Uznávám, že ne všechno je Tvá chyba.
Vím, že nejsem dokonalá. Moc dobře si uvědomuju, že polovinu nesnází způsobuju já. Možná víc než polovinu. Nejspíš je chyba jen ve mně, v mém uvažování, v mé představě ,,lásky".
Nevím, kdo jsem. Nevyznám se sama v sobě. Jako kdybych byla plná rozporů a protikladů. Já vím, to říkají všichni. Je to vlastně hloupé klišé. Jsem snad já sama jedno velké klišé? Jsem typická zmijozelská holka. Jsem typický rozmazlený jedináček. Jsem klasický případ zhýčkané ženy, kterou si vlastně nikdo nehýčkal.
Ráda bych měla všechno srovnané - ve svém životě, ve své hlavě, ve svém srdci. Jenže já žiju v citovým nepořádku. Neumím být moudrou a trpělivou ženou. Nedokážu se Ti odevzdat, protože se bojím, že už mi mé srdce nevrátíš v pořádku. Mohl bys mi ublížit, musím se chránit. Nepřeju si být jednou z těch žen se zlomeným srdcem. Chci být silná a samostatná!
Seděl jsi na posteli a prohlížel sis fotografie. Vypadal jsi posmutněle, zároveň bylo vidět, jak něco ve Tvé duši se raduje těmi vzpomínkami. Chtěla jsem Ti být blíž. Vážně, chtěla. Chtěla jsem přijít k Tobě, sednout si těsně vedle Tebe a ptát se Tě na Tvůj předešlý život. Přála jsem si položit hlavu na Tvé rameno a poslouchat Tvé zážitky, vzpomínky, úvahy. Toužila jsem Tě znát naprosto a úplně. Být víc než jen Tvou milenkou - být Tvou kamarádkou. Místo toho jsem se musela otočit zády a předstírat, že Tě nevidím. Odešla jsem do kuchyně. Těch pár slz jsem rychle setřela ze tváře a už nikdy na to nepomyslela.
Nezasloužím si Tě. Tím to je. Nikdy jsem nedoufala, že potkám někoho, kdo by mě měl rád. Zjevil ses Ty a já... Siriusi, já nejsem dobrý člověk. Trápil by ses se mnou. A jednoho dne by se naše cesty stejně rozdělily. Tak proč spolu zůstávat?
Přitom bych moc ráda zůstala. Tolik bych si přála věřit, že vše bude v pořádku. Jenže kam by to vedlo? Byla by vůbec nějaká miniaturní šance, že spolu zůstaneme? Vždyť já jsem složitá. Sama sobě nerozumím, tak jak bys mi mohl rozumět Ty? Žádala bych moc, kdybych si přála, abys mě miloval. Ano. Ta chyba je ve mně. Tou chybou jsem já. Proto musím odejít.
ČTEŠ
10 důvodů, proč se rozejdeme ✔️
Hayran KurguMilý Siriusi, až si budeš tento dopis číst, už budu dávno pryč. (ilustrace/gify: Xaviera López)