Per. RosjaStałam w kącie korytarzu opierając się plecami o ściane. Zapomniałam kanapek do szkoły, więc muszę komuś zajebać hajs. Do mojej zasadzki weszła niska, chudziutka osoba. Przeszła obok mnie.
-Dzień dobry Rosjio -powiedziała postać. Obtuciła się do mnie twarzą
-Pol-pol...ska ? -wyjąkałam. Podkochuje się w Polszy od 3 lat... . Pomimo tego że większość ludzi uważa mnie za potwora nigdy bym jej nie skrzywdziła. Moje rozmyślania przerwał mój rzełądek który domaga się jedzenia.
- Jesteś głodna? - spojżała się na mnie troskliwie
- N-nie... - zakryłam ręką brzuch. Polska popatrzyła się na mnie "matczynym" spójżeniem i zaczeła szukać czegoś w swojej torebce. Wyjeła z niej małe zawiniątko.
- Proszę. - włażyła mi do ręki zawiniątko. Po czym uśmiechneła się i poszła . Chciałam coś powiedzieć ale... zamurowało mnie... . Odwinełam papier i zobaczyłam kanapkę.
~ Polsza... czemu jesteś taka miła dla wszystkich... Muszę się jakoś odwdzięczyć...
- PUSZCZAJ MNIE PATAŁACHU! - Ten słodki głosik. Pobiegłam w stronę hałasu.
- Dawaj hajs! - zobaczyłam jak jeden z moich ludzi a dokładniej Łotwa przeszukuje torbę Polszy. Podeszłam do niego i przyjebałam mu w jego pusty łep.
- Czego kurwa!? - odwrucił się i chciał mnie uderzyć ale jak mnie zobaczył natychmiast się ogarnął
- Przeproś i ogarnij ten burdel - warknełam
- Bo co? - chłopak poczuł się chyba zbyt pewnie. Walnełam go jeszcze raz tak że upadł. Spojrzał na mnie błagalnym wzrokiem i zaczoł zbierać rzeczy do torebki . Polsza stała smutna pod ścianą zaplatając warkocz. Podeszłam do niej
- Coś ci zrobił? Boli cię coś? - przyglądałam się jej uważnie. Zauważyłam że ma świerzego siniaka na ręce
- nie... - powiedziała smutno
~Co za debil! Zasmucił MOJĄ Polsze! Zabije gnoja normalnie!
-POŚPIESZ SIĘ GNOJU! - warknełam na niego. Łotwa wzdrygnoł się a w jego oczach pojawiły się łzy
~ ALE DEBIL! Poryczał się! Hahaha ! Normalnie Kabaret!
Chłopak podniusł się z ziemi i podał torebkę Polsce .
- Przepraszam... - odezwał się Łotwa
Polsza wzieła torebkę i chwyciła gnoja za ręke .
- Wybaczam ci - uśmiechneła się do niego. Łotwa nic nie powiedział uciekł gdzieś.
- Czemu mu wybaczyłaś?! - krzyknełam lekko wkurwiona .
- Karzdy z nas jest dobry . - odpowiedziała spokojnie. Zadzwonił dzwonek . Polsza pożegnała się ze mną i pobiegła na lekcje. Osunełam się na podłoge. Śięgnełam po kanapke. Ugryzłam kawałek .
~Nie zadobra...
Spojżałam co jest w kanapce
~ Serio pierogi? Ehh... Może zrobię dla niej pierogi? Tylko jakie? ... O czym ja pierdole? Ja nie umiem gotować! Co by tu zrobić... Niedługo walentynki... może powiem jej co do niej czuje? Ale nie tak nie romantycznie! Hmmm.... Mam pomysł! Zapisze się od kułka kulinarnego albo innego tego typu gówna. Ale najpierw...
Wstałam z podłogi.
- ŁOTWA! - Wydarłam mordę na całą szkołe. Gnój zapłaci za to zrobił za to zrobił. Po chwili zobaczyłam Łotwe jak biegnie w moją stronę. Był wyraźnie przestraszony. I dobrze. Stanoł przedemną ze spuszczoną głową. Nie wytrzymałam. Złapałam go za szyję i przybiłam do ściany.
- Nigdy -przerwałam żeby jebnąć chłopakiem o ściane - Ale to PRZENIGDY nie dotykaj Polszy -jebłam nim o ściane jeszcze raz - Ona jest kurwa nietykalna! - znowu jebłam nim o ściane - I macie jej pilnować. Jak spadnie jej przynajmiej jeden włos z głowy. To z wielką chęcią powyłamuje wam wszytkie kości - puściłam go. I poszłam do szatni
~Musze ją jakoś chronić... Nikt nie ma prawa jej tknąć! Polska jest tylko moja! MOJA шлюха! Rosja ogar. Nie zamieniaj się w Yandere. Kurwa Jebać to! Dzwonię do jebanego Ziemniaka. Wyjełam telefon z kieszeni i zadzwoniłam do Białki.
- Halo Ziemniak?
=Hejo sis! Szoe chcesz? - krzykneła mi do słuchawki
- Po pierwsze nie wrzeszcz po drugie weś mnie zapisz na też twoje gotowania.
=Ale po co?
- Po sroco.
= Okej! - rozłączyłyła się
Ziełam kurtkę z szafki i wyszłam ze szkoły
~Pierdole te lekcje
Szłam wolnym krokiem do domu-----------------------------------------------------------------
No witam ;-;
Nie wiedziałam że ktoś to będzie chciał czytać.
Sory za wszystkie błędy kiedyś to poprawie TwT
CZYTASZ
[RUSSIA X POLAND] Pokochaj mnie aniołku ~
RomanceI guess re-writing bo mi się nudzi w klasie maturalnej Rosja, silna kobieta która ma gdzieś innych i uwielbia przemocnajwiększy zaczyna mieć głębsze uczucia do drobnej Polski, jak potoczą się ich losy? Co siedzi w głowie Polski? Co się stało lata te...