zamówienie dla osoby, która dalej nie przyniosła mi wody: DurnaPalka.
_________________________________jay park as your daddy.
very hard.ー poznaliście się na snapchacie.
ー wysłał ci przypadkiem zdjęcie swojego przyrodzenia. następnie zrobić ci spam groźbami, abyś nigdzie tego nie wstawiała... a jak to zrobisz, to cię znajdzie i cię przeleci, nie patrząc na to gdzie się będziesz znajdować.
ー zignorowałaś jego KAŻDĄ wiadomość i po prostu poszłaś spać.
ー przez następne dni chłopak wypisywał do ciebie, z różnymi propozycjami. robił to po tym, jak namierzył cię na instagramie i zobaczył ciebie.
ー na jedną przystałaś, ponieważ uważałaś, że to nic takiego.
ー 'zostań moją córeczką i mów mi tatusiu'
ー wasze pierwsze spotkanie było przypadkiem, ponieważ poszliście do tej samej restauracji, a spotkaliście się dosłownie w jej drzwiach.
ー tam też odbył się wasz pierwszy raz, było to w toalecie męskiej.
ー po dwóch miesiącach znajomości, zaproponował ci zamieszkanie u niego, na co zgodziłaś się niemal od razu.
ー uwielbia słuchać twojego zmęczonego, zachrypniętego głosu po stosunku, który szepcze 'byłeś niesamowity, tatusiu'
ー uwielbia cię w czarnej, koronkowej bieliźnie.
ー gdy wraca do domu z pracy, każe ci tańczyć pole dance, połączony ze striptizem.
ー tak, zakupił ci rurę. Stoi ona u niego w sypialni, dosłownie na środku.
ー rzadko daje ci kary, ale jak już je daje, to są bardzo brutalne.
ー lubi przeplatać w daddykink'u bdsm.
ー jest on poniekąd twoim sponsorem i przyjacielem, któremu możesz się ze wszystkiego zwierzyć.
ー jest strasznie zazdrosny, więc robi ci malinki, aby inni osobnicy nie patrzyli na ciebie jak na mięso.
___________________
nawet spoko wyszło .
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Randomuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.