaziler tarafından yakalansam, hatta berbat bir olay olsa bile üzülmeyi düşünmüyorum, üzülmek, incinmek yok .
Kahvaltı yapmak için sevdiğim ve oldukça elit olan kafeye girdim etrafıma baktığımda sabahın erken saatleri olduğundan dolayın pek fazla kişi göremedim içerdeki kişiler ise hayatın fazlasıyla yorucu, yıpratıcı temposu içinde kaybolmuş her şeylerine işlerine adamış stresli yani bana göre mutsuz insanlardı.
Camın kenarında bir masa beğenip geçtim ve menü gelene kadar bu güzel mekanı incelemek istedim. Camların kenarlarından sarkan sarmaşıklar oldukça modern bir hava katıyordu öte yandan odanın içindeki sobalar ise nostaljik bir hava yaratıyordu. Ahşap masalar neredeyse o mekana girmek için seni çağırıyor gibiydi bu görsel bütünlük ile kendini ait hissetmene yardımcı oluyordu.
Sade ama doyurucu bir kahvaltı seçtim kendime, uzun zaman sonra ilk defa yavaş yavaş stressiz bir şekilde kahvaltımı yaptım ve bu mükemmel mekana veda ettim.
L.A. sokaklarında gezinip mağazalara girerken bir dükkandan kahve alarak sokağın ortasında yapılan sohbet içerikli şovu izlemek için fıskiyelerin önünde bulunan banklara oturdum.
Beni güzel, gerçekten güzel ve mutlu zamana döndüren laf ise 'Alex' sözü oldu bir genç kızken bir genç kızı oynamak ne kadar da güzeldi belki Waverly büyücüleri benim her şeyimdi. Nasıl hala Friends izliyorsam kendi dizilerimi de izliyordum her zaman. Kafamı yerden kaldırdım ve yanıma oturan kişiye bakmak için kafamı çevirdim büyük ihtimalle beni fark eden tatlı bir hayrandı. Olabildiğince sıcak bir gülümseme ile sağ tarafıma baktım ve gördüğüm yüz neredeyse bayılacak duruma gelmeme sebep oldu,
Yanıma oturmuş bana "Hey, Selena" diye sesleniyordu ve ben delirdiğimden korkmaya başlamıştım.
"Oh siktir gir burdan deliriyorum, olmayan birini görüyorum şu an "
"Ben burdayım Selena ve ayrıca lütfen bağırmayı kes."
İnanamadım ve yanağına sert bir şekilde vurdum o bağırırken ben ise koşa koşa uzaklaşıyordum o da arkamdan koşarak bana yetişmeye çalışıyordu en sonunda durdum ve yere çökerek hiç bir zaman durmayan göz yaşlarımın yine akmasına izin verdim.
"Bana sakın yaklaşma, sen ne cüretle gelebilirsin?"
Elimdeki kahve bardağını kafasına fırlattım ve yerlere vurarak ağlamaya başladım.
"Sen benim hayatıma sıçıyorsun her seferinde hem de seni görmek istemiyorum SİKTİR GİT BURDAN PİÇ."
"Lütfen beni bir dinle Selena."
"Sakın bana dokunmaya kalkma senin ağzından bir daha ismimi bile duymak istemiyorum, senin suratını görmek seni düşünmek istemiyorum anlamıyormusun sen beni öldürüyorsun ben seninle asla uğraşamam anlıyormusun ben hastayım ama sen bana hastalığımdan daha çok zarar veriyorsun."
"Git ve evliliğini yaşa ben artık bildiğin Selena olamam."
"Senin benden tamamen vazgeçmeni istemiyorum" şimdi o da ağlıyordu ve bu benim hala kalbimi acıtıyordu onu bir daha görmek istemesem bile ağlasın istemiyordum.
"Evli birini mi seveyim? Beni terk dip evlenen birine mi aşık olayım hala?"
"Sen bana kötü geliyorsun."
"KES ARTIK"
Bağırması ile geri çekildim ve ağlayan Justin'e baktım
"SUS SELENA BEN İSTEMEDİM Mİ SANIYORSUN SENİNLE EVLENMEYİ, MUTLU OLMAYI"
"Olmadı işte senin annen istemedi, biz anlaşamadık her ne kadar birbirimizi sevsek de aramızdaki güven bitti Selena."
"BİZ BİRBİRİMİZE ZARAR VERDİK HEMDE ÇOK"
"Seni hala her şeyden çok seviyor, değer veriyorum kalbimde hep bir yerin var senin bunu bil ve ben beni unutmanı, seni unutmayı istemiyorum."
"Sen benim hayatımda ki bir çok şeyin ilham kaynağıydın, asıl sebebiydin."
"Sonuç olarak sen onunla evlisin benimle değil " umursamaz bir şekilde gülümsedim ve yerdeki çantamı alarak ilerledim.
Kolumdan tutmak için hareket etti ama "SAKIN" diye bağırarak ittirdim belki de son defa.
Merhabalar efenim
Jelena ile kalın🖤💚❤💙🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember ♡
FanficÇok geç olamaz.. aşk bizi hatırlayacak♡ Belki her şey tekrardan yaşanır. İçimizde umut var ve onu o lanet güne kadar saklamalıyız.