jimin as your crash
[wyszło, że zostałaś zamknięta we friendzone, ale mam nadzieję, że ci się spodoba]┏━━━━°⌜hard<soft⌟°━━━━┓
ー znacie się od podstawówki. byliście raczej znajomymi do projektów, albo do napicia się herbaty w kawiarence i porozmawianiu o głupotach.
ー jednak, gdy okazało się, że od drugiej liceum chodzicie ponownie razem do klasy, coś w tobie pękło i uświadomiłaś sobie, że Jimin ci się podoba. sądziłaś, że to tylko zauroczenie, a los wam nic miłosnego nie pisze...
ー zaczęliście więcej rozmawiać, gdzie po czasie wyznał ci, że jest trainee w wytwórni z wieloma długami. zwierzał się tobie ze wszystkich problemów, zaczynając coraz bardziej patrzeć na ciebie, jako na przyjaciółkę.
ー po całkiem udanym debiucie, postanowił załatwić ci pracę w BH, co mu się udało i od tego momentu zaczęłaś zajmować się podstawową papierkową robotą, patrząc jak BTS pnął się coraz wyżej i wyżej...
ー w 2016, w czasie promocji Wings, spostrzegłaś, że Jimin postanowił wrócić do restrykcyjnych diet, ponieważ strasznie schudł. opiepszyłaś go wtedy strasznie, prawie wyznając swój sekret.
ー od tego czasu strasz się pilnować jego posiłków, co on, osobiście, uważa za słodkie.
ー w czasie kręcenia Highlight Reel, w scenie interakcji Jimina z Ryujin zżerała cię zazdrość, co Taehyung- który stał obok- szybko zauważył. i tak rozpoczęła się jego misja zeswatania was, która trwa aż do teraz.
ー lubi cię denerwować, wybijając ci palec w policzek, dzięki czemu zaczyna się śmiać. normalnie byś się zdenerwowała, ale to Jimin, nie? na niego nie da się być złym.
ー w waszej konwersacji na kakao jest multum emotek i uroczych przezwisk.
ー czasami masz ochotę powiedzieć mu, że go kochasz, jednak nie masz na to sił i odwagi.
ー on w zasadzie tego nie widzi ani nie czuje nic podobnego. wkręca sobie, że nie jest w twoim typie.
┗━━━━°⌜hard<soft⌟°━━━━┛
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Randomuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.