for Peiishii_ent
jungkook as your boyfriend.
┏━━━━°⌜ hard ⌟°━━━━┓
ー znacie się od... tak naprawdę od zawsze. jako dzieci wraz z bratem jungkooka potrafiliście się kłócić o konsolę, robiąc przy tym krwawe bójki. no, bez przesady, ale porozcinaną skórę miałaś ty, Kook i jego brat przynajmniej cztery razy w tygodniu.
ー gdy w wieku 12 lat zaczęły wpływać mu propozycje współpracy z wytwórniami muzycznymi byłaś jego oparciem i pomocą w stresie.
ー w późniejszym czasie- dokładnie niedługo po debiucie- w grę zaczęły wchodzić hormony, a Jungkook zaczął mieć... pewne potrzeby? chyba można to tak nazwać. w każdym razie, zaczął ciebie prowokować pewnymi tekstami i czynami. na początku to ignorowałaś, bo miałaś świadomość jacy faceci są w okresie dojrzewania.
ー po jakimś czasie się uspokoił i po prostu czasami cię podrywał, poprzez zauroczenie.
ー no i tak gdzieś w 2015 postanowiliście spróbować związku, ponieważ sama zaczęłaś coś do niego czuć.
ー wasz pierwszy raz odbył się w łazience w BH. fakt, niezbyt romantyczne, jednak czułaś się jak w niebie.
ー Jeon uwielbia cię rozpieszczać i kupować sporą ilość bielizny. czasami coś innego, jednak jest to szansa jedna na trzydzieści. niby spora, ale jednak...
ー wytwórnia ma świadomość o waszym związku, spora część army w sumie też. ale skoro wytwórnia ten temat ignoruje, to nikt nie ma pewności, prawda?
ー lubi ograniczać ci zmysł wzroku w trakcie stosunku. ma świadomość, że wtedy doznania są silniejsze, co mu się szczerze podoba.
ー jest zazdrosny o twój kontakt z resztą bangtanów. czuje się zagrożony, co jest szczerze nie zrozumiałe dla nikogo. jednak to jest króliczek, a króliczka nikt nie zrozumie.
ー lubi czasami oddać się w twoje ręce, ponieważ podoba mu się prowadzona przez ciebie gra wstępna.
ー nienawidzi, gdy masz jakieś tajemnice przed nim, ponieważ wychodzi z założenia, że związek opiera się na zaufaniu i miłości. dlatego też jak coś przed nim już ukrywasz, to jest to naprawdę zawstydzające lub dla ciebie cholernie trudne, za trudne aby to komuś powiedzieć.
ー lubi smak twoich warg. uważa go za unikalny, dzięki czemu nie może oderwać od ciebie swoich ust.
ー wasza miłość jest prawdziwa, a poważniej kłótni nie doświadczyliście nawet za dzieciaka.
┗━━━━°⌜ hard ⌟°━━━━┛
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Randomuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.