{Seni Bulacağım Sevgilim}

1.2K 82 14
                                    

Önceki Bölüm:

Koluma doğru yöneldim, dişlerimi koluma bastırdım... Biraz zor geçti. Ama kanatmayı başarmıştım. Kanamıştı kanamasına ama...

"Hayır hayır olamaz... olamaz değil mi?"

Deliricektim.

"Hayır hayır!!!"
________________________________

Mutluluktan ne yapacağımı bilmiyordum. Dişlerimin içine sızan kan beni kendimden geçirmişti. Biliyordum biliyordum!! Yaşadıklarımın hiçbiri hayal değildi!! Ama şu an ki sıkıntı... kendi kanımla karnımı doyuramazdım. Çok fena acıkmıştım. Ne yapmalıyım ne yapmalıyım...

Kolumdan sızan kan için bir şey yapmalıydım. Yara bandım yoktu, peçetemde... Etrafıma bakındım. Bir bez parçası gördüm, kırmızı renkte. Onu aldım. Ama dikkatimi bir şey çekti, Bu... Jeon simgesi?

"B-bu Jungkook'un simgesi?"

Tanrım kafayı yiyecektim. Hala vampirim ama... Jungkook nerede? Jeon simgesi..
Bezi kokladım, ama Jungkook'un kokusu yoktu. Ne olursa olsun, onu bulacaktım.

"Seni bulmadan ölmeyeceğim Jeon Jungkook"

Bezi kolumun üstüne kanayan yere sardım. Sıkıca bi düğüm attım. Jungkook'u bulmak için... vampir içgüdülerimi kullanmak iyi fikir. Ama güçlerimi daha keşfedememiştim. Ne yapmalıyım ne yapmalıyım? Acaba... Jungkook'un güçleri..? Onları taklit etmeye çalışırsam belki bir sonuca ulaşabilirdim.

Jungkook, karşısındakinin aklını okuyabiliyor ve ışık hızında hareket edebiliyordu, en güçlüsüyse... karşısında ki kişiyi kontrol edebiliyordu. Ama peki bunlar.. bende var mıydı? Nasıl test edecektim?

"Dikkat etsene lan! Ne yaptığını sanıyorsun?!"

"B-ben özür dilerim, kusura bakmayın.."

"Ne diyosun lan sen! Hep yapıcağını yap sonra özür dilerim de!"

Beynim allak bullaktı ve karşımdan gelen adamı görmemiştim. Sadece hafif bi şekilde çarpıştık adamın çıkardığı yaygaraya bak. Çattı yine...

"Bilerek yapmadık heralde, durduk yere sorun çıkarma"

"Sen benle kafa mı buluyosun lan!"

Tam yumruğunu kaldırdı vuracaktı. İşte bu! Güçlerimi test etmenin vakti!

Adamın gözlerinin içine odaklandım ve onunda bana odaklanmasını sağladım. Onu... hipnoz etmiştim.

"Şimdi hiçbir şey olmamış gibi yoluna devam edeceksin.."

Bu... bu harikaydı!

"O elini indir ve gideceğin yere doğru yol al.."

Adam ne dersem harfi harfine uyup dediklerimi yaptı. Jungkook bana...
"Yeni doğan olduğun için aşırı güçlüsün, güçlerini kontrol etmeyi öğrenmen lazım.." Gibi bir şey söylemişti. Vampir olalı çok olmamıştı... yani sanırım. Hala yeni doğan sınıfına giriyordum. Mantıken şu an ki güçlerim, düşündüğümden daha güçlü olabilir. Hepsini keşfetmem gerek. İnsanlar üstünde zarar vermeden.. deneyebilirdim.

İlk olarak, Hipnoz gücümü keşfetmiştim. Hmm sıradakini nasıl bulacaktım acaba? Jungkook ışık hızında hareketi edebiliyordu, acaba yapabilir miydim?  Denemekten zarar gelmez!

Başladım koşmaya, ama bir şeyler olduğunu hissetmiyordum. Uzun bi süre koştum ama.. etkisi falan olmadı. Sanırım böyle bir yeteneğim yoktu. Bi dakika.. Bu korna sesi..?

"Anneee!!!"

Olamaz! Araba çok hızlı geliyor. Çocuğa çarpacak!

Araba ani bi frenle durmaya çalıştı ama çocuğun olduğu konumdan en az 10 metre ileride durabilmişti. Son anda kurtarabilmiştim. Ama bu...

"İyi misin?"

"Annem.. annem nerde"

"Oğlum!!"

"Annee!"

"Çok çok teşekkür ederim, oğlumun hayatını kurtardınız size minnettarım."

"Lütfen daha dikkatli olun.."

Ordan uzaklaştım. Çok sürmemişti ki;

"Yehuuuu!! Haha! Işık hızınada sahibim! Kimse tutamaz beni!!!"

Yeteneklerimi birer birer keşfediyordum, ama neden Jungkookla beraberken keşfedememiştim ki? Belki de her durumda Jungkook yanımdaydı ve her şeyi o hallediyordu. Bana gerek kalmıyordu açıkcası. Kendimi keşfetme fırsatı bulamamıştım.

"Bu yeteneklerimin hepsini seni bulmak için harcayacağım Jungkook..."

Onu bulacaktım. Ne olursa olsun ölüp gitmeden önce onu bulacaktım. Yıllar asırlar sürsede onu bulacaktım.

"Seni bulmaya geliyorum, Sevgilim..."


Okuduğunuz için teşekkürler! Beğendiyseniz oy vermeyi fikirlerinizi paylaşmayı ne olur ihmal etmeyin!! Bir sonraki bölümde görüşmek üzere🤗💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Okuduğunuz için teşekkürler! Beğendiyseniz oy vermeyi fikirlerinizi paylaşmayı ne olur ihmal etmeyin!! Bir sonraki bölümde görüşmek üzere🤗💕

{𝔅𝔩𝔬𝔬𝔡 𝔗𝔥𝔦𝔫𝔤𝔰} 𝔗𝔞𝔢K𝔬𝔬k Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin