for nata_nielek
jimin as your husband and father children.
┏━━━━°⌜ soft ⌟°━━━━┓
ー wasze wesele było bardzo kameralne. nie czuliście potrzeby czegoś hucznego, co nie zmienia faktu, iż od ok. pierwszej w nocy wszyscy goście byli wstawieni i tańczyli do jakieś arabskiej muzyki. ty z Jiminem staliście w koncie, popijając piwo z puszki, zagrazając lodami.
ー macie dwójkę dzieciaczków:
chłopca o imieniu Minho
i dziewczynkę o imieniu Yeomin. są bliźniakami, a Jiminie nie widzi świata po za nimi.ー wasze pociechy dostają tak naprawdę wszystko co chcą, zwłaszcza od reszty chłopaków z BTS. z czego, nawiasem mówiąc, śmiejesz się z małżonkiem. wy nie musicie wydawać na zabawki, a taki Seokjin lub Jungkook na tym zbankrutują.
ー w każdą środę dostajesz od Jimina bukiet kwiatów i po jednym wersie piosenki, którą napisał samodzielnie dla ciebie. jest to swego rodzaju zagadka, ponieważ musisz ten tekst skleić, aby "odblokować" wersję z muzyką i głosem twojego ukochanego.
ー Jimin chwali się waszymi dzieciaczkami na fałszywym koncie na instagramie. nie chce ujawniać, że te dwa aniołki są wasze, aby nie miały problemu w przyszłości.
ー masz z nim łączące się tatuaże, jednak nie są one tak banalne jakie znajdują się na pinterest. jest to ściśle związane z miejscem waszego poznania...
ー od pewnego czasu masz paraliże senne, dlatego Jimin często zarywa noce, aby ciebie pilnować i twojej stabilności. a nawet jak już uśnie, to wasze place są splecione do samego przebudzenia, do którego doprowadzając pobudzone, trzyletnie dzieci.
ー uwielbia cię przytulać. uważa, iż twoje ciało jest niezwykle wygodne i bije od ciebie cholernie przyjemne ciepło.
ー robi ci śniadanie do łóżka i uczy dzieci postaw w nauce.
ー nigdy nie zamieniłby życia z wami na cokolwiek innego.
┗━━━━°⌜ soft ⌟°━━━━┛
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Randomuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.