✧*̥₊˚‧☆ミ: zamówienie wykonane dla: Liv155
─ ✎⋅⋅⋅ kai as your 𝓫𝓸𝔂𝓯𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭.
─ ✎⋅⋅⋅ hard.
╭─────── ۪۫ ❁ཻུ۪۪⸙͎.' ───────╮ー znacie się od szkoły średniej, gdzie byliście bliskimi znajomymi, którzy zamykali siebie nawzajem we friendzone. były to czasy uroczego Jongina, które minęły. choć czasami ma nawrót.
ー wasz związek na dobre rozpoczął się w lutym 2019, dzięki niewielkiej pomocy Sehuna.
ー uwielbia cię dotykać w miejscach publicznych, nie biorąc pod uwagę tego, że po tym ma problemy z wytwórnią.
jest po prostu uzależniony od twojej gładkiej skóry.
a najbardziej wtedy, kiedy zlizuje z niej rozgrzane przez twoje ciało, drogie whisky.ー w trakcie stosunku, traktował cię jak żywą, porcelanową lalkę.
inaczej mówiąc, był do przesady delikatny, ale teraz się to troszkę zmieniło... zaczął wplatać niego lekki bdsm, jednak tobie to szczerze nie przeszkadza.ー fani chłopaka się już przyzwyczaili do tego, że zawsze ma conajmniej dwie malinki w widocznych miejscach.
ー masz od niego multum różnych prezentów. od kolczyków zaczynając, na pluszakach i bieliźnie kończąc.
ー wytwórnii nie jest na rękę wasz związek, jednak ceo nie może nic z tym zrobić, ponieważ mają świadomość, że Jongin zbyt dobrze na nich zarabia, aby go stracić.
ー twoje mieszkanie jest waszą świątynią. macie tam wszystko, wliczając denerwująych sąsiadów, którzy mają problem do skrzypienia twojego łoża.
ー gdy w trakcie oglądania jakiegoś filmu lubi całować cię po brzuchu i robić na nim malinki, psując twoje skupienie na fabule.
ー cholernie cię pociąga, gdy jest ubrany w marynarkę, bądź w płaszcz. według ciebie wygląda wtedy jak bóg.
ー ty zaś podobasz mu się najbardziej w luźnych ubraniach, w których chodzisz po domu. podnieca go twoja naturalność.
ー powoli zaczyna myśleć, aby pójść o krok dalej, jednak znając życie, zajmie mu to dobry rok, aby się w sobie zebrać.
╰─────── ۪۫ ❁ཻུ۪۪⸙͎.' ───────╯
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Diversosuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.