1.8

211 21 33
                                    


Justin pow

Evin içinde delirmiş gibi bağırıyordum ve daha da sinirleniyordum.

"Hailey kendine gel"  Bir kaç kez sarstığımda ses vermediğini gördüm ve rol yapmadığını anlayarak ambulans'ı aramaya karar verdim.

Şu an hiç sırası değildi Hailey'nin bayılmasının ama o her zamanki gibi bütün planlarımı alt üst etti şu an her ne olursa olsun onunla boşanmaya kararlıyım.

Hailey ambulans ile hastaneye giderken ben Scooter'ı arayıp gelip beni almasını söyledim araba ile gidecektim hastaneye.

O sırada her gün yaptığım gibi whatsapp'a girdim ve Selena'ya mesaj attım.

Justin:" Çok üzgünüm lanet olsun lütfen bir şans ver"

Bir saniye. Profil resmi gözüküyor. Engeli kaldırmış.  Buna sevinmeliydim ve öyle yaptım nasıl olsa Hailey'nin hiç bir şeyi olmadığına emin olabiliyordum.

Görüldü

Hassiktir ne

Justin:" Selena tanrıya şükür çok özür dikerim ben. Yarın konuşalım mı yüz yüze?"

H:" Şey..olabilir benim de seninle konuşacağım bazı şeyler var."

Justin:" ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SEL şu an biraz meşgulüm sana mutlaka yazacağım♡"

Selena:" Pekala.."

  Bana cevap vermesi engeli açması bile büyük bir şeydi ve bunca sorunun içinde beni mutlu etmeye yetiyordu. Selena beni mutlu ediyordu.

Selena pow

Justin'e belki son jez mutluluğumuz için bir şans daha vermek istiyordum ve bunu yapmak için engelini açtım. Doğruyu söylemek gerekirse attığı mesajlar beni mutlu ediyordu ve ondan böylesine ilgi görmek güzeldi ve ben bu hissi özlemiştim. Tekrar Justin'i sevmeyi özlemiştim. Ve her ne kadar bunu demesem de o benim için özledi ve tarifsizdi.

Bir yıl önce Justin en nefret ettiğim kişiydi adını bile durmaya dayanamazken onunla ilgili haberleri görünce sövüp kapatıyordum şimdi ise yine bile bile mutsuz olacağım çukura düşüyorum.

Taylor pow

Selena Justin'i çok seviyor ve biliyorum ki Justin'de Selena' çok seviyor ama o arkadaşıma zarar verecek bunu biliyorum bunu Selena'da biliyor sadece acı çekmek değil mutlu olmak istiyor tekrar yanında Justin'i istiyor onun varlığını bilmek, hissetmek istiyor.

Onların aşkına en fazla inanan kişi belki de bendim yıllar önce onlar benim için imrenilecek güzellikte bir çiftti birbirleri ile çok uyumlulardı ve eşsizlerdi. Hala öyleler ama ikiside eskiden olduğu kadar saf değil gözlerindeki sevgi değişmese de kalplerindeki güven azaldı. Birbirlerine olan anlayışları tükendi ve onlar birbirlerine zarar verdiler sonuç ise her kavgalarından sonra olduğu gibi aynı yere çıktı.

Selena kendini mahvetti, Justin pişman olup özür diledi Selena ise yine ona şans verdi ama bu seneryoda bu sefer farklı şeyler var. Justin dönemeyeceği bir yanlış yaptı her ne kadar içten içe Selena' sevse de Hailey'e aşık oldu onunla evlendi ve iki tarafı da üzdü sanki iki kadın onun için savaş yaratmış gibi bir izlenim verdi.

Ayrıca şu an kendi düşüncelerimi söylemem getirirse Justin'in eskisi kadar etkileyici ve sempatik olduğunu düşünmüyorum bana kalırsao yavaş yavaş deliriyor  ve son yıllarda kendi fanlarını bile üzüyor.


Justin pow

Scooter beni hastanenin önüne bıraktı ve araba ile dışarda beklemeye başladı. Tanrı aşkına neydi bu yaşadığım Hailey onunla boşanacağım için korktu ve stresten bayıldı tek olay buydu ama onun abartıp dram yapacağına emindim.

Oda numarasını öğrenip içeri daldım ve doktorla konuşup kocaman gülümseyen bir Hailey ile karşılaştım.

"Aşkım gel"  hala aynıydı bu kız neden hiç bir şeyi anlayamıyor.

Sinirlenmemeye çalışarak soğuk bir ses tonu ile doktor'a sorumu yönelttim.

"Neyi varmış?"







Acaba neyi var manyak Hailey'nin

Baştan savma bir bölüm oldu üzgünüm ama idare edeceğiz artık

Jelena ile kalın💛🧡💚🖤❤
















Love Will Remember ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin