21.05.2020 saat: 16:00-Selena pow-
Her şeyin başladığı yerdeydim, tam olarak bu noktada. Sonsuzluğa bakıyorum ve kalbime bir bıçak saplanıyor. Onu bırakıp gidecek olduğumu bilmek canımı çok yakıyor, vücudum yanıyor, gözlerim kanlanıyor ama hiç bir çare bulamıyorum.
** saat: 13:30
Selena:" Justin..Queens'deki parka gelebilirmisin? 1 saat sonra"
Justin:" Selena Tanrı aşkına iyisin. Gelirim tabii ki gelirim."
Selena:" Yanıma gel..çabuk seni görmek istiyorum."
**
saat: 14:38
"Selena iyisin şükürler olsun, neler oluyor?"
"Jus..gel otur" şaşkın bakışlarıyla yüzüme bakarken ağır hareketlerle yanıma oturdu.
"B-ben her şey için özür dilerim Justin..böyle olmamalıydı"
Ne olduğunu henüz anlamamıştı ama bir gariplik olduğu bariz belliydi. Konuşmuyor, sadece hayretle gözlerime bakıyordu.
Hıçkırıklarımın arasında gülümsedim ve konuşmaya başladım,
"Seni affediyorum Justin, sonsuza kadar affediyorum"
"Selena..ne oluyor?"
Gözlerimi kapatarak yaşların yanağımdan süzülmesine izin verdim.
"Belki de söylemek için çok geç kaldım ama seni çok seviyorum, hep sevdim"
"Bende seni çok seviyorum Selena ama anlayamıyorum. Neden ağlıyorsun?"
"Sus..sadece, sadece beni dinle tamam mı?"
Kafasıyla onayladı beni. Nefesimi toparladıktan sonra konuşmaya başladım,
"Ben yıllarca seni sevdim. En zor, en kolay şeyde bıkmadan veya yorulmadan savaştım, beraber savaştık. Her ne olursa olsun yine kalplerimiz buluştu. Her ne kadar evlensen bile..benim yarım bıraktığımı başkası tamamlasa bile hep aklımdaydın, en önemlisi hep kalbimdeydin. Ben seni çok sevdim Justin. Hep çok sevdim..
Dünya bana bir sürü şey verdi. İyisiyle, kötüsüyle. Senin gibi pahabiçilmez birini verdi bana, Taylor gibi hep beni sevecek bir dost verdi bana. Ne olursa olsun beni seven insanlar ve bir kariyer verdi. Çok canım acısa da sahip olduğum her şey için Tanrıya minnettarım. Biliyorum..yine ağlıyorum kaçıncı kez senin karşında ağlıyorum, ama bu sefer mutluyum. Yanımda sen varsın, yanımda olamayacak olsan bile kalbimde sen varsın."Gözlerimden akan yaşlara engel olmuyordum özgür bir şekilde düşsünler, belki de son kez.
"Ben..seninle tanıştığım için, sana aşık olduğum için çok şanslıyım ve bundan dolayı şükrediyorum. Seninle güldüm, seninle ağladım ama en önemlisi seninle yaşadım. Ben yaşanan bütün kötü şeyleri tamamen unuttum bunu bil. Her ne yaşarsam yaşayayım seni sevmek gibi mükemmel bir şey yaptığım için içim huzur dolu. Var olduğun için Tanrıya minnettarım Justin."
Sen de ağlıyorsun..biliyorum bebeğim neler olduğunu anlayamıyorsun ama bil ki seni çok seviyorum. Sen beni sevsen de sevmesen de..
Olanlardan dolayı, şu anki durumumdan dolayı Tanrıyı yargılayamam. Buraya kadarmış benim hikayem de, bu hayatta çok mutlu oldum ve bunun için hayatımdaki herkese minnet duyuyorum.
"Her şeyi unuttum ve sende her şeyi unuttun. Sadece sen ve ben nerde, hangi evrende olursa olsun sonsuza kadar."
Aylar sonra, belki de yıllar sonra onun dudaklarını tekrar dudaklarımda hissettim, sevmeyi hatırladım. Ne de mükemmel hissettiriyordu. Onun gözlerindeki yaşlar benim dudaklarıma akıyordu ve bu bütün dünyayı bir süreliğine bile olsa unutmamı sağlıyordu.
Bir süre ikimiz de sessiz kaldık, Justin boş gözlerle ağaçları izliyordu.
"Justin ben ölüyorum"
**18.05.2020***
"Selena ben çok üzgünüm.."
"Ne kadar süre var?"
"En fazla 3 hafta"
"Çok canım acıyacak değil mi?"
"Her gün biraz daha fazla.."
"Öleceğimi bilmek çok acıtıyor"
***
"Senin gözlerinin önünde her gün daha da eriyerek ölmek istemiyorum"
"S-selena saçmalama"
"Hayır..h-hayır şaka yapıyorsun. Sadece bir şaka hadi gel nolur gidelim"
Ayağa kalkıp beni götürmeye çalıştı, elleri titriyordu kabullenmek istemiyor gibi görünüyordu.
"Acıyor Justin..kalbim acıyor ama en çok seni bırakacak olmak acıtıyor. Ben gidiyorum işte..bir daha geri gelmemek üzere. Seni göremeyeceğim ve bunu bilmek bana çok ağır geliyor. Senin de acı çekmeni istemiyorum özür dilerim Justin başka çarem yok. Şunu sakın unutma seni seviyorum"
Banktan kalkıp dengesiz adımlarla uçuruma doğru ilerledim. Vücudum başkasının kontrolü altında gibiydi, yaşadığımı hissedemez hale gelmiştim.
Justin neler olduğunu yeni anlayabiliyordu, korkuyla banktan kalkıp yanıma yaklaştı.
"Bu..bu bir çeşit şaka..yani öyle olmalı"
"Gidemezsin s-sen beni bırakamazsın..hemde bu kadar erken."
"Lütfen..bana bunu yapma. Tanrı aşkına seni çok seviyorum, seni çok seviyorum."
Onun bu halini görmek canımı yakıyordu ve her zaman yakacaktı o özeldi.. peki ya ben?
Her şeyin başladığı yerdeydim, tam olarak bu noktada. Sonsuzluğa bakıyorum ve kalbime bir bıçak saplanıyor. Onu bırakıp gidecek olduğumu bilmek canımı çok yakıyor, vücudum yanıyor, gözlerim kanlanıyor ama hiç bir çare bulamıyorum.
"Sen beni bırakamazsın, yaşayamam ki ben sensiz.."
Bana yalvaran Justin'e bakmamaya çalıştım. Bakarsam daha çok canım acıyacaktı. Yapamayacaktım.Bir adım daha yaklaştım beni hayattan kopartacak olan o korkutucu manzaraya, sonsuz görünüyordu, sonsuz bir girdap gibi.
Justin'e baktım son kez o bakmaya doyamadığım bal rengi gözlerine, dokunmaya kıyamadığım yüzünün her zerresine. Aklıma kazınsın ve hiç çıkmasın diye. Çok seviyordum onu ve nerde olursa olsun kalplerimizin buluştuğu gibi ellerimiz de buluşacaktı.
"Justin..aşk bizi hatırlayacak" dedim ve acımı bitirecek, içimi rahatlatacak o şeyi yaptım. İşitebildiğim son ses, kulaklarımda yankı yapan son ses acıyla bağıran Justin'in seslenişiydi. Onun ağladığını duymak ne kadar da zordu öte yandan ise adımı son kez ondan duymak paha biçilemez derece de özel geliyordu.
Umarım Taylor ve Selenatorlarıma iyi bakarlar..
Demek ki ölüm böyle bir şeymiş bir boşluğa doğru gidiyorsun, sonu gelmeyen bir boşluğa doğru. Kulakların çınlıyor, bilincin kapanıyor. Tek dileğim beni çok bekletmeden gelmeleri..ben onları özlemeden.
Sikimsonik bir final oldu ama bir hikaye daha iyi veya kötü bitti. Destekleriniz, güzel yorumlarınız ve gösterdiğiniz sevgi için sonsuz teşekkürler. Jelena asla burda bitmeyecek.
2 farklı kurgum var birini biliyorsunuz arşiclediğim too late for everything?
Diğeri ise konusu sürpriz olan desperate.
10 Haziran da yeni kurguyu yayımlayacağım kararı size bırakıyorum..
Sizleri çok ama çok seviyorum❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember ♡
FanfictionÇok geç olamaz.. aşk bizi hatırlayacak♡ Belki her şey tekrardan yaşanır. İçimizde umut var ve onu o lanet güne kadar saklamalıyız.