✧*̥₊˚‧☆ミ: zamówionko dla: -sunny_bunny-
─ ✎⋅⋅⋅ chaerin as your ℊ𝒾𝓇𝓁𝒻𝓇𝒾ℯ𝓃𝒹.
─ ✎⋅⋅⋅ soft/hard.╭─────── ۪۫ ❁ཻུ۪۪⸙͎.' ───────╮
ー poznałyście się krótko przed tym, jak 2ne1 zadebiutowało. w tamtym okresie również dostałaś się do YG jako trainee.
ー na początku twój kontakt z innymi idolami był ograniczony, co równało się z tym, że nie za dużo rozmawiałaś z samą Chaerin.
jednak zmieniło się to po twoim debiucie, który był na początku 2014.
wtedy też miałaś jedną piosenkę nagraną we współpracy z GDragonem i z właśnie CL.
nawiasem mówiąc, zostałaś ogłoszona ich dzieckiem, z czego śmiejecie się do tej pory.ー krótko przed rozpadem 2ne1 zaczełyście się umawiać w tajemnicy przed CEO wytwórni. między wami była taka chemia, że aż szkoda było to zmarnować.
ー w zasadzie wasz związek byłby w tajemnicy dalej, gdyby nie to, że dziewczyna przerwała kontrakt z wytwórnią. nie przejmowała się konsekwencjami dla ciebie i po prostu wstawiła zdjęcie na instagrama, gdzie się namiętnie całujecie. fakt, miałaś przez to problemy, jednak twoja popularność wzrosła. co niestety nie zmienia faktu, że CEO zaczęło cię zaniedbywać, na rzecz wybicia blackpink. tobie to było na rękę, bo mogłaś spokojnie umawiać się ze swoją DZIEWCZYNĄ.
ー uznałyście, że zakupicie apartnet na jednym z osiedli, gdzie większość mieszkańców to politycy i biznesmeni. tak aby przypieczętować waszą miłość.
ー Chaerin uwielbia smak twoich ust i wina, spływającego po twojej rozgrzanej skórze, w trakcie stosunku.
ー jesteś o nią strasznie zazdrosna, co łączy się z tym, że przy ludziach jesteś przyczepiona do jej ramienia i zabijasz wzrokiem każdego potencjalnego wroga. co dziewczyna uważa to za niezwykle urocze, ale i do bólu zabawne.
ー gdy dziewczynie się bardzo nudzi, potrafi zacząć robić ci malinki na środku galerii, bądź lotniska.
ー raz na pół roku musi zawitać do was policja, za łamanie ciszy nocnej. różne są powody tego wykroczenia...
ー wasze randki zazwyczaj są mocno eleganckie... jakaś ekskluzywna restauracja z cholernie drogim jedzeniem, a następnie wasze mieszkanie i dwie butelki równie drogiego wina.
ー masz w planach się jej oświadczyć, jednak nie wiesz, czy się odważysz. niestety w tego typu sprawach, jesteś strasznie nieśmiała.
╰─────── ۪۫ ❁ཻུ۪۪⸙͎.' ───────╯
jak widać zmieniłam troszkę estetykę rozdziałów. mam nadzieję, że takowa przypadnie wam do gustu, heh.
i do osoby zamawiającej... mam nadzieję, że rozdział ci się Podoba!
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Randomuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.