1.7

214 22 8
                                    


Taylor hala üzüntü ile bana bakıyordu sonunda ise konuştu bildiğim görebildiğim şeyleri söylemek için

" Ona inanman yanlış Selena. Senin iyiliğini istiyorum güvenmemelisin ona"

Evet Taylor yine haklıydı ama ben bunu yapacak kadar iyi hissetmiyordum. Güvenmemeliyim ona ama güvenmek istiyorum, onu unutmayı, onu bırakmayı beceremiyorum.

" Taylor ben yapamıyorum. O beni kendine hapsetmiş gibi istesem de kurtulamıyorum ondan, onu düşünerek hareket etmekten  gözümün önüne onun yüzünü getirdiğimde gülümsememe engel olamıyorum. Ben çok kötüyüm Taylor ve o bunların hepsini bana tekrar yaşatmak istiyor beni yavaş yavaş öldürmek istiyor."

Acı bir tebessüm ile bana baktı Taylor

" Canım benim sen Justin'i atlatacaksın ama güvenme ona lütfen"

" Ben ona güvenmemeliyim ama güvenmek istiyorum son kez bile olsa mutlu olmak istiyorum"

" Selena.."

"Taylor seni kırmak üzmek istemiyorum kendimi de üzmek istemiyorum ama benim Justin'e onun sevgisine ihtiyacım var. Yapamıyorum işte olmuyor yaşayamıyorum"

Bunların üzerine sessiz kaldı Taylor ve çaresizlikle kafasını onaylar anlamda salladı ben üzülecek olsam bile bunu yapacaktım ama bunu yaparken yanımda her zaman Taylor'ın olmasını istiyordum onun varlığını bilmek istiyordum.

"Ne olursa olsun Taylor. Yaşanacaklardan sonra ölecek duruma bile gelsem her zaman yanımda, benimle olacaksın değil mi"

"Selena saçmalama doğru da olsa yanlış da olsa onaylamasam bile hep yanındayım, öyle olacağım bunu bil ben hep burdayım ve her zaman seni bekliyor olacağım"

Arkadaşıma sevgi ile sarıldım  o şu an benim hayatımdaki tek güzel şeydi ve onu da kaybetmeye dayanamazdım. Taylor olmadan yapamazdım.

Justin pow

Biliyorum tekrar onunla olmak zor olacak ama bunu yapacağım. Selena benim sevgime değecek bir insan o mükemmel bir insan ve ben onun kalbimde yarattığı duyguyu tekrar yaşamak istiyorum.

Yine bir çift olmak istiyorum yıllar önceki gibi birbirimizin yaralarını saralım istiyorum. Hem dost, hem sevgili, hem kardeş olalım istiyorum ben Selena' istiyorum.

Hailey ile olan evliliğim tamamen saçmalığa dönüştü özellikle son zamanlarda medyaya karşı mutlu izlenimi vermekten yoruldum içimde yaşadığım ikilem beni Hailey'de tutmadı Selena'ya götürdü.

Ben nasıl evlenebildim. Bu soruyu yaklaşık 1 yıldır kendime soruyorum ve yanıtını bulamıyorum belki de gözüm dönmüştü ya da bilinçli değildim ama evlilik bilinçsizken yapılabilecek bir hatadan çok daha ciddiydi.

2017 yıllarında Selena ile evlenme hayalleri kurardık hatta doğacak olan çocuklarımızı konuşurduk şimdi ise o yalnız ve çaresiz ben ise evliyim ama onunla değil başkasıyla.

"Hailey acilen yanıma gel konuşmamız gereken bir konu var"

"Tamam Jusbaby "

Hailey'nin suratına telefonu kapattım ayrıca bana  Jusbaby demesinden nefret ediyorum kendi aklınca sevimli oluyor ama Justin ile baby nin karışımı hiç de sevimli değil bana kalırsa.

Yaklaşık yarım saat kadar değerli düşüncelerim ile boğuştuktan sonra Hailey nihayet gelebilmişti.

"Bebeğim Justin ben geldim"

İyi bok yedin

"Hoş geldin ciddi bir konu konuşacağım gel karşıma otur"

Yavaş adımlarla geçti ve gülümseyerek bana baktı

"Dinliyorum canım"

"Boşanacağız Hailey"

Berbat bir tepki vermesini bekliyordum ama o hala gülümseyerek bana bakıyordu seslendiğimde ise üzerime doğru saldırdı.

"Ne diyorsun sen?"

"Seni sevmiyorum Hailey ve ben hoşlanmadığım biri ile evli kalmak istemiyorum"

"Justin saçmalama beni bırakamazsın"

"Üzgünüm ama bırakacağım"

"Justin dur gitme"

Ayağa kalktığımda bacaklarıma tutunmuş yerde sürükleniyordu.

"O yaptı her şeyi seni baştan çıkardı aklını karıştırdı değil mi"

"Kimden bahsediyorsun Hailey"

"Selena orospusu yaptı her şeyi o yaptı değil mi Justin?"

"ONUNLA BİR İLGİSİ YOK HAİLEY BEN ARTIK SENİNLE EVLİ KALAMAM"

"NEDEN YA NEDEN?"

"BEN SENİ SEVMİYORUM BEN PİŞMANIM SELENAYI BIRAKTIĞIM İÇİN PİŞMANIM"

Ben ona bağırırken Hailey yere doğru sert bir iniş yaptı,

Bayılmışmıydı?







Bölümü 10 dk da yazdım pek güzel olmamış olabilir kusuruma bakmayın

Jelena ile kalın💚🖤🧡🖤💚❣🧡💛

Love Will Remember ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin