RÜYA ÇANLARI
13.07.2020
Okumaya başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz✒
#Halsey, G- Eazy - Him & I
KENDİME NOT:
İçinden ne geliyorsa onu yap, korkusuzca.¤
Hiç bitmeyecekmiş gibi gelen, sen bırakmadığın sürece yakanı bırakmayan lanet olası bir kısır döngü.
Öğrencilik.
Ve ben o lanet olası kısır döngünün, lanet olası güzellikteki kurbanıyım.
Bu hayatı Gıda Mühendisliği okuyacak kadar sevmiyordum elbette ama bizler dünyanın içindeki birer kuklayız ve bizden bekleneni yapıyoruz, yapmak zorundayız.
Eh, disiplinli Saygıner ailesinin büyük kızı olarak ben de bu zorunluluğu en iyi şekilde yerine getiriyorum.
Tabi o zorunluluğun da dahil her şeyin sınırlarını kendim belirleyerek.
Bu arada Mira ben. Öğrencilikten bıkmış, lanet olası güzellikteki bahtsız kız.
"Allah'ım neden?" diye isyan ederek, sessizce içeceğimi yudumladığım masada karşıma oturdu Gülşah. Kendisi benim en yakın arkadaşımdı. Tam olarak çocukluğumdan beri falan.
"Neden ya?"
Bana baktı, öfkeden yanakları kıpkırmızıydı.
"Yine ne oluyor?" diyerek ağzımdaki pipeti geri çektim ve arkama yaslanarak bacak bacak üstüne attım. Üniversitenin kafetaryasındaydık ve bize bakanlar vardı ama bu tabiki de Gülşah'ın umurunda değildi.
"Neden bu erkekler beyin denen şeyden yoksunmuş gibi davranıyorlar?"
Gülerek "Çünkü aslında beyinleri yok," dediğimde Gülşah oflayarak saçlarını geri attı.
"Kanser olacağım."
"Atahan mı yine?"
"Atahan bir salak!" Yine yüksek sesle konuşmaya başlamıştı. "Bu çocuk üç yaşında değil, yirmi yaşında! Neden ağzı emzik istermiş gibi hareketler yapıyor?"
Dudaklarımı gererek içtiğim portakal suyunun pipetiyle oynamaya başladım. "Gülşah..." diye mırıldandım. "Hayatım, sen bu çocukla üç yıldır çıkıyorsun. Ve ben bu üç yılın her Allah'ın günü senden aynı lafları işittim. Söyler misin, neden artık kanser olmayı bırakıp Atahan'dan ayrılmıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA ÇANLARI
FantasyKendime not: Zihnindekiler değil, Kalbindekiler unutulmaz olsun.