Justin:" Hailey ile ben boşanma kararı aldık"
Ben açılmış ağzımı kapatmaya çalışırken Taylor alayla güldü,
"İyi bari bundan Hailey'nin haberi var mı?"
Justin kıvranarak konuştu,
"Henüz yok"
Daha neler! Kıza söylemeden onunla boşanma kararı mı almıştı bu gerizekalı yuh yani.
"Belki Hailey boşanmak istemez" umursamıyor gibi gözükmeye çalışarak Justin'e baktım.
"Ama ben istiyorum"
"Tamam boşanacaksanız ne diyeyim siz bilirsiniz ama bu durumdan banane"
"Selena ben senin için boşanıyorum."
Söylediği şeyler tekrar sinirlerimin bozulması için yeterli olmuştu.
"SAKIN"
"Ben senin evliliğini bozmak istemiyorum. Evliliklerinin bitmesine sebep oldu diye haber olmak da istemiyorum. Senin yüzünden iğrenç anılmak istemiyorum Justin""Selena beni dinlermisin bir"
"Yürü git burdan"
"Sele.."
"ÇIK GİT"
Suratına karşı kapıyı kapattım ve yere çökerek yine ağlamaya başladım
"LANET OLSUN, LANET OLSUN, LANET OLSUN.." kendi kafama vurarak bağırıyordum."Taylor yine yaptım..yine yaptım Taylor o-onun...için yine üzüldüm."
"Siktiğimin Justin'i öldürüyor beni Taylor. Yine öldürüyor yine YİNE YİNE."
Taylor titreyen adımlarla yanıma yaklaştı ve bana dokunmak için elini uzattı
"Selen..."
"Sus Taylor lütfen izin ver bana izin ver izin ver izin ver bana İZİN VER"
Şimdi Taylor da ağlıyordu beraber ağlıyorduk ama o bir köşedeydi ben bir köşedeydim Justin ise evin dış tarafında bir köşede ağlıyordu.
Beni darmadağan eden de oydu. Onu paramparça eden de bendim birbirimizi bulup toparlanmamız, eksik yanımızı tamamlamamız gerekirken ateş ve su gibiydik biz. Birbirimiz varken diğerimiz yoktuk artık.
Ben onu çok sevdim ve biliyorum o da beni çok sevdi ama hepsini o bitirdi sonsuza kadar olamayız dedi bana biz artık yokuz dedi.
"Taylor, o benim çok canımı acıttı"
Flashback
"Justin ne saçmalıyorsun sen?"
"Ayrılacağım senden diyorum Selena bunun neyini anlayamıyorsun?"
"Saçmalama otur şuraya konuşalım"
"Senden de senin bu sakinliğinden de bıktım artık. Görmek istemiyorum seni, duymak istemiyorum sesini seni sevmek istemiyorum ben artık"
"J-justin.."
"Sarhoşsun bak hel otur" Kafası iyiydi bunları bilinçli söylemiyordu biliyordum o bana bunu yapmazdı.
"Bitti artık Selena BİTTİ TAMAMEN BİTTİ YOKUM BEN"
"Sen de ne yapıyorsan yap ister ağla, istersen kafayı ye istersen de git başkasının yatağına ama sen benim umurumda değilsin"
"Ben..yaptığın onca şeye rağmen seni hep sevmiştim Justin. Beni aldatsan da sevdim"
"EVET LANET OLSUN ALDATTIM SENİ ŞU AN DA ALDATIYORUM YOKSUN SEN HAİLEY VAR BENİM İÇİN. SEVDİKLERİMLE BERABER OLMAK İSTİYORUM BEN ARTIK SELENA"
"SİKTİR GİT BURDAN"
"Kapa çeneni ve beni dinle orospu. Sen benim sevgimi haketmedin ben yine sana inandım ama o lanet olası annen bana demediğini bırakmadı."
"Ben SENİN için SENİN için ya annemle konuşmuyorum şerefsiz ben senin için annemden vazgeçtim"
"Geçmeseydin ben mi dedim"
"Justin..seni gebertirim"
"Defol evimden Justin Bieber"
"Bir daha görüşmeyelim asla" Justin'e elime geçen her şeyi fırlatıyordum tek istediğim acı çekmesi buradan siktir olup gitmesiydi.
Flashback son
"Selena ben bilmiyordum"
"B-bilmiyordum...özür dilerim.Justin..iğrenç biri berbat biri"
"Taylor ben iyiyim. Bunları atlatabildim..ben çok iyiyim ağlama gel sadece bil diye bil diye anlattım..hem Justin sarhoştu ve benden özür diledi sonra o konuda pişman oldu ama geri gelmedi yanıma bu beni daha da çok üzdü."
Geç saatte olsa da geldi bölüm..
Benim kurgum olan ayrılmalarını da öğrenmiş olduk puahhaa
Jelena ile kalın💚❤🧡🖤💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember ♡
FanfictionÇok geç olamaz.. aşk bizi hatırlayacak♡ Belki her şey tekrardan yaşanır. İçimizde umut var ve onu o lanet güne kadar saklamalıyız.