Instagram

958 55 2
                                    

Koncert probíhal a mně se do hlavy zarývaly slova každé písničky. Potom jsme se s Jul už docela chytly a tak jsme jely těžkou párty. Hodně tomu pomohl i ten gintonic. Přišel na scénu i Nik. O můj bože. Jul z něj slintala a já vlastně taky. Nik mě přitahoval fyzicky, ale k Hasanovi jsem měla už pouto a přitahoval mě celkově.
Skončila show a tak jsme byly na cestě domů. Mně to ale nedalo a snažila jsem se odchytit Hasana. Blížila jsem se k němu a v tom na mě začal mluvit Nik: ,,Hele, nejsi ty ta borka, co jsem ji vedl domů?"
,,Jo, jsem to já." zastyděla jsem se. Chtěla jsem za Hasanem, který už mi utekl a po kratším rozhovoru s Nikem mi utekl i on. Nezbývá mi teda nic jiného než čekat do úterý.
S Julii jsme teda vyrazily na cestu domů. Mise zjistit, jestli je Hasan raper byla splněna. Byla jsem smutná. Vždyť s kolika dívkami si hraje tak jako se mnou? Bylo mi z toho smutno. Přišla jsem domů a řekla si, že ho musím zkontaktovat. Pak jsem se zamyslela, co když tohle nechce? Abych byla další jeho posedlou fanynkou. Jenže mě jeho kariéra vůbec nezajímá. Chci jen s ním mluvit, obejmout ho, líbat ho.  Zase se mnou cloumá alkohol. Kašlu na to, musím mu napsat. Zkusím ho najít.
Našla jsem jeho instagram. Hasanspace.
@leia1997 Strašně jsem ti potřebovala napsat
@leia1997 Já miluju tvůj úsměv do píči, prosím odpověz, když jsem se odhodlala, i když to ten gintonic
@leia1997 Pojďme se hned teď sejít, chci tě
V tu chvíli jsem usla. Ráno mě ale čekala rána do obličeje.

@Hasanspace "zobrazeno"

Přečetla jsem si to. Panebože, co jsem to psala. Ihned jsem to smazala. Snad to nečetl a nebo si nevšiml, kdo to psal. Já se jdu zabít proboha. Ležela jsem jen v posteli zachumlaná a chtělo se mi propadnout hanbou. Je neděle a máme se sejít v úterý zase. Já se střelím do hlavy do té doby. Naštěstí dneska je den, kdy můžu jen sedět v posteli, koukat na filmy a zajídat svůj žal něčím hodně kalorickým.
Po náročném maratonu Harryho Pottera a zkonzumování dvou balíčků chipsů, čokolády a kyselých žížalek jsem usnula. Vzbudil mě po asi půl hodině telefon. Cinkal jako splašený.

@JulietfindingherRomeo Jsi v pohodě? Včera to bylo fajn, měly bychom to zopakovat

@Monika_dell Ahoj, nezapomeň, že dneska máme někam zajít a procvičit si na zkoušku z matiky kulíšku

Sakra, vždyť já se opravdu měla učit. Odpověděla jsem tedy a s oddychem jsem žila dále, že Hasan tu zprávu nečetl.
——————————————————
Přeju pěkný Valentýn všem zítra!

Nad sklenkou vína |Hasan, Nik Tendo|Kde žijí příběhy. Začni objevovat