Justin pow
Bu sefer kesindi yanımda, her zaman Selena'yı istiyordum ama o beni istemeyecekti bunu biliyorum.
Çok zor şeyler yaşattım ona ama hala içimde bir umut var Selena ve Justin için bir umut daha kalmış olmalı. Hailey ile neden evlendim ve neden evliyim bunu da bilmiyorum LANET KAFAM hiç bir şeyi bilmiyorum, düşünerek yapmıyorum ve pişman oluyorum.
"Hailey senin için bir pişmanlık mı?"
Gözlerimi devirerek helen kişiye baktım.
"Scooter git burdan"
"Gerçeklerle yüzleşmek istemiyorsun sanırım Justin"
"HAYIR! Sadece senin Selenaya karşı olan iğrenç sözlerini duymak istemiyorum."
"Bunu nerden çıkarttın?"
"SELENA'YI HİÇ BİR ZAMAN SEVMEDİN ÇÜNKÜ"
Sesimi yükseltmek zorundaydım çünkü Scooter'ın umursamazlığı, düşünceleri benim kafamı karıştırıyordu.
"Justin sakin ol yeter! Ben mi dedim sana Selena'ya aşıkken başka biri ile evlen diye"
"Ben..ben onu da seviyordum."
"O zaman sorun ne Hailey de ne de Selena da kendini düzeltsen iyi olur dostum. İki kadını birden kıramazsın bu kişi Selena olsa bile."
Haklıydı Lanet olsun siktiğimin Scooter'ı yine haklıydı ve bu beni sinirlendiriyordu.
"Sen beni sevmedin mi" Eveet kulaklarımı çınlatan tiz bir ses ve ağlayan Hailey. Şu an seninle uğraşamayacağım.
"Hailey git sırası değil"
"SEN HALA ONA AŞIKSIN JUSTİN"
"HAİLEY KAPAT ÇENENİ VE BURDAN GİT."
"Senden nefret etmek istiyorum ama edemiyorum Justin."
Şu an ne Hailey'i çekebilecek durumdayım ne de Scooter'ı yapmam gereken Selena'nın yanına gitmek.
Selena pow
Taylor ile hamburgerin dibine vuruyorduk ve bağıra bağıra şarkı söylüyorduk. Akadaşlarla olmak güzeldi. Bu eğlencemizi bozan ise kapının çalması oldu ellerimi yıkamak için mutfağa geçtim Taylor ise kapıya doğru bekleyin diye bağırarak koşuyordu.
"Taylooor kim geldi?"
Yanıt alamayınca ellerimi hızla kurulayıp gülümseyerek kapıya doğru gittim.
"Merha-..Justin"
"Selena"
Şaşkınlıkla Taylor'a bakarak konuştum
"Taylor"
"Selena"
"Senin burda ne işin var" Taylor ile aynı zamanda Justin'in o çirkin yüzüne çemkirmiştik.
"Konuşmaya geldim."
"Gelemezsin" Taylor sinirli bir ses tonuyla konuştu ve gözleriyle Justin'i öldürmeye devam etti.
"Taylor lütfen söyleyeceklerim var dinlemenizi istiyorum.. Yani dinelmelisiniz."
"Taylor tamam bırak gelsin konuşup gitsin burdan"
Biz önde Justin arkada içeriye girdik ve Justin salona doğru ilerledi Taylor ise bana garip garip bakıyordu.
"Ne diyeceksin?"
"Selena ben özür dilerim?"
Justim'in söylediği laf üzerine Taylor gözlerini devirdi ve oturduğu koltuğa iyice gömüldü.
"Neden?"
"Seni üzdüğüm, kırdığım için kendini bir çöpmüş gibi hissetmene sebep olduğum için"
Bu sefer söylediklerinin üzerine bende konuşamadım ve onu dinlemeye devam ettim.
"Ben yanlış yaptım ve bunu ancak şimdi anlıyorum. Seni özlediğimi fark ettim."
Taylor hızla lafa atladı ve Justin'e keskin bakışlar göndermeye devam etti.
"Ve buraya özlediğin için geldin tekrar kullanır Selena'yı sonra geri Hailey'e dönersin"
"Selena ile tekrardan oynamana, onu kullanmana, üzmene, yüz üstü bırakmana izin veremem vermem de "
"Taylor beni çok yanlış anlıyorsun" Justin bıkkın görünüyordu ve bu hali elimde olmadan beni üzmüştü.
"Doğrusunu anlat da dinleyelim Justin"
"Bak doğrusunu anlatmanı istemiyorum. Sen Hailey ile evlisin ve magazine yeteri kadar malzeme verdik. Taylor haklı Justin yıllardır yıprandığımı hissediyorum. Evet hayatımın büyük bir döneminde olduğun için iyi ki diyorum ama neden diye sorguluyorum da. Bitmesi en doğrusuydu bitti. Bana çok şey kattın, gerçek aşkı öğrettin acısıyla tatlısıyla ama artık Selena olmadan, ne zaman elini atsan orda seni bekleyen bir Selena olmadan karınla yaşamayı öğrenmelisin."
"Selena ben"
"Lütfen git Justin"
"Hailey ile ben-..."
Merhabaaa akşam bir bölüm daha atacağım beklettiğim için özür dilerim sizi seviyorum Jelena ile kalın
🖤💛💚🧡❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember ♡
FanfictionÇok geç olamaz.. aşk bizi hatırlayacak♡ Belki her şey tekrardan yaşanır. İçimizde umut var ve onu o lanet güne kadar saklamalıyız.