,,Bohužel vám tato zkouška nebyla uznána, jste moc hloupá na to, abyste udělala vysokou školu"
Otevřela jsem oči v 9:40. Celou noc se mi zdálo o tom, jak mi učitelé nadávají a že absolutně nic nezvládnu. Nevstala jsem naštěstí tak dlouho po budíku, tudíž jsem si oddechla. Dneska mám tu osudovou zkoušku, o které se mi zdálo celou noc. V hlavě si snažím urovnat postupy výpočtu a snažím se být v klidu, jenže já jsem šílený stresař. Ať se jedná o cokoliv, jsem ve stresu. Škola, stres. Doktor, stres. Čekala jsem, že čím budu starší, tím to bude lepší, jenže mám spíš pocit, že se to zhoršuje. Vidím to na snídani a trochu učení.Je 12:30. Měla bych se jít už obléct a pomalu vyrazit na zkoušku. Oblékla jsem si elegantní černo-červené šaty a boty na nízkém podpatku. Ruce se mi potily už při obouvání bot. Vyrušilo mě moje vyzvánění. Mně nikdo často nevolá. Hasan.
,,Ano?"
,,Eh, ahoj. Chtěl jsem ti popřát štěstí na zkoušce, snad to bude v pohodě, když jsi byla celou noc pryč. Jinak doufám, že Nik nedělal problémy, prosil jsem ho ať tebe nechá být," vykoktal mi do telefonu.
,,Děkuju! Jo, byl v pohodě. Musím končit. Budeš večer už v Pardubicích? Zašla bych někam, kdybys chtěl," snažím se odpovídat mezitím, co si oblékám bundu.
,,Ještě ti napíšu, okay, tak ahoj," dořekl a zavěsil. Já jsem posbírala své poslední věci, koukla se do zrcadla v uvědomění, že vlastně absolutně nevím, co budu na té zkoušce dělat. Vykročím pravou nohou, protože jsem vždycky byla pověrčivá.
Cestou na autobus jsem si uvědomila, že mi vlastně Hasan zavolal. V tom spěchu jsem to zase tak nevnímala. Cítím se trochu zamilovaně. Stačilo jen, aby si vzpomněl a moje srdíčko zaplesalo. Ještě, že jsem s Dominikem nic neměla. Určitě bych si to dost užila, ale nechtěla jsem zklamat Hasana.
,,Dobrý den," pozdravila jsem, když jsem vešla do učebny. Usedla na místo a děj se vůle boží.
S těžkým dechem jsem vyšla ze školy. Uf. Mám to za sebou. Teď mám chuť se pozvat na rande, na kvalitní oběd. Třeba na něco exotického.
Vybrala jsem si restauraci poblíž školy, malá, hezká s výborným jídlem. Řekla jsem si, že prvně vyzkouším chobotnici. Milého číšníka jsem tedy poprosila o číslo 12. Netrvalo to moc dlouho a na stole mi přistály kousky chobotnice. Proboha, co jsem si to usmyslela. Vzala jsem odvahu, napíchla kousek na vidličku a dala do pusy. Nebylo to vůbec špatné. Zbytek z mého talíře do pár minut zmizel. Číšník dostal pořádné dýško, byl roztomilý. Je čas jít si odpočinout domů.
Dorazila jsem ke svému bytu, odemkla dveře, sundala ty odporné podpatky a šla hned ke sprše. Plánuju strávit zbytek dne v posteli spánkem nebo prostě válením.
Po sprše jsem se cítila jako znovuzrozená. Vlasy jsem si taky musela umýt, protože na tom nebyly už nic moc. Všimla jsem si, že mi strašně vypadávají vlasy. Nedivím se, když jsou tak zničené barvením.
Zachumlala jsem se s notebookem a řekla si, že napíšu Monice, jestli je v pohodě.
Já: U okay?
Zamkla jsem telefon a rozhodla se při čekání na odpověď podívat na BoJack Horseman.
Po hodině mého spánku při seriálu mě vzbudila zpráva.
Monika: Jsem, celou noc jsem měla úžasnej sex, povyprávím pak ;)
Zasmála jsem se na odpovědí. Je dobře, že je v pořádku.
Při prohlížení internetu jsem našla útulek. Už teď je mi jasné, že tam strávím tak hodinu.
Každou minutu jsem jen dělala jeeee a oooo a awww. Pak jsem narazila na úžasné štěňátko křížence australské kolie a těžko říct čeho ještě. Bylo bez oka. Musím ho mít. Je to dost spontánní. Vyletěla jsem tedy z postele, převlékla se, z mé tajné sbírky jsem vzala pár tisíc a vydala se na nákupy pro mého nového miláčka. Do útulku jsem zavolala, jestli tam pořád je a že si pro něj přijedu. Vlastně pro ní.
Všechny nakoupené věci jsem odtáhla domů. Nemám samozřejmě všechno, ale hlavně mám to nejdůležitější.
Potřebuju někomu oznámit, že jsem se rozhodla rozseknout svoji samotu. První se ale postarám o své mrně.
Přijela jsem tedy do útulku. Paní, se kterou jsem se setkala, byla příjemná a milá, na všem jsme se dohodly a vydali se k mé nové parťačce.
Bylo to malé, živé stvoření. Hned jsem si ji oblíbila. Dořešily jsme s paní potřebné věci a já si svoji novou kámošku vezla domů.
,,Jak tě pojmenuju, prde," culím se na mimino, které mi skáče po posteli. To se jen převaluje a skáče. Po chvíli objevilo hračky, které jsem nakoupila. Řekla jsem si, že si s výběrem jména nechám poradit.
,,Ano?" ozve se z telefonu Hasan.
,,No ahoj, nemáš čas? Potřebuju pomoct," oznámím mu, ale snažím se nebrečet bolestí, protože mě do ruky kouše to malé stvoření.
,,Jo, kde se sejdeme?"
,,Přijď ke mně,"
,,Dobře, za chvíli vyrazím, zatím pa," ohlásí a ukončíme hovor. Než přijde, najím se já i malá.
Hasan zvoní na zvonek. Sakra, nečekala jsem, že zazvoní, tudíž prcek zaštěkal.
,,Ahoj," vítám ho ve dveřích a snažím se jej, co nejrychleji dostat dovnitř, aby štěně neuteklo.
,,Cože, ty máš psa?" s úsměvem se sklání k pejskovi.
,,Jo, asi tak třičtvrtě hodiny," usmála jsem se na něj a pozvala ho dále do bytu. Šli jsme první do kuchyně, abych mu dala něco k pití a probrali, proč jsem ho vlastně pozvala. On mezitím začne z batohu vytahovat cidery, čokoládu a bůh ví co.
,,Hele hele, co to má znamenat," naštvaně jsem pokrčila obočím.
,,Měla jsi zkoušku, tak jsem chtěl mít pohodový večer a donést ti něco dobrého,"
,,Týjo, děkuju, tak si dáme zatím cidery a čokoládu a můžem vymýšlet jméno," domluvili jsme se a šli si sednout do obýváku.
Mně se v podstatě nevěnoval. Jediné, co dělal bylo, že se s psími hračkami válel po zemi.
,,Hej, já bych ocenila, kdybys mi pomohl vybrat to jméno," vyrušila jsem ho z jeho zábavy.
,,Jo promiň, takže takové to klasické jméno, co se dává psům jako Tlapka nebo Packa asi ne," přemýšlí při sedání si na gauč.
,,Navíc je to holka,"
,,Tak co třeba Dirty, vypadá, že bude hodně velká špindíra,"
,,Jo, to zní dobře, Dirty," beru ji k sobě na klín a oba ji hladíme.
,,Tak jak vůbec dopadla zkouška?" bere do ruky cider a opírá se rukou o gauč do takové té polohy "poslouchám tě". Popsala jsem mu tedy všechny mé pocity a i moje rande sama se sebou.
,,Mohla jsi říct, šel bych s tebou,"
,,V pohodě, kouknem na něco?" nabídla jsem, pro souhlas zavrtěl hlavou a já se rozhodla samozřejmě pro Netflix. Zapnuli jsme nějaký kreslený seriál, který byl brutálně perverzní, ale byla to sranda. Jedli jsme, cucali cidery, hráli si s Dirty a povídali si. Je už ke mně otevřený a není tak tajemný, i když se mi to ze začátku líbilo, jsem ráda za to jak jsme na tom teď.
Přisunul se ke mně a objal kolem ramen. Mnou projelo příjemné teplo a přitulila se k němu. Chvíli jsme byli o sebe takhle opřeni, ale cítím jak povoluje ruku a chytá mě za bradu.
,,Nevadí ti to?"
,,Pokračuj," kývnu a on své rty přilepí na ty mé. Rukama jezdí po mém těle, zatímco se líbáme. Chytla jsem se jej kolem krku a užívala si ten moment.
,,Myslím, že dneska to už vyjde, ne jako minule," zašeptal mi do ucha. Šeptání mi vždycky navodí husí kůži, i když poslouchám ASMR.
Vrátil se k mým ústům a pak postupoval níže. Měl hodně měkké rty. Začal mi své ruce strkat pod tričko a posléze do podprsenky. Nenechala jsem ho na suchu a tak jsem mu začala rozepínat kalhoty. Už mu byly docela těsné, což mi lichotí. Když jsem věděla, že určitě neskončíme jen u osahávání a líbaní, přesunuli jsme se do ložnice. Zavřeli jsme dveře, neboť ani jednomu z nás nebylo příjemné psí obecenstvo. Dirty to naštěstí bylo jedno, ta po těžkém dni chrupkala v novém pelíšku.
Když už jsme byli oba nazí, líbali jsme se a já se snažila ze stolečku vytáhnout kondom. Když viděl, že se nesoustředím, přesunul se k mému klínu a věděla jsem, že je to konečná. První mě dráždil líbáním stehen. Když viděl, že jsem už z toho mimo, začal mě lízat. Hned jak přestal, oplatila jsem mu to.
Byli jsme oba už hrozně nadržení na toho druhého, takže jsme se spolu vyspali. Bylo to úžasný a chybělo mi to upřímně. Skončilo to tak, že jsme spolu byli zachumlaní po sprše v posteli. Měl položený mobil vedle mě na nočním stolku. Hasan už spal. Jeho mobil se rozsvítil a ja koutkem oka viděla "Dominik". Zvědavost mě sžírala, takže jsem se podívala, co mu psal.
Dominik: Chtěla abych ji vyšukal, už mi strkala ruku do kalhot, ale já byl kámoš a neojel ti ji, i když skoro brečela, jak byla na mě ready
Proč si vymýšlí? Zprávu jsem se rychle rozhodla odstranit, neměl totiž zámek na telefonu. Pak jsem ještě šla zkontrolovat Dirty a vzala ji k nám do postele.Děkuju za přečtení, hoďte hvězdičku nebo koment, kulíšci! A užívejte volno a hlavně dávejte na sebe pozor.
ČTEŠ
Nad sklenkou vína |Hasan, Nik Tendo|
FanfictionVečer v baru, jen ty a já u skleničky dobrého vína z moravských vinných sklípků.