7. Možná přijde i Legolas

244 15 12
                                    

,,Na tomhle jsme se nedohodli, jasně jsem tě spravil, že zde nesmí zůstat sama. Jeden den, Starku! Jeden. Jediný. Den!"

,,Hou, hou, hromotluku, žádný strachy. Bude tu s ní Stařík a možná přijde i Legolas. Navíc jsem jim řek, že dělá na tajným projektu pro mě, takže nikomu nebude nic divný," ujišťoval Thora Stark, krčící se před jeho obrovským tělem.

,,Dobře, voják je dobrý muž. Potřebuji s ním však mluvit."

,,Můžeš si s nim povídat jak jen budeš chtít, za chvíli je tu jako na koni. Teda spíš, na Harlayi," odvětil vytlemený Stark a i s Thorem mířili za mnou, aby mě seznámili se situací.

Počkat, počkat... Stařík, Voják, Harley... No do krůtího vemene. Oni mluví o-

,,Doktorko, vím, že..." začal Stark, ale přerušil jej Thor:

,,Voják je dobrý muž, nemusíš se strachovat."

Proboha, tak je to pravda. Kapitán Amerika, kapitán Rogers, Steve Rogers... teď jen zhluboka dýchat a nekvičet jako zašlápnutá krysa.

Po chvíli byl Rogers opravdu na místě. Thor mě požádal, abych počkala a spolu se Starkem za ním odcupitali. Já tak měla aspoň chvíli, abych se uklidnila a chovala se profesionálně.

*Steve*
Když mi dá volno Fury, zaměstná mě Stark. Jakoby si myslel, že nemám vlastní program.
A vlastně má pravdu...

Povolal mě do jeho tajného domu, o kterém by neměl mít ředitel ani tušení, o čemž já teda silně pochybuju...
Prý, mám dohlížet na nějakou Dr. Brown, o níž vím jen to, že - cituji: ,,je to kost, žádná stařena s popelníkama na nose."

Přijel jsem k domu a jen co mi umělá inteligence otevřela, vyběhl na mě Thor se Starkem po boku. Slova se okamžitě ujal náš bůh a vysvětlil mi, jak se o doktorku starat. Vzhledem k tomu, jak důrazný byl jsem vyhodnotil, že jde nejspíš o osobu jemu velmi blízkou.

Při třetím opakování jsem usoudil, že už si vše dostatečně pamatuji a rozhlížel se po místnosti, zda ji někde neuvidím. Když jsem ji pak spatřil, zalapal jsem po dechu, že to ani Thorovi neuniklo.

,,Děje se něco?" zajímal se. Zakroutil jsem hlavou, že ne a mávnul nad tím rukou.

,,Počkej, že to je ta ženská, ze který jsi byl tak mimo," konstatoval Stark.

,,Ehm, no, vlastně... Ano," přiznal jsem a nervózně si přejel po zátylku.

,,No, musím uznat, že máš dobrej vkus, Staříku," poplácal mě obdivně po zádech.

,,Cože? Ona je ta žena?!" zaburácel Thor a já se zmohl jen na přikývnutí.

Přiblížil se ke mně snad na milimetr, silně mě chytil za rameno a spustil: ,,Něco na ni zkusíš, najdu si tě! Zradíš ji, zničím tě! Ubližíš jí, zabiju tě!"

Ano, nejspíš jsou si velmi blízcí.

,,I když, nebojím se, že bys uškodil ty jí," zasmál se své poznámce, kterou však chápal jen on sám.

,,Jo, musí mít sluneční brejle. Vysvětlení přiletí z Asgardu," pronesl Tony, čímž už mě zmátl úplně.

,,Jemu už to neublíží," mávl nad tím Thor rukou.

Nemám nejmenší tušení o co tady jde.

,,No nic, pojď se představit."

*Lara*
,,Doktorko, tohle je váš prozatímní poskok, Steve Rogers," představil nás Stark.

,,Stačí Laro," opravila jsem Starka. Kapitán Amerika mi rozhodně nemusí říkat Doktorko...

,,Stačí Steve," s úsměvem od ucha k uchu uznale kývnul a přijal mnou nabízenou ruku.

Když Thor uznal, že na mě civí moc dlouho, rázně odkašlal, věnoval mu zabijácký pohled a mi naopak úsměv.

,,Nejpozději zítra se vrátím," starostlivě na mě pohlédl a pohladil mě po ramenou.

,,Kdyby se cokoliv dělo, volej Heimdalla, on se se mnou spojí," řekl Rogersovi a spolu se Starkovými slovy: ,,Upozorňuju, že Friday všechno vidí," zmizeli.
~~~~~~~~~~

Stark mi připravil nějaké papíry k fiktivnímu projektu, kterými se už asi půl hodiny přehrabuju a silně doufám, že Rogers začne komunikovat.

,,To Thorovi takhle záleží na všech kamarádkách Jane?" konečně přerušil to tíživé ticho, bohužel ale vůbec nevím o čem mluví.

,,Jane?" Kdo je zase Jane?!

,,Jane, Jane Fosterová. Stark říkal, že jste velmi dobré kamarádky a dokonce i na tom projektu děláte spolu."

,,Ano? Tedy, chci říct. Ano!"
Kruci, nemám ponětí co mu to Stark nakukal.

,,Omlouvám se, jen, pan Stark neměl moc času mě informovat. Byl byste tak laskav a řekl mi, co všechno víte? Víte, některé informace týkající se projektu jsou velmi důvěrné a nerada bych řekla něco, co bych neměla," pronesla jsem, na můj vkus, přeslazeným tónem.
A vlastně jsem ani nelhala, skutečně jsem nic netušila.

Když jsem z něj vytáhla vše potřebné k tomu, abych se uvedla do děje, Friday oznámila něčí příchod: ,,Doktorko, Kapitáne, přichází agent Barton."

,,Koukám, že Friday nechybí ani v tajném sídle," pousmála jsem se.

,,Ne, to ne, Stark ji má i v autech. Vlastně i Jarvis tady v podstatě pořád je, jen je z něj Vision a má dokonce fyzickou podobu. Hlídá to tady Starkovi spolu s Wandou," vysvětlil kapitán.

,,Nazdárek," pozdravil vesele Barton.

,,Clinte, tohle je doktorka Brown. Doktorko, agent Barton," představil nás Steve.

,,Stačí Clinte," usmál se a podal mi ruku.

,,Stačí Laro," oplatila jsem mu úsměv a přijala ruku.

,,Divoká noc?" optal se a hlavou poukázal na mé tmavé brýle.

,,Zánět spojivek," odvětila jsem obratně, abych nevzbudila podezření.

,,To se mi ulevilo. Popravdě, po seznámení s Thorovým bráchou jsem se celkem obával co nás od jeho dalšího sourozence čeká."

Proboha, já jsem Thorova sestra???

THALLAKde žijí příběhy. Začni objevovat