Donutil jsi mě, abych se do Tebe zamilovala.
Nebyla jsem na to připravená. Nechal jsi mě, abych se zamilovala. To se nedělá! Nevěřím na lásku. Neměla bych být vystavená tomuhle nebezpečí. Láska není pro mě. Celý život jsem se úspěšně lásce vyhýbala. Pak se objevíš Ty a já se zatraceně zamiluju.
Najednou nevím, co si počít se vší tou láskou. Nikdy jsem tohle necítila. Nevím, co s tím. Přivinout ty city k sobě? Nebo je všechny předat Tobě? Nebo jen utéct...? Co se s láskou provádí? Je na to nějaký návod? Jak je možné, že všichni ostatní vědí, co dělat? Proč jen já držím plnou náruč lásky a netuším, jak se zachovat? A ta láska přetéká a zaplavuje celý můj svět. A mně se zdá, že plavat nedokážu. A tak jen postávám a obklopuje mě láska a není to vůbec příjemný... nebo jenom trochu... Vlastně je to až moc hezký pocit, jenže to nic nemění na nebezpečí, které v těch citech číhá. Neumím žít s tou láskou k Tobě. A ani náhodou si nedokážu představit, že bych žila BEZ té lásky k Tobě.
Tak ráda bych věřila, že mě budeš milovat i za rok, pět, deset, dvacet let... Ale větší pravděpodobnost je, že Tě omrzím, nebo se Ti zprotivím, nebo mne začneš nenávidět. Nechci, abychom se rozešli, proto to musím udělat. Já vím - zní to jako paradox. Nebo jako hloupost.
Přála bych si dohlížet na Tebe. Sledovat Tvé úspěchy, podpírat Tě při Tvých škobrtnutích. Ráda bych Ti byla nablízku. Přála bych si patřit do Tvého života. Být s Tebou - nebo aspoň stát přede dveřmi a slyšet Tvé kroky. Chci, abys mě miloval navždy - nebo alespoň Tě moct jedinkrát za den zahlédnout, jak přecházíš ulici. Chci, abych Tě milovala navždy - nebo si aspoň napořád uchovala tyhle naše vzpomínky ve svém srdci.
Siriusi. Kdyby byl jiný čas. Kdybychom byli na jiném místě. Kdybych byla jiným (lepším) člověkem. Mohli jsme se milovat. Mohli jsme být spolu. Mohli jsme být šťastní. Jenže ten čas, to místo, má duše... to se nikdy nezmění. Takže je nám to odepřeno.
Avšak... Budu Tě milovat. Stále Tě budu milovat. Ale někdy ani láska není dost.
Opatruj se, Siriusi. Odpusť mi. Nezlob se na mě. Pokus se mi porozumět... Jako ses o to pokoušel mnohokrát.
Jen Tvá
Pansy
ČTEŠ
10 důvodů, proč se rozejdeme ✔️
FanfictionMilý Siriusi, až si budeš tento dopis číst, už budu dávno pryč. (ilustrace/gify: Xaviera López)