16. Na koberečku

185 15 2
                                    

*Thor*
Nečekal jsem, že Thalla takto zmizí. Nicméně, později jsem pochopil. Vanové jsou silně emoční rasa úzce spjata s přírodou. Jistě ji rozčílilo, když viděla, čeho jsou lidé schopní a jak umějí být krutí. Nepřekvapilo by mne, kdyby dala za pravdu Lokiho ideám a jeho činy jí začaly dávat smysl.

Jen doufám, že ji nenapadne žádná hloupost.

,,Tak, vidím, že práce vaší přítelkyně byla úspěšná," vyrušil mne Fury z přemýšlení.

,,A-ano, samozřejmě, jak jsem říkal. Doufám tedy, že si tím získala vaši důvěru, stejně jako kdysi já. Sám jste se přesvědčil, že je v jejím zájmu pomáhat."

Většinou.

,,Thore, nemůžete přeci očekávat, že jedním činem v náš prospěch si získá mou důvěru. Zatím nám nic nedokázala. Pak by se dalo brát za dobrý skutek i to, že nás váš bratr nezabil všechny."

,,A Thore, nevíš kde je? Rád bych jí poděkoval," otázal se Barnes.

*Vypravěč*
,,Teď to asi nebude-" než stihl bůh hromu dokončit větu, byl přerušen tou, jež byla předmětem debaty.

,,Jsem přímo zde," pronesla princezna se svým typickým, lišáckým úsměvem na rtech. Všichni přítomní na ni nechápavě hleděli a nutno říct, že i sám Thor potřeboval chvíli, aby její náhlé zjevení vstřebal. Zároveň neměl tušení, k jakým závěrům během své nepřítomnosti dospěla - a právě toho se obával.

,,Já... moc děkuju. Vůbec nevím jak se odvděčit," usmál se vděčně brunet.

,,To je v pořádku. Koneckonců, nedělala jsem to jen pro tebe. Nemám pravdu?" otočila se bohyně na Furyho, čímž dala neskrytě najevo, kdo by měl její laskavost patřičně ocenit.

,,Vaší pomoci si samozřejmě velmi ceníme, proto bych pro vás měl nabídku."

,,Ačkoli pouze tuším o jakou nabídku jde, musím odmítnout. S Thorem se totiž vracíme domů a mohu s jistotou říci, že nemám v plánu se na Mitgard kdy vrátit, tudíž už vás nikdy neuvidím a doufám, že ani neuslyším," odvětila princezna a dala si záležet na jízlivém tónu. Popadla Thora za mohutnou paži a namířila k východu.

,,O nabídce místa v týmu Avengers se kdekomu může jen zdát. Měla byste si toho vážit," bohyně se zarazila, i jednooký ředitel si totiž dal na povýšeném tónu záležet.

Chtěl zjistit, s kým má tu čest. Ani v nejmenším netušil, jakých věcí je bohyně, stojící přímo před ním, schopná. Co však věděl naprosto jistě bylo, že ji ve svém týmu zoufale potřebuje. Jeho plánem bylo vyprovokovat ji natolik, aby ztratila zábrany a projevila se. Jakkoliv. Toho se snažil dosáhnout tím, že pokračoval ve svém troufalém jednání a se zájmem pozoroval každou její reakci.

,,Jak prosím?!" procedila skrze zuby princezna a nevěříce vlastním uším se otočila čelem k řediteli.

,,Naší organizací jste zaznamenána jako mimořádně nebezpečný mimozemský objekt. Pokud mou nabídku přijmete, stanete se součástí programu Avengers a budete zaznamenána pouze jako monitorovaný objekt s vyšším možným rizikem útoku. Výhoda je tedy na obou stranách. Vy nám pomůžete chránit Zemi a my vám neublížíme. Nebude-li to nezbytné..." vysvětlil Jednooký bohyni a vzrušeně sledoval, jak v ní vaří krev.

Zbytek týmu jen mlčky pozoroval hádku mezi jejich nadřízeným a bohyní s mocí, o níž se jim ani nezdálo, a neodvážili se na víc, než jen zrakem přeskakovat z jednoho na druhého. Thor věděl, že tohle nemůže dopadnout dobře, proto se rozhodl zavolat pomoc.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 14, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

THALLAKde žijí příběhy. Začni objevovat