- 10 -

343 7 0
                                    

David na mě upřel pohled a pootevřel ústa údivem. ,,Bonnie,tohle dělat nemsuíš. Ostatně vím,jak jsi vyváděla posledně. Vlastně to bylo teprve včera," zakroutil hlavou. Přistoupil ke mně,sebral svetr ze země a podával mi ho,abych se oblékla.

,,Ne Davide. Já chci. Chci to udělat,pokud to nějak vyřeší tu záležitost s penězi," rozhodila jsem rukama.

David si povzdechl a kývl hlavou. Vzal mi svetr z rukou a pohodil ho na zem. Začal mi osahávat prsa. Nejdříve přes podprsenku. Různě je hladil a mačkal a přitom mě začal líbat na krku. Po chvíli se dostal až k mému ušnímu lalůčku,což mě nesmírně vzrušilo a začala jsem laskat i já jeho.

,,Bonnie,normálně holkám zakazuju líbat na rty. Ale u tebe si nemůžu pomoct," řekl a vlepil mi vášnivý polibek. Opět jsem cítila,jak se jeho jazyk snaží probojovat dovnitř a tak jsem pootevřela ústa a nechala svůj jazyk jít tomu jeho naproti až se nakonec setkaly a začaly si pohrávat a proplétat se.

Sundal mi obě ramínka a nakonec mi asi na dvacátýšestý pokus rozepnul i podprsenku a nechal ji volně spadnout na zem. Přesunul se k prsům a začal mi jazykem dráždit bradavky.

Vlastně se tak trošku opakoval včerejšek,ale David byl úplně jiný. Když jsem ho dráždila ústy,nechal mě,ať si s jeho žaludem dělám co chci a nenutil mě,abych si jeho péro strkala až k mandlím.

Když už mu kuřba nestačila a nechtěl se už dál nechat provokovat,vzal mě do jeho svalnatých rukou a přenesl na kancelářský stůl. zatímco jsem se ho pevně držela rukama kolem krku a nohama kolem těla,on ze stolu smetl změť různých papírů a položil mě na jeho hranu. Potom se sehnul a začal si pohrávat s mým poštěváčkem.

Položila jsem si nohy na jeho ramena,rukama se opřela o stůl,prohnula jsem se v zádech a hlavu zaklonila dozadu. Zavalila mě smršť všelijakých příjemných pocitů. Ta slast se stupňovala,až jsem to nevydržela a z plna plic zavzdychala. Hranu stolu jsme snímala v dlaních až se mi zařezávala do dlaní. Dosáhla jsem orgasmu.

David už na nic nečekal a jak jsem tam seděla a nemohla se z toho úžasného pocitu vzpamatovat,vklouzl do mě svým kamarádíčkem.

Netrvalo to dlouho a znovu na mě přišly návaly horka. Znovu ta smršť slasty až mě znovu přivedl k rozkoši. nebylo se čemu divit. Jeho chlouba nebyla zrovna malá a tak,jak to včera bolelo mi to dnes bylo příjemné,možná ještě 2x víc.

Za chvíli už si udělal dobře i David. Nezapomněl včas penis vytáhnout a postříkal mi břicho. Byl ale tak slušný,že mě důkladně otřel ručníkem. Už jsem ho poznávala. je to zase ten David-dokonalý-gentlman-Steel.

                                                                                    MEZITÍM

Nicole poklepala na dveře kanceláře. Jednou dlouze a podruhé krátce,tak,jak to měli s Davidem domluvené. Když se ale neozvalo známé "dále",nakoukla dovnitř. Když se jí naskytl pohled na dvě osoby užívající si vedle počítače na kancelářském stole,dala si ruku před pusu a během pár vteřin dveře rychle zavřela.

,,Toho budeš litovat,ty čubko!"

NechtěnáWhere stories live. Discover now