Rüzgar saçlarımı uçurtup gülümseme sebep olurken biraz daha yaklaştım çatı demirliklerine.
Gece saat kaç olduğunu umursamadan içimde ki sesle buraya gelmiştim. Sanki ölüm hemen ensemde beni bekliyor gibiydi.
Son kez kendimi hissetmek istemiştim. Hızlı bir ayak sesi duyduğumda gülümsedim. Ben onu ayak seslerinden bile tanırdım.
" Hoş geldin Alkın.. "
Astım ilacını içine çekişini duyduktan sonra bedenini yanımda hissettim. Ellerime eli değince içim titredi. Sanki o ulaşılmazdı ve ben ilk defa ona ulaşıp dokunmuşum gibi hissettim.
" Mucize ne yapıyorsun burada? Ne kadar meraklandırdın haberin var mı? "
Titreyen kahverengi gözlerine baktığımda, yıldızlara anlattığım düşlerimi gördüm. Onlara bıraktığım renkleri gördüm.
" Hissediyorum Alkın.."
Buruk gülümsememi yüzüme çivilerken daha fazla gözlerine bakamadım ve arkadaşlarıma çevirdim bakışlarımı. Yani yıldızlara.
" Ne hissediyorsun güzelim? " Sanki bunu sorarken alacağı cevaptan korkar gibi çıkmıştı o güzel sesi. Bu kalbimi acıttı biraz. Gerçek anlamda.
" Son yaklaşıyor, biliyorum.."
" Deme böyle lütfen. Ölüm konuşmak yok, son yok, kötü düşünmek yok.."
Başımı iki yana sallarken gülümsememi büyüttüm.
" Belki bir gün buluşuruz yine? Diğer dünya da yanıma gelecek misin? " Durduğu yere çömelip önüme gelerek başını kucağıma koydu.
" Saçlarımla oynar mısın? "
Bu sahne gerçekten yaşanıyor muydu? Bu sahne yaşandıysa artık ölümü memnuniyetle kabul edebilirdim. Bu anı yaşamadan öldüm demezdim.
Titreyen ellerimi dalgalı saçlarında gezdirdim. Parmak uçlarıma dolayınca gülümsedim. Hayalinden daha güzeldi.
" Belki bir gün yine buluşuruz Alkın. O günün çabuk gelmesi dileğiyle.. "
-
Kalbim yandı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
belki bir gün | texting
Short Story[texting, tamamlandı] Bilinmeyen: 17 gün Bilinmeyen: Beni 17 günde buldun Bilinmeyen: Evet Alkın Bilinmeyen: Amacıma ulaştım Bilinmeyen: Artık ölebilirim 19519 | v'