Měl jsi být jen flirt.
Nezamýšlela jsem tím nic, co se z toho následně vyvinulo. Byl jsi perfektní ,,obětí" - starý mládenec, který se taky nechce vázat. Brala jsem to jako možnost fajn zábavy. Chtěla jsem zabít čas nějak příjemně a Tvé pohledy a laškovné dvojsmysly mi nabízely přesně ten druh zábavy, po které jsem toužila.
Líbil ses mi, to nezastírám. Od prvního setkání jsi mě přitahoval. Vždycky jsem měla slabost pro tajemné muže, kolem kterých se vznášela ta až elektrizující aura. Možná to bylo těma šedýma očima a možná mou touhou poznat zlotřilého vězně, který byl ve skutečnosti nevinný. Tak jako tak jsem chtěla prostě jen tak nakouknout do Tvého života, navštívit Tvou duši, zčeřit její klidné vody. Začalo mě setkání alkoholiků bavit. Pokaždé jsem se celý týden těšila, až nastane páteční večer.
Většinou jsme po sobě házeli dlouhé pohledy, já se občas ušklíbla, ty ses pousmál. O pauzách na kafe jsme prohodili pár slov, někdy jsi přišel s nějakým vtipem, kterému jsem se nezasmála. Ty ses oproti tomu mým sarkastickým poznámkám smál vždycky. Vnímáš mě jako vtipnou osobu, přitom nikdy nevtipkuju - všechno myslím smrtelně vážně.
Vyšli jsme ven ještě s pár dalšími lidmi. Krátké rozloučení. Rozešli se do různých směrů, jen Ty jsi zůstal stát. Stále Tě vidím postávat s rukama v kapsách, s jemným úsměvem na tváři. ,,Můžu vás doprovodit?" zeptal ses jako pravý gentleman. Nedůvěřivě jsem si Tě změřila pohledem. Nejdřív jsem tě podezírala, že mě chceš dostat do postele, ale pak mi došlo, že skutečně ,,doprovodem" myslíš jen doprovod. Lehce jsem kývla hlavou. Povídali jsme si o ničem. Snažil ses mě zaujmout, já se snažila laškovat.
,,Jistě víte, jak se jmenuju křestním jménem, že jo?" zeptal ses nenápadně.
,,Sirius," odvětila jsem. Hned mi došlo, o co Ti jde. ,,Pansy," řekla jsem vzápětí. ,,Jmenuju se Pansy." Tu noc jsme si potykali. Byl jsi z toho tak šťastný, skoro jako malé dítě. Líbilo se mi to. Říkala jsem si, že svést takového muže je výhra. Těšila jsem se na naše budoucí společně strávené noci bez špetky studu a závazků.
,,Děkuju ti za doprovod, Siriusi," řekla jsem, když jsme došli k mému domu. Otálel jsi. Nevěděl jsi, co si můžeš dovolit. Och, můj drahý, já bych Ti dovolila cokoliv! Tolik jsi mě přitahoval, že jsem se modlila, aby ses na mě vrhl už ten večer. Jenže Tys mě jen jemně políbil na tvář.
,,Dobrou noc, Pansy." Jen to a odešel jsi do nočního města.Nikdy ses neměl stát nikým důležitým.
ČTEŠ
10 důvodů, proč se rozejdeme ✔️
FanficMilý Siriusi, až si budeš tento dopis číst, už budu dávno pryč. (ilustrace/gify: Xaviera López)