mam nadzieję, że ci się spodoba
-🐦-
win as your boyfriend.
┏━━━━°⌜hard<soft⌟°━━━━┓
ー znacie się od czasów przedszkola. byłaś jedną z tych dziewczynek, która wolała bawić się samochodzikami, a że junhyuk nie miał się z kim bawić, to bawił się z tobą. skończyło się na tym, że rzucaliście w dziewczynki z waszej grupy klockami i koparkami.
ー wasze drogi nigdy się nie rozeszły,
zawsze byliście obok siebie, wspierając się na wzajem. nawet jak postanowił zostać trainee, to w treningach towarzyszyłaś mu ty. nawiasem mówiąc, dzięki tym treningom zrzuciłaś jakieś 7 kilogramów.ー wasz związek rozpoczął się krótko po jego debiucie. stało się to dzięki pomyłce, którą popełniła twoja przyjaciółka. pomyliła dymki chatu i wysłała mu ss waszej rozmowy z przed tygodnia, w której co chwilę powtarzałaś, że go kochasz. po tej nadzwyczajnej wiadomości przyszedł do twojego mieszkania, a gdy mu otworzyłaś to pierwsze co zrobił, to cię pocałował.
ー pomimo krótkiego związku, jest o ciebie bardzo zazdrosny, dlatego jak widzi potencjalne zagrożenie podchodzi do ciebie i mocno wpija się w twoje usta. oczywiście, gdy nie ma wokół masterek i innych osób, które mogą go rozpoznać i zrobić zdjęcie.
ー ma w zwyczaju siadać na blacie, gdy ty robisz sobie- i ewentualnie jemu- coś do jedzenia. zazwyczaj kończy się to mąką i jajkami na głowie.
ー jesteście przewrażliwieni na punkcie swojego zdrowia, dlaczego też jak któreś jest chore, to drugie się obwinia i tak skaczecie wokół siebie, dopóki nie będzie lepiej.
ー wytwórni nie przeszkadza wasz związek, póki nie niszczycie reputacji MCND.
ー raz w tygodniu przynosi ci twoje ulubione kwiaty i dwie siatki jedzenia. potem kończycie w łóżku, obżerając się i oglądając dramy.
ー ma w zwyczaju bawić się twoimi włosami gdy jest zestresowany lub smutny. między innymi tak wysyła ci znaki, że ma zły dzień i chce się poprzytulać i porozmawiać najszczerzej jak można.
ー lubi patrzeć jak robisz sobie selfie/selca, ponieważ twoje miny często są naprawdę urocze, co on osobiście uwielbia.
ー zazwyczaj myjecie się razem, co kończy się zalaną łazienką i śmiercią gumowej kaczuszki.
ー rapuje ci na dobranoc. na dzień dobry w sumie też...
┗━━━━°⌜ hard<soft⌟°━━━━┛
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Randomuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.