Taylor Pow
L.A'da spor salonuna girmek üzereydim ama yandaki kafede öküz gibi gülen bıyıklı biri gözüme çarptı. Kafeye girerek onun Justin olmasını diledim tek istediğim yaptığı her şey için ona hesap sormak, ona kızmak, onu pişman etmekti.
Selena'ya çektirdikleri benim için affedilir gibi değildi evet bir zamanlar yakın bir arkadaşımdı ama Justin çok değişti.Oturan çocuğun omzuna dokunarak bana dönmesini sağladım evet Justin'di bütün rezilliği ile karşımda durmuş bana bakıyordu
"Oh Taylor""Merhaba Justin ,istersen biraz konuşalım" yanında oturan arkadaşlarından dolayı en sahte gülümsememi takınıp Justin'i dışarıya sürükledim.
Bir banka oturduk ve etrafıma baktım magazin yapabilecek bir kanal var mı diye ama olsa da pek umurumda olmazdı. Şu an önemli olan bu konunun kapanmasıydı.
"Selam Tay özlemişim seni"
"Kes sesini" bağırmamaya özen gösteriyordum rezil olmakla uğraşamazdım hele de bu karaktersiz için.
"Yediğin onca boka rağmen hala benimle konuşabilecek yüzün var mı?"
"Ben sana bir şey yapmadım. Her şey Selena ile benim aramdaydı bizim ilişkimizdi o senin değil."
"Bana sakın biten ilişkini anlatma, savunma. En iyi ben biliyorum Justin, ne kadar aşağılık olduğunu da en iyi ben biliyorum. Sizin ilişkiniz son yıllarda bir zarardı ve bu zararın kaynağı sendin!"
"Beni suçlamak için mi konuşuyorsun?"
"Evlisin ve benim arkadaşıma yazıyorsun sen" Sakin olmaya çalışarak Justin'e baktım.
"Sen yaptığın onca şeyden sonra Selena'yı özleyemezsin buna hakkın yok senin. Sen ilişkiniz bittikten 2 ay sonra biriyle evlenip Selena ile tekrar görüşemezsin. Aşağılık piçin tekisin Justin Bieber!"
"Selena'yı çok üzdün ve tekrar üzmene, onun aklını karıştırmana izin vermeyeceğim sen kendini ne zannediyorsun k senin oyuncağın değil, Selena'nın duygularını kullanıp onu ele geçiremezsin, terk edemezsin. Söylesene bana onun tek suçu seni kendinden bile çok sevmek miydi?"
"Taylor ben üzgünüm.."
"Tabii ki üzgün olmalısın..Siz çok tehlikeliydiniz birbirinize bu kadar saplantılı bir şekilde aşık olmanız anlaşmazlığı doğurdu üzgünüm ama siz kendi kendinizi bitirdiniz ama sen evlendin ve Selena'yı tamamen acılarıyla bıraktın onu terk ettiğin yetmezmiş gibi."
"Özlesen de, sevsen de bu saatten sonra onunla konuşma yoksa yine zarar görecek evliliğini yaşa her ne kadar bu da Selena'nın canını yaksa da en iyisi bu." Laflarımı bitirdim ve önümde oturan adamın yüzüne baktım,
"Ben..yapamam Selena ile konuşmak sanırım bana iyi geliyor ben eskileri hatırlıyorum, güzel anılar aklıma geliyor ben ona hala değer veriyorum Taylor her ne olursa olsun onu hep seveceğim ve evet her şeyin suçlusu benim biliyorum ama böyle olması lazımmış sadece hala tamamen onu bırakmaya hazır değilim."
Sonunda gerçekten delirmeme sebep oldu karaktersiz ve iğrenç bir insana dönüşmüştü o kendini düşünen bencil ve egoist in tekiydi.
"NE HİSSETTİĞİN UMURUMDA BİLE DEĞİL BİEBER ONU RAHAT BIRAK, ONU DAHA DA ÜZME SAKIN!"
Banktan kalktım ve son kez suratına baktım
"Ayrıca o bıyıklarını kes bokum gibi"Arkamı dönerek hızla spor salonuna ilerledim.
(Texting)
Selena:" Albümün çıkmış tebrik ederim"
Justin:" Teşekkürler, dinledin mi?"
Selena:" Hayır zaten şu an yazmamın sebebi de seninle konuşmam doğru değil Justin. Her şey tekrar başlasın bitsin lütfen bir daha yazma, arama sana ve karına mutluluklar diliyorum sonuna dek ayrıca bizim hakkımızda verdiğin röportaj beni şaşırttı :)"
Justin:" Sen beni tamamen unutmaya hazırsın ve bu beni incitiyor hiç olmadığı kadar, çok zarar gördük Selena, çok zarar verdik."
Selena:" üzgünüm..elveda Justin"
Selena pow
Ona karşı olan son mesajımı da atıp ekranı seyrettim çok ağırdı bu. Ona tekrar bağlanmamı sağlamıştı ,yine benimle oynamıştı ve yine acıyı ben çekiyordum.
Yoruldum bu denli iğrenç bir hayat yaşamaktan bazen sadece kendini beğenmiş Alex rolüne geri dönmeyi istiyorum. Bazen sadece bana arkadaşlığı öğreten, yaşatan Taylor'la yeni tanıştığımız yıllar olmasını istiyorum. Demi'nin beni yaralamadığı yıllara gitmeyi istiyorum. Justin Bieber ile yeni tanıştığım yıllara ,onu sorgusuzca sevdiğim yıllara gitmek istiyorum.
Her zaman aşk hayatım neden bu kadar boktan oldu. Oysaki bana aşkı anlatan, aşkı öğreten kişi Justin'di. Evlenip mutlu olmayı dilediğim kişi Justin'di onunla olduğum zamanlar mutluydum gerçekten de klişe bir şekilde bir tek ben ve o varmış gibiydi.
Ama dünya bizim temizliğimize göre çok kirliydi.
Uhuu bölüm geldi
Jelena ile kalın.❤🧡💚💛🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember ♡
FanfictionÇok geç olamaz.. aşk bizi hatırlayacak♡ Belki her şey tekrardan yaşanır. İçimizde umut var ve onu o lanet güne kadar saklamalıyız.