Parvatti odběhla na recepci,chvíli se tam smála s na první pohled nesympatickou krátkovlasou blondýnkou a potom se o něco míň veseleji vrátila ke stolu. ,,Prvního zákazníka máme...máš až na půl devátou,zatím se můžeš jít podívat do šatny a vybrat si něco na sebe," řekla a beze slov se vydala do druhého patra.
Po otevření dveří označených velkou číslicí 9 jsme se dostali do malého,ale útulného pokoje s velkou postelí,vestavěnou skříní a malou koupelničkou s rohovou vanou sousedící s pokojem.
Parvatti odemkla skříň malým klíčkem. Když otevřela její pravé křídlo,vyvalila se na nás kupa nejrůznějšího spodního prádla v různých barevných provedeních a několik kompletů. ,,Pro začátek zkus tohle. Zákazníkům se líbí,když ženská předvádí lolitu," řekla a podala mi něco jako školní uniformu. Zaplula jsem do koupelny,abych se oblékla. ,,Tak to je nechutný," prskla jsem do zrcadla,když jsem na sebe pohlédla. Sukně byla tak krátká,že kdybych ji na sobě neměla,připadala bych si více oblečená a bílá košile byla snad jen záclona,jak byla průsvitná a ještě k tomu zakrývala jen prsa. Kostkovaná kravata na krku byla jako třešiňka na dortu.
,,Není to tak hrozné. Máš docela hezkou postavu," pokrčila Parvatti rameny. Jen docela? David mi ji tedy chválil o dost víc a jelikož je to chlap,jeho komplimenty jsem si brala daleko víc k srdci. Parvatti jsem očividně nepadla do oka a tak se snaží mě vyvést z míry hned při prvním pracovním dni. To se jí ale nepovede. Vlasy jsem si vyčesala do dvou culíků. Super,teď vypadám jako nevinná malá holčička. Vlastně jsem ještě včera ráno malá nevinná holčička byla...
,,Levé křídlo ti nechám odemčená,možná budeš něco z toho potřebovat," dodala ještě Parvatti,než z pokoje odešla. Pak mi jen popřála hodně štěstí.
Jelikož jsem měla ještě 10 minut na přípravu,která už ale u mě nebyla nutná,ze zvědavosti jsem rozevřela levé křídlo skříně. Údivem jsem otevřela pusu. Uvnitř skříně byly 3 prostorné fochy. Ve všech byly robertky a rozdělené do polic byly podle velikostí a funkcí. Na věšáku ve dveřích skříně potom visela troje pouta,dvoje byla chlupatá a barevná a ta třetí obyčejná kovová. Dále nějaké "korálky" a ještě několik pomůcek,která asi měly sex spestřovat,ale mě zatím dokázaly jen vyděsit. Co mě ale vyděsilo nejvíc byly kožené rukavice a bičík,takový,jako používají jezdci na koních. Při představě,že mě s ním někdo švihá po zadku jsem se otřásla.
,,Jsem tu správně?" Vkročil najednou do místnosti muž. Rychle jsem skříň zavřela a pohlédla na něj. Byl urostlý,ruce měl docela svalnaté,za to břicho se mu ale dralo z těsných kalhot a upnutého trička ven. Roztřásla jsem se nervozitou a polilo mě horko. ,,Ano. Asi...," sykla jsem.
,,Vy jste tady asi nová. Parvatti už věděla,jak na mě,ale žádný učený z nebe nespadl. Hold začneme pěkně postupně,od začáku," řekl a rozepnul si pásek. Chvíli jsem na něj civěla a nevěděla,co dělat. Najednou mi zase přišlo ticho až moc dlouhé a nevěděla jsem,co s rukama,tak jsem si je skřížila na prsou a čekala,co se bude dít.
,,Nečekáte,že se budu svlíkat sám? To si ho nad Váma rovnou můžu vyhonit a jít domů," řekl a nevěřícně zakroutil hlavou.
Asi pět minut jsem se prala s jeho oblečením,které z jeho tučného zpoceného těla vůbec nechtělo jít dolů. Když přede mnou spočinul jen v těsných slipech,jaké nenosí snad ani pětileté děti,zatvářil se jako boží umučení a usadil se na postel.
Došlo mi,že si asi nepřišel odpočnout po dlouhém dni v práci (Parvatti říkala,že je kamioňák a chodí sem po noční směně,než jde domů za ženou a svými třemi dětmi) a tak jsem se neochotně dala do kroku a u jeho rozkroku jsem zaklekla a opatrně mu slipy sundala. Smrad,jaký se na mě vyvalil byl omračující. Asi jsem i nakrčila nos a chtěla jsem říct něco jako "Pane bože,za co mě trestáš",ale naštěstí jsem se stihla ovládnout a tak jsem si jeho ptáka rychle strčila do pusy,abych si ucpala pusu. Ta pachuť mi nadzvihávala mandle. Vážně mi bylo zle.
Tak jak se vám příběh zatím líbí? :)
YOU ARE READING
Nechtěná
Teen FictionBonnie je mladá dívka utíkající z domova za vidinou lepšího života. Její nadějí je muž nabízející jistou práci za výborné peníze. Bonnie ale ani zdaleka netuší,do čeho se pouští a podepsala smlouvu s ďáblem. Díky práci ztrácí přátele i naději na lás...