Bílé polosuché víno

1.8K 70 2
                                    

,,Chci tady zůstat o chvíli déle, i když pro lidi jako já není tu místo," slyšela jsem vyjít z jeho úst, když se naše duše střetly poprvé. Na první pohled jsem věděla, že bude v mém životě někým velice důležitým. Jen co vstoupil do baru, sundal si svou černou bundu a usedl vedle mě na vysokou barovou stoličku, projel mi tělem nepopsatelný pocit. Objednal si jen sklenku vína poté, co si prohlédl mou sklenici. Chtěla jsem promluvit jako první, ale on mi vzal tu možnost.

,,Které víno máš nejraději?" zeptal se mne bez emocí, bez očního kontaktu, který by nebyl z mé strany možný, i kdyby se na mě otočil, měl na sobě černé sluneční brýle, které zakrývaly každý milimetr jeho očí. Jaké asi můžou být? Zelené, modré?

,,Nejraději mám moravský muškát. Dávám si ho pokaždé. Pozdní sběr," odpověděla jsem roztřepaným hlasem. Byla jsem z něj úplně mimo.

,,Často toho slova moc neřeknou. Nicméně bych ti chtěl říct, že jsi krásná," zase řekl bez emocí, bez jakéhokoliv pohledu ke mně. Bušilo mi srdce. Nebyla jsem schopna nic říct. On mezitím popíjel své víno. V baru jsme byli jen my dva a barman. Hraje jen tichá hudba v pozadí.

,,Nemohl by sis sundat ty brýle?"odhodlala jsem se k pokračování rozhovoru.

,,Mohl, ale neudělám to," dopil svou sklenici, vytáhl kousek papíru a poprosil barmana o propisku. Nesledovala jsem, co píše a vychutnávala si své víno.

Papírek zmuchlal do kuličky o průměru asi centimetru, položil na bar a dvěma prsty přisunul blíže ke mně. Poté už jen vstal, přišel k věšáku, ze kterého si pomalu sundal svou černou bundu, oblékl si ji a ztratil se ve dveřích. Bez jakýchkoliv slov zmizel. Po minutě přemýšlení mě trklo, že přede mnou leží papírová kulička. Rozbalila jsem ji a stálo tam jen 19:30 úterý.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahoj! Napadla mě taková blbůstka, která by byla na kratší kapitolky a snad to dokážu vymyslet nějak zajímavé a chytlavé. Mám vizi, jak bych chtěla aby to vypadalo,ale uvidím, jak se s tím poperu. Za jakoukoliv podporu budu vděčná a snad se najde alespoň jeden človíček, kterého tento příběh bude zajímat. <3

Nad sklenkou vína |Hasan, Nik Tendo|Kde žijí příběhy. Začni objevovat