Joe kahkahalarının arasında zar zor konuşarak Taylor'a döndü.
"Tanrım..ona bu kadar içki vermemeliydim"
Taylor sinirle etrafına baktı ve salonda oturmuş telefonla uğraşan ve hiç bir şeyle ilgilenmeyen Selena'yı gördü.
"Hey Selena götünü kaldır ve şu salağı çatıdan al da gel evi başımıza yıkacak"
"Umurumda bile değil Taylor"
"Bir saattir çatıda oturuyor ve ben Selena Gomez'i çok seviyorum diye bağırıyor farkındamısın?"
Selena omuz silkti ve oturduğu koltuğa iyice gömüldü.
"Beni deli edeceksiniz hepiniz"
Taylor sinirle evin çatısına çıktı ve Justin'e doğru ilerledi.
"Kapa çeneni maymuna benzeyen sesin kulaklarımı kanatıyor"
"Ah..alınıyorum Taylor benim sesim çok güzeldir"
Justin zar zor cümle kurabiliyordu aslında söyledikleri de pek anlaşılmıyordu.
"İçince değil ama"
"Taylor sen kilo mu aldın? Şu an hayvan gibi gözüküyorsun da..karantina sana yaramadı"
"Justin seni döverim, seni gebertirim o lanet çeneni kapatıp içeriye gir ayrıca hava da soğuk üşüyeceksin"
"Ya bir hava da alamıyorum. İlan'ı aşk bile edemiyorum durumumu sen düşün"
"Tek başına 8 şişe bitirdin... 75'lik ve şu an evimin çatısında saçma saçma bağırıyorsun"
"Ne münasebet Bihter"
"Taylor sana bir şey itiraf edeceğim"
"Ne var söyle?"
"Ben bir banyo terliğiyim"
"Evet kesinlikle öylesin"
"Ben Charlie'den nefret ediyorum"
"Bunu bilmeyen yok seni gerizekalı"
"Bir arana bir arabaya ne demiş Taylor?"
"Ne demiş ya ne demiş"
"İkimizde arabayız demiş"
"Aman ne komik.."
"Hadi içeri geç bu orjinal espirileri orda yaparsın"
"Biliyormusun ben Harry'e aşığım"
"Hangisine?"
"Styles'a tabii ki. Odamda posterleri var onun için yaşıyorum bir gün mutlaka evlenicez"
Taylor başını olumlu anlamda salladı ve gülümseyerek Justin'i salona götürdü.
İçeri geldiklerinde Selena onlara baktı ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember ♡
FanfictionÇok geç olamaz.. aşk bizi hatırlayacak♡ Belki her şey tekrardan yaşanır. İçimizde umut var ve onu o lanet güne kadar saklamalıyız.